30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66, Košice - mestská časť Juh,, 04001, SVK
Opravy a ošetrovanie techniky na manipuláciu s materiálom
Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel
Služba
|
1. Opravy a ošetrovanie techniky ( prepravnej plošiny FLATRACK 20 T/1 ) na manipuláciu s materiálom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Vykonanie nedeštruktívnej defektoskopie zvarov nosných častí, strmeňa pre uchytenie kontajnera, kotviacich prvkov a držiakov pre uchytenie nákladu vrátane vyhotovenia protokolu. |
| Premeranie úbytku materiálu vplyvom korózie na nosných častiach kontajnera a podlahovej plochy. |
| Kontrola a premeranie úbytku materiálu na nosnom strmeni z dôvodu trenia medzi strmeňom a hákom hákového nakladača. |
| Kontrola rozmerov kontajnera podľa výkresovej dokumentácie so zameraním na rozteče a krížové miery medzi kotviacimi prvkami. |
| Kontrola trvalej deformácie kontajnerovej plošiny (prehnutie kontajnerovej plošiny). |
| Prevedenie revízie kontajnerovej plošiny vrátane dynamickej skúšky. |
| Umiestnenie nových štítkov na základe vykonanej revízie. |
| Vypracovanie protokolu o revízii a protokolu o predĺžení životnosti kontajnerovej plošiny spolu s nameranými hodnotami. V cene zahrnuté všetky náklady na dopravu, vypracovanie protokolu. |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Miesto plnenia | Martin, 405. opravárenský prápor |
| Po oprave vyskúšať funkčnosť techniky. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť platné osvedčenie o registrácii obsahujúcej oprávnenie na úkony vykonávané pri prehliadke plošinového kontajnera FLATRACK 20 T/1 z dôvodu predĺženia životnosti. |
| Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, vypracovania protokolu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
| Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi. |
| Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom). |
| Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
| Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní. |
| Poskytovateľ sa zaväzuje po prehliadke vyhotoviť protokol o vykonanej prehliadke (ďalej len „protokol“). Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim namerané hodnoty, predĺženie životnosti plošinového kontajnera FLATRACK 20 T/1. |
| V prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ opätovne vyhodnotí ponuky ostatných uchádzačov. |
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
20.10.2022 15:10 — 18.11.2022 15:10
1,00 zákazka
4 800,00
4 000,00
Zaslať mailom špecifikáciu služby s cenovou ponukou.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2022 08:11
17.10.2022 09:00
17.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.10.2022 00:22 - Vstupná ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
| 12.10.2022 00:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: