• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:51
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 12:25

Detail zákazky Z202211470

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:51
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 12:25

Základné údaje

Z202211470

OF-262552

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6998863

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35691883

AP MEDIA, s.r.o.

Staré Grunty 7, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka videokonferenčného systému

Videokonferenčné zariadenie

  • 32330000-5 - Prístroje na záznam a reprodukciu zvuku a obrazu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka videokonferenčného systému
Funkcia
Videokonferenčné zariadenie
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Veľkoplošný displej na zobrazovanie obsahu 1 ks
Technológia panelu: IPS, podsvietenie: directLED, uhlopriečka: min 218cm (86"), svietivosť: min. 400 cd/m²,rozlíšenie: min. 4K (3840 x 2160), kontrast: min. 1200:1 doba odozvy: max. 8,0ms, pozorovací uhol (horizontálny / vertikálny): min. 178° povrch panelu antireflexný, reproduktory: min 2x10W, Konektivita min: 3x HDMI 2.0, DVI-I (1x In/1x Out), 1x OPS, 2x USB 2.0, RS-232, Stereo Mini Jack 3.5mm (1x In / 1x Out). VESA 600x400mm. Garantovaná životnosť min. 50 000 hodín, Záruka min. 3 roky. (Referenčný model 86" D-LED Philips 86BDL3511Q-UHD, IPS, 400cd, MP, 18/7 86BDL3511Q/00) áno
2. Nástenný držiak pre veľkoplošný displej 1ks
Kovová konštrukcia, pružinové poistky typu "Click-In", jednoduché odistenie pomocou laniek, rozmer displeja min. 60" / max. 100", minimálna nosnosť 125kg, VESA min. 200x200 / max. 900x600, max. vzdialenosť displej / stena 3.5cm (Referenčný model Vivolink VLMW60100) áno
3.Videokonferenčný systém 1 ks
Komunikačné rozhranie - min: HDMI (1x In / 2x Out) USB 3.0 (3x typ A, 1x typ C), 10/100/1G Ethernet, WiFi 802.11a/b/g/n/ac (MIMO), vstup pre externé mikrofóny, Bluetooth® diaľkové ovládanie, analýza zvuku zo 6 mikrofónov, Kamera - minimálne požiadavky: Ultra-HD:4K, 1440p, 1080p, 900p, 720p a SD pri 30fps; 1080p, 720p pri 30fps Motorické otáčanie ± 25°, nakláňanie ± 15° a 15-násobné zväčšenie, Zorné pole min: Uhlopriečka: 90°; Horizontálne: 82°, Vertikálne: 52°, Mechanický kryt objektívu pre zaistené súkromia áno
Reproduktory (2ks v zostave) - minimálne požiadavky: Výstup reproduktora min. 95 dB SPL @ 1 W, 99 dB SPL @ 8 W (obidva +/- 2 dB vo vzdialenosti 0.5 m, Citlivosť: 95 +/- 2 dB SPL / 0.5m), Skreslenie: 1kHz < 2%, vzorkovacia frekvencia reproduktorov: 48 kHz, áno
Mikrofóny - minimálne požiadavky: rozsah snímania: kruh s priemerom 4.5 m, šesť všesmerových mikrofónov tvoriacich päť akustických lúčov, AEC (Acoustic Echo Cancellation),VAD (detektor hlasovej aktivity), potlačenie šumu pozadia, možnosť pridania 3 prídavných mikrofónov, Frekvenčná odozva: 90 Hz - 16 kHz; Citlivosť:> -36 dB +/- 1 dB @ 1 Pa, Vzorkovacia frekvencia mikrofónu: 48 kHz (Referenčný model Logitech Rally Bar, Graphite 960-001311) áno
4.Držiak k monitoru pre Videokonferenčný systém 1 ks
Kovová konštrukcia, VESA kompatibilita (Referenčný model Logitech TV Mount For Video Bars) áno
5.Bezdrôtový prenos prezentácií 1 ks
Sada 1x prijímač + 2x vysielač (USB-A) minimálne požiadavky: Kompatibilita s Windows 10, MacOS 10.14 a vyšší, Android 9 a vyšší (App), iOS 11/12/13 (App), iPad, iPhone, Podpora min.: Airplay (iOS 11,12,13 / macOS 10.14, 10.15) Google Cast (Android 9,10) Miracast (R2 na W10)Konektivita prijímača: 1 x Ethernet LAN 1Gbit, 1 x USB Type-C, 1 x USB Type A 2.0, HDMI (vstup 1x 1.4 / výstup 1x 1.2), výstupné rozlíšenie 4K UHD, Súčasné zobrazenie min. 2 vstupných signálov, Súčasné pripojenie min. 15 signálov, Autentifikačný protokol WPA2-PSK áno
pokračovanie: Bezdrôtový prenosový protokol IEEE 802.11 a/b/g/n/ac and IEEE 802.15.1, Prenosová vzdialenosť medzi vysielačom a prijímačom min. 25m, Frekvenčné pásmo 2.4 GHz a 5 GHz Záruka min. 3 roky (Referenčný model Barco Clickshare CX-20) áno
6.Prípojný panel HDMI 1ks
Odolná konštrukcia s krycím panelom z kovu, prepínanie medzi dvoma zdrojmi HDMI na jeden displej, automatická detekcia zdroja, podpora rozlíšenia 4K/30 (UHD 3840x2160), konektor 230VAC, prechodky pre 3 káble (Referenčný model 4K HDMI prepínač – 2x1 VSW-HDMI2X1-4K ) áno
7.Kabeláž, inštalácia áno
Všetka potrebná kabeláž (silová a signálna) vedená v lištách. Kabeláž vedená na stene v stenových lištách uchytených do steny. Kabeláž na podlahe vedená v pochôdznych podlahových lištách pevne uchytených do podlahy. Inštalačný a montážny materiál. áno
8.Inštalácia, parametrizácia, integracia, oživenie,doprava áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a dodanie pracovníkom vysúťaženej firmy.
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
20. Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu.  Platí alebo ekvivaletne iné s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

18.11.2022 10:52

1,00 kpl

11 709,60

9 758,00

Podľa osobitných požiadaviek na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2022 08:07

17.10.2022 10:51

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 11:06

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 46
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2022 11:20 - Vstupná ponuka 11 709,60 € Cena s DPH
12.10.2022 16:35 - Najvýhodnejšia ponuka 11 706,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS