• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 11:55

Detail zákazky Z202211561

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 11:55

Základné údaje

Z202211561

OF-262511

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6998967

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35787473

JUTEX - Contract, s.r.o.

Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podlahové krytiny a príslušenstvo

Linoleum, podlahová krytina

  • 44112200-0 - Podlahové krytiny
  • 44112230-9 - Linoleum
  • 44112220-6 - Nepravé podlahy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PVC podlahová krytina
Funkcia
Výmena podlahovej krytiny je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia alebo zdravotnej závadnosti.
Realizácia dodania a montáže vrátane odstránene predchádzajúcej podlahy, penetrácie podkladu s materiálom, dodávky a montáže lepením s lepidlom, montáže soklíka k podlahe v=6cm, dopravných a manipulačných nákladov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PVC heterogénna podlaha m2 338
Hrúbka nášlapnej plochy mm 0,5 0,8
Celková hrúbka mm 2,0 2,5
Šírka pásu m 2
Záťažová trieda trieda 34 43
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 trieda 32 33
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
VePS - miestnosť č. 1 (FOO) 20m2
VePS - miestnosť č. 2 (SOD) 47m2
VePS - miestnosť č. 197 (VZK) 20m2
VePS - miestnosť č. 341 18m2
VePS - miestnosť č. 373 52m2
VePS - miestnosť č. 378 36m2
VePS - miestnosť č. 366 23m2
VePS - miestnosť č. 367 33m2
VePS - miestnosť č. 251 33m2
VePS - miestnosť č. 252 25m2
71.prpv - druhé podlažie 31m2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Počas lehoty na predkladanie ponúk môže uchádzač prísť na obhliadku pričom musí strpieť podmienky pre povolenie vstupu do objektov MO SR. Obhliadku je možné si dohodnúť na jednom z kontaktných čísel uvedených v zákazke alebo formou emailovej správy.
Vrátane dodania a pokládky, lepenia, úpravy podkladu, na mieste plnenia (Veliteľstvo pozemných síl Trenčín, Martina Rázusa 7, 911 27 Trenčín a 71.prpv Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín) .
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu 1., 2. a 3. nadzemné podlažie). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie a pokládka lepenie PVC podlahy, lepenie soklov.
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky u objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia.
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej podlahovej krytiny a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku,
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet.
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie.
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne.
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky.
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania.
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie.
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Objednávateľ požaduje zaslať ponuku farebného prevedenia požadovanej PVC podlahovej krytiny na e-mail.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

20.10.2022 07:00 — 18.11.2022 11:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

14 677,00

14 676,32

Požaduje sa predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky do 3 pracovných dní.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2022 14:05

17.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 313
 73
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.10.2022 09:05 - Vstupná ponuka 14 670,00 € Cena s DPH
14.10.2022 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka 13 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS