• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2022 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 10:05

Detail zákazky Z202211530

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2022 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 10:05

Základné údaje

Z202211530

OF-256327

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7005925

Objednávateľ

00351741

Centrum sociálnych služieb - DEMY

Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK

Dodávateľ

46047069

INVY Trade, s.r.o.

Gelnická 29, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorázové rukavice

ochranné pomôcky, rukavice, latexové, vyšetrovacie, púdrované, nesterilné

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukavice jednorázové latexové, púdrované
Funkcia
Ochrana rúk pri práci, prevencia a hygiena.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rukavice jednorázové, latexové, púdrované, veľkosť "M" (balenie 100 ks) balenie 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál latex
Spĺňajúce normy EN 455, EN 420, EN 374-1,EN 374-2, 93/42 EHS, (EU) 2016/425
Farba podľa dostupnosti u dodávateľa
Skladovateľnosť 2 roky
Tvar rukavice plne anatomicky tvarovaná forma s rolovanými okrajmi
Zloženie vyrobené z prírodného kaučuku, púdrované
Kvalita AQL (Acceptable Quality Level) akceptovateľná úroveň kvality 1,5, sila pretrhnutia N6
Použiteľnosť vhodné na ochranu rúk proti mikroorganizmom, vode, zašpineniu a pri práci s potravinami
Povrchová úprava povrch rukavíc je hladký
Hrúbka stabilná hrúbka rukavíc 0,15 mm od prstov až po zápästie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene sú zahrnuté všetky náklady, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Kupujúci požaduje, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje, že predmet zmluvy bude nový, doposiaľ nepoužitý.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Kupujúci požaduje predložiť rozpis sadzby DPH, jednotkovú cenu s DPH a bez DPH.
Predávajúci sa zaväzuje, že faktúra bude obsahovať odvolanie na číslo kúpnej zmluvy z EKS.
Na predmet kúpnej zmluvy kupujúci neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar v prípade, ak dodaný tovar nebude v súlade s objednávkovým, resp. opisným formulárom.
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní odo dňa jej doručenia.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a/alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Biskupická 2046/46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

27.10.2022 08:00 — 31.10.2022 13:00

1,00 celok

879,00

732,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Obrázok predmetu plnenia

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2022 09:18

18.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 43
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 09:25 - Vstupná ponuka 480,00 € Cena s DPH
18.10.2022 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka 396,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS