30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35787473
JUTEX - Contract, s.r.o.
Ivánska cesta 2, Bratislava, 82104, SVK
Podlahové krytiny a príslušenstvo
Linoleum, podlahová krytina
Tovar, Služba
1. PVC podlahová krytina
|
|
---|---|
Funkcia |
Výmena podlahovej krytiny je realizovaná z dôvodov poškodenia, opotrebenia alebo zdravotnej závadnosti. |
Realizácia dodania a montáže vrátane odstránene predchádzajúcej podlahy, penetrácie podkladu s materiálom, dodávky a montáže lepením s lepidlom, montáže soklíka k podlahe v=6cm, dopravných a manipulačných nákladov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
PVC heterogénna podlaha | m2 | 338 | ||
Hrúbka nášlapnej plochy | mm | 0,5 | 0,8 | |
Celková hrúbka | mm | 2,0 | 2,5 | |
Šírka pásu | m | 2 | ||
Záťažová trieda | trieda | 34 | 43 | |
Trieda zaťaženia podľa EN 1307 | trieda | 32 | 33 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
VePS - miestnosť č. 1 (FOO) | 20m2 |
VePS - miestnosť č. 2 (SOD) | 47m2 |
VePS - miestnosť č. 197 (VZK) | 20m2 |
VePS - miestnosť č. 341 | 18m2 |
VePS - miestnosť č. 373 | 52m2 |
VePS - miestnosť č. 378 | 36m2 |
VePS - miestnosť č. 366 | 23m2 |
VePS - miestnosť č. 367 | 33m2 |
VePS - miestnosť č. 251 | 33m2 |
VePS - miestnosť č. 252 | 25m2 |
71.prpv - druhé podlažie | 31m2 |
Názov |
Počas lehoty na predkladanie ponúk môže uchádzač prísť na obhliadku pričom musí strpieť podmienky pre povolenie vstupu do objektov MO SR. Obhliadku je možné si dohodnúť na jednom z kontaktných čísel uvedených v zákazke alebo formou emailovej správy. |
Vrátane dodania a pokládky, lepenia, úpravy podkladu, na mieste plnenia (Veliteľstvo pozemných síl Trenčín, Martina Rázusa 7, 911 27 Trenčín a 71.prpv Trenčín, Železničná 3, 911 01 Trenčín) . |
Vrátane dopravy, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov a montáže na mieste plnenia (administratívna budova bez výťahu 1., 2. a 3. nadzemné podlažie). Súčasťou dodania je čistenie podkladu, vysávanie a pokládka lepenie PVC podlahy, lepenie soklov. |
Objednávateľ súčasne poveruje Dodávateľa pri plnení predmetu zmluvy na zabezpečenie riadneho výkonu činností, ktoré súvisia s odvozom, nakladaním, spracovaním, zneškodnením vyprodukovaného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Konkrétny termín začiatku realizácie pokládky u objednávateľa bude dohodnutý po uzavretí zmluvy s Dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať všetky práce prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov a v dostatočnom počte na riadne poskytnutie predmetu plnenia. |
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa e-mailom zaslať: 1.) identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy (v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefonický kontakt), 2.) technickú špecifikáciu (napr. technický list) ponúkanej podlahovej krytiny a to v origináli vydanom výrobcom, príp. v preklade v slovenskom alebo českom jazyku, |
Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet. |
Celková cena (v EUR s DPH) za poskytnuté plnenie predmetu zákazky musí zahŕňať všetky náklady a výdavky Dodávateľa za práce a materiál spojené s ich realizáciou vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia, vynesenia do príslušných kancelárskych priestorov, montáže na mieste plnenia a za zneškodňovanie (odvoz a likvidácia) vzniknutých odpadov. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie. |
Objednávateľ potvrdí riadne poskytnutie zmluvného plnenia zo strany Dodávateľa podpisom preberacieho protokolu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutého plnenia s uvedením dátumu poskytnutia a jeho množstva. Podpísaný preberací protokol za Objednávateľa a Dodávateľa bude tvoriť prílohu faktúry. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru bezodkladne po podpísaní preberacieho protokolu a doručiť ju na adresu sídla Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vystaviť faktúru, pokiaľ plnenie nebude poskytnuté riadne. |
Fakturovaná suma bude vychádzať z celkových skutočne a preukázateľne vynaložených nákladov za riadne poskytnuté plnenie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia na adresu sídla Objednávateľa. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH a zákona č. 431/2002 o účtovníctve v platnom znení. Fakturácia bude realizovaná až po dodaní celého predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje žiadne zálohy ani preddavky. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi v súlade s ustanoveniami zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení, zákona 314/2001 Z. z. v platnom znení. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby všetky osoby podieľajúce sa na plnení zmluvy v priestoroch Objednávateľa používali vhodné ochranné pracovné prostriedky. |
Dodávateľ je povinný realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov, je povinný nakladať s odpadom, ktorý vyprodukuje pri plnení tejto zmluvy a zabezpečiť jeho zneškodňovanie v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a predložiť na vyžiadanie Objednávateľa doklady s úplnými a pravdivými informáciami preukazujúcimi spôsob nakladania s odpadom vrátane jeho zneškodňovania. |
Za podstatné porušenie zmluvy Dodávateľom sa považuje: a) omeškanie Dodávateľa s včasným dodaním, resp. poskytnutím predmetu plnenia, b) porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z Osobitných požiadaviek na plnenie, c) zistenie, že v momente vzniku zmluvy a/alebo počas trvania platnosti zmluvy Dodávateľ nespĺňa Osobitné požiadavky na plnenie. |
Ostatné sa riadi OPET, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Objednávateľ požaduje zaslať ponuku farebného prevedenia požadovanej PVC podlahovej krytiny na e-mail. |
Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
20.10.2022 07:00 — 18.11.2022 11:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
14 677,00
14 676,32
Požaduje sa predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky do 3 pracovných dní.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2022 14:05
17.10.2022 10:00
17.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2022 09:05 - Vstupná ponuka | 14 670,00 | € | Cena s DPH |
14.10.2022 15:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: