• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 10:15

Detail zákazky Z202211491

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 10:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 10:15

Základné údaje

Z202211491

OF-262529

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6998865

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

31717802

INTRAVENA s.r.o.

Levočská 9, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Enterálna a parenterálna výživa

Potravina na špeciálne lekárske účely, enterálna výživa, parenterálna výživa

  • 33692300-0 - Enterálna výživa
  • 33692200-9 - Produkty parenterálnej výživy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. RECONVAN NEUTRAL
Funkcia
Potravina na špeciálne lekárske účely
Izokalorická výživa s vysokým obsahom glutamínu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 565
balenie ml 500
 2. KABIVEN PERIPHERAL-LOW
Funkcia
Parenterálna výživa dospelých pacientov a detí starších ako 2 roky, u ktorých je perorálna alebo enterálna výživa nemožná, nedostatočná alebo kontraindikovaná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 235
balenie ml 1440
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom obstarávania je dodanie tovaru - enterálnej a parenterálnej výživy (ďalej len "predmet zákazky") v rozsahu požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách uvedených ďalej, na základe požiadaviek verejného obstarávateľa. Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ vrátane prepravy a vyloženia v mieste plnenia. Súčasťou predmetu zákazky sú všetky, respektíve akékoľvek náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky.
Zmluva bude uzatvorená na 12 mesiacov. Požadovaný počet ks v požadovanej gramáži je uvedený v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Predmet zákazky tvoria len také druhy, ktoré boli podávané pacientom v posledných 12 mesiacoch. Podľa zhodnotenia reálnej potreby bol vypracovaný zoznam predmetu zákazky a určený predpokladaný počet balení. Neumožňujeme predkladať ponuky na tzv. ekvivalentné druhy z dôvodu ich nezhodnej biologickej a energetickej hodnoty (obsah bielkovín, tukov, sacharidov, vitamínov, minerálnych látok, nenasýtených mastných kyselín, kalorickej hodnoty, veku užívateľa... atď.).
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo.
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy.
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 2x mesačne.
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo emailom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas.
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom.
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami.
V prípade dodania liekov s ohrozenou dobou exspirácie doručí Dodávateľ pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej expiračnej doby. V takom prípade vznikne Objednávateľovi právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať.
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa.
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní. Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodacie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
Do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením, úspešný dodávateľ predloží:
a) potvrdenie o pridelení ŠUKL kódu pre tie produkty, pre ktoré je požiadavka relevantná. Predkladá sa kópia potvrdenia, ktorá nemusí byť úradne overená. ŠUKL kód je pridelený tým druhom, ktoré sú zaradené do zoznamu dietetických potravín zostaveného kategorizačnou komisiou MZ SR. Do úvahy sa berie posledná aktualizácia ku dňu zverejnenia tejto súťaže na EKS,
b) Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie dohody a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od dohody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

15 065,35

15 065,35

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Trváme na technických vlastnostiach a osobitných požiadavkách na plnenie uvedených v opisnom formulári. Dodávateľ v rámci zákazky ďalej predloží: 1. povolenie MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok 2. ŠUKL kód resp. odkaz na internetovú stránku kde si môže verejný obstarávateľ overiť či daný liek má platnú registráciu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2022 08:18

17.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 27
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2022 08:43 - Vstupná ponuka 15 065,35 € Cena s DPH
17.10.2022 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 15 065,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS