• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2022 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:45

Detail zákazky Z202211481

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.10.2022 14:01
  •    Predkladanie ponúk
    27.10.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.10.2022 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.10.2022 15:45

Základné údaje

Z202211481

OF-262538

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7053028

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - EKS

stoly, nábytok

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stôl pracovný 120x80 cm buk alebo dub
Funkcia
Nábytok určený do internátnych izieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoly ks 252
- výška stola cm 73,5
- dĺžka stola cm 120
- šírka stola cm 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podnož stola sa skladá z bočníc a čelného panela vyrobených z LTD 18 mm a hliníkových nôh, vybavených rektifikáciou 15mm na vyrovnanie nerovností podlahy. -
Pracovná doska je z LTD 25mm zakončená hranou ABS 2 mm, hliníkové nohy sú v štandardnom vyhotovení povrchovo upravené eloxovaním. -
Podnož je so stolovou doskou spojená pomocou rozperných kolíkov, ktoré zaručujú mimoriadnu stabilitu celého stola. -
Dizajn buk alebo dub. -
Kvalitu stola dokladá certifikácia podľa prísnych európskych noriem a ergonomických požiadaviek na tento typ nábytku. -
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia s vyložením v pracovné dni, v čase od 07,00 – 13,00 hod
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi vzorku tovarov
Vzorky požadovaných tovarov ostanú na posúdenie u obstarávateľa v trvaní min 72 hodín.
Objednávateľ vystaví záväznú objednávku až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky tovarov.
V prípade, že dodávateľ predloží objednávateľ vzorky tovarov, ktoré nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa opisu v predmete zákazky, má objednávateľ právo zrušiť zmluvu.
Nepredloženie vzoriek sa považuje za podstatné porušenie zmluvy so sankciou odstúpenia od zmluvy
Dodávateľ je povinný zabezpečiť výnos nábytku do skladu v objekte
V prípade, že nábytok bude dodaný v demonte, dodávateľ je povinný ho v mieste objednávateľa zložiť do kompletného stavu pomocou vlastných aku skrutkovačov a ostatného náradia potrebného k montáži.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko tovaru, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov.
Celková zmluvná cena je vrátane dopravy, vynosenia a montáže nábytku.
Názov Upresnenie
Prípustnosť variantných riešení áno

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota Kvalitu stola dokladá certifikácia podľa prísnych európskych noriem a ergonomických požiadaviek na tento typ nábytku. -
Navrhnutá hodnota Kvalitu stola nedokladá certifikácia podľa prísnych európskych noriem a ergonomických požiadaviek na tento typ nábytku.

Papierovou byrokraciou sa obmedzuje hospodárska súťaž. Na čo treba nejaký certifikát na stôl, ktorý nemá v podstate žiadnu vypovedaciu hodnotu. Ide o výrobu stola a nie dodanie komplikovaného zariadenia.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi vzorku tovarov
Navrhnutá hodnota nepožaduje sa predloženie vzorky

vylúčiť požadovanie vzorky - obstarávateľ žiada od uchádzača aby vynaložil náklady na výrobu stola vopred; pritom ešte nie je zrejmé či vôbec bude úspešný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

01.11.2022 00:00 — 30.11.2022 23:59

1,00 zákazka

25 200,00

21 000,00

Je potrebné uviesť údaje o rozsahu technických požiadaviek uvedených v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.10.2022 14:01

27.10.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.10.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 183
 246
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2022 19:56 - Vstupná ponuka 25 200,00 € Cena s DPH
21.10.2022 12:24 - Najvýhodnejšia ponuka 24 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS