• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211446

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 09:26
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211446

OF-262240

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6998909

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie kancelárskych potrieb

kancelárske potreby, pero, ceruzka, papier, sponky, lepidlo, obálka, blok, zošit, etikety, kalendár, dierovač, zošívačka, pravítko, špagát, CD, DVD, batéria, kôš, magnetka, zvýrazňovač

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre potreby verejného obstarávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal matný A4m 45 mic. (100 ks/bal.) balenie 200
Euroobal lesklý A4 120mic. (100ks/bal) balenie 50
Euroobal matný A4 s chlopňou 130mic. (5ks/bal) balenie 20
Euroobal široký A4 (50ks/bal) balenie 100
Euroobal maxi lesklý (25ks/bal) balenie 50
Euroobal na katalógy (10ks/bal) balenie 50
Obálka C4 samolepiaca biela kus 4000
Obálka C5 samolepiaca biela kus 9000
Obálka C6 samolepiaca biela kus 19000
Obálka B4 s X dnom kus 700
Obálka C6/C5 okienková biela kus 100
Obálka na CD papierová kus 50
Obálka B6 s doručenkou kus 150
Obálka C4 s doručenkou kus 150
Kartónová obálka A4 kus 70
Kartónová obálka na CD kus 20
Obálka bublinková na CD kus 50
Obálka bublinková A4 kus 50
Papier kopírovací A4 500 ks/bal balenie 1900
Papier kopírovací A5 500 ks/bal balenie 60
Papier kopírovací A3 500 ks/bal balenie 5
Papier kopírovací farebný A4 500 ks/bal balenie 4
Dvojhárok linajkový A3 kus 350
Baliaci papier biely kus 25
Zošit A5 linajkový 564 kus 30
Zošit A4 linajkový 464 kus 50
Blok A5 linajkový 50 listov kus 70
Blok A6 linajkový 50 listov kus 30
Zošit A4 s doskou linajkový kus 100
Zošit A5 s doskou linajkový kus 80
Blok kocka lepená 90x90x45 mm kus 160
Papier na vizitky 10 listov/bal balenie 5
Diár A5 týždeň na dvoj strane pevná väzba kus 60
Rolka do kalkulačky 57 mm kus 10
Etikety tabelačné 102x36 balenie 10
Etikety cenové 25x16 mm kus 120
Etikety Print 70x36 mm - 100 listov/bal balenie 15
Etikety Print 48,5x16,9 mm - 100 listov/bal balenie 10
Etikety Print 105x74 mm - 100 listov/bal balenie 10
Blok samolepiaci 76x76 mm žltý kus 350
Blok samolepiaci 51x38 mm žltý 3ks/bal balenie 100
Záložka lepiaca 20x50 mm neon balenie 70
Obal s chlopňami, gumou A4, prešpánový kus 330
Odkladacia mapa 250 kartón A4 kus 100
Obal zakladací "L" A4 kus 600
Rýchloviazač závesný celý A4 kus 500
Rýchloviazač A4 PVC s eurodierovaním kus 600
Rozraďovač úzky 105x235 mm balenie 15
Rozraďovač A4 plastový A-Z kus 10
Rozraďovač A4 plastový 1-20 kus 20
Pákový zakladač A4, 7,5 cm, plastový, rôzne farby kus 400
Pákový zakladač A4, 4,5 cm, plastový, rôzne farby kus 150
Podložka lamino s klipom A4 kus 100
Spisové dosky so šnúrkami A4 kus 800
Kalendár stolový pracovný kus 320
Lepiaca tyčinka na papier 20g kus 165
Lepiaca páska 25x33 m transparentná kus 150
Lepiaca páska 20x25 m papierová kus 130
Lepiaca páska 48x66 m transparentná kus 350
Lepiaca páska baliaca hnedá 48x66 m na ťažké balíky kus 20
Lepidlo tekuté 100 g kus 20
Pečiatková farba kus 60
Nožnice 21 cm kus 40
Strúhadlo plastové kus 50
Spinky do zošívačky 24/6 (1000 ks/bal) balenie 400
Rozošívačka spojov kus 20
Zošívačka celokovová kus 65
Pravítko plastové 30 cm kus 30
Dierovač na 30 listov kus 15
Veľkokapacitný dierovač na minimálne 60 listov kus 10
Stojan na perá kus 35
Zásuvka kanc. stolová plastová kus 70
Kalkulačka s prepočtom DPH kus 30
Farbiaci valček do kalkulačky IR-40 kus 1
Špendlíky 100 ks/bal. balenie 20
Špagát ľanový 500g kus 30
Špagát polypropylénový kus 55
Korková nástenka 60x90 cm kus 5
Pečiatka dátumová Trodat 4810 alebo ekvivalent kus 30
Magnetky farebné 10 ks/bal balenie 25
Spony listové 77 mm 100 ks/bal balenie 25
Spony listové 28 mm 100 ks/bal balenie 30
Spony listové 50 mm 100 ks/bal balenie 100
Guma kus 50
Ceruzka grafitová HB kus 220
Mikroceruzka 0,5 mm HB kus 50
Mikrotuhy 0,5 mm HB kus 50
Klipy na dokumenty 32 mm 10 ks/bal balenie 15
Klipy na dokumenty 51 mm 10 ks/bal balenie 20
Pero jednorázové guličkové - s klikacím mechanizmom, rôzne farby kus 2000
Pero jednorázové guličkové, rôzne farby kus 600
Zvýrazňovač 1-3 mm, rôzne farby kus 250
Zvýrazňovač 1-6 mm, rôzne farby kus 250
Popisovač na textil, rôzne farby kus 80
Popisovač permanentný cca 1mm na sklo nestierateľný, rôzne farby kus 150
Popisovač permanentný 1 mm na CD, rôzne farby kus 80
Popisovač tenký 0,3 mm, rôzne farby kus 200
Popisovač do mrazu 1 mm, rôzne farby kus 100
Popisovač hrubá fixa, rôzne farby kus 100
Nôž olamovací kus 15
Pero so stojanom, rôzne farby kus 50
Poduška razítková kus 4
Zošívačka veľkokapacitná Leitz 5551 alebo ekvivalent kus 3
Kazeta so spinkami Leitz 26/8 pre zošívačku Leitz balenie 3
Kazeta so spinkami Leitz 26/10 pre zošívačku Leitz balenie 3
Kazeta so spinkami Leitz 26/12 pre zošívačku Leitz balenie 5
Kazeta so spinkami Leitz 26/6 pre zošívačku Leitz balenie 5
Archívna krabica 330x260x50 mm kus 50
Archívna krabica 330x260x75 mm kus 50
Archívna krabica 400x330x295 mm kus 50
Archívna krabica 350x260x110 mm kus 50
Archívny box na časopisy kus 10
Visačka 90x60mm s úzkym závesným ramienkom, 10 ks/bal balenie 5
Visačka z pevného PVC, štipec + špendlík, cca 90x50 mm, 50 ks/bal balenie 15
Kôš odpadkový, plastový, kancelársky - 12 L kus 15
Batéria alkalická tužková AA 4ks/bal balenie 30
Batéria alkalická E 9V kus 5
Batéria malý monočlánok 2ks/bal balenie 40
Batéria alkalická mikrotužková AAA (4ks/bal) balenie 5
CD-R 700 MB, 50 ks/bal balenie 1
DVD+R 4,7 GB, 25 ks/bal balenie 5
DVD+R 8,5 GB kus 1
Kalkulačka malá s tlačou kus 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi nový, nepoužitý tovar v originálnom balení (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre pracoviská Objednávateľa a previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko
pokračovanie 1.1: za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava predmetu plnenia na jednotlivé miesta plnenia a zabezpečenie ekologickej likvidácie použitých obalov.
1.2 Objednávateľ doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPEP (Obchodné podmienky elektronickej platformy) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 24 hodín od jej doručenia.
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a uvedenia obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
1.4 Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
pokračovanie 1.4: V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy.
1.5 Predmet zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru a následný odvoz prázdneho obalu.
1.6 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný (Zoznam pracovísk kupujúceho - miesta plnenia). Faktúry budú vystavené
pokračovanie 1.6: podľa uskutočnených dodávok.
1.7 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru, ktorý zároveň bude plne kompatibilný so zariadením Objednávateľa, a Objednávateľ je oprávnený objednať si u Dodávateľa takýto ekvivalentný druh tovaru. Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy a Objednávateľ bude povinný zaplatiť za takýto tovar nahrádzajúci tovar uvedený
pokračuj 1.7: v Cenovej tabuľke aktuálneho cenníka Dodávateľa s tým, že táto nesmie byť vyššia ako cena ekvivalentného tovaru uvedená v Cenovej tabuľke a celková zmluvná cena za dodávku predmetu Zmluvy nesmie prekročiť celkovú cenu plnenia podľa Cenovej tabuľky tejto Zmluvy.
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre predmet Zmluvy a danú oblasť.
1.9 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie.
1.10 Dodávateľ sa touto Zmluvou zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 3. tejto Zmluvy.
2. Doba platnosti Zmluvy
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
2.2 Zmluvný vzťah založený touto Zmluvou je možné, pred uplynutím doby na ktorú bol dohodnutý, ukončiť:
a) písomnou dohodou zmluvných strán,
b) odstúpením od Zmluvy z dôvodov uvedených v zákone alebo tejto Zmluve. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane. V prípade pochybností sa má za to, že oznámenie o odstúpení bolo doručené na tretí deň odo dňa jeho zaslania poštou doporučene na adresu sídla druhej zmluvnej strany uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, pričom deň odoslania sa do tejto lehoty nepočíta.
3. Kúpna cena a platobné podmienky
3.1. Kúpna cena tovaru je stanovená ako jednotkové ceny za tovar ktoré budú uvedené v Cenovej tabuľke v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy.
3.2 Kúpne ceny sú dohodnuté ako jednotkové za merné jednotky v eurách. V kúpnych cenách uvedených v Cenovej tabuľke je (v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy) zahrnutá DPH, prípadné clo, náklady na dopravu na všetky určené pracoviská Objednávateľa, náklady balenia a akékoľvek iné náklady Dodávateľa súvisiace s dodávkou tovaru vrátane zabezpečenia ekologickej likvidácie použitých obalov, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi. Dodávateľ garantuje pevnú cenu podľa cenníka, ktorý tvorí Cenová tabuľka, po celú dobu platnosti Zmluvy, ak sa zmluvné strany písomným dodatkom k tejto Zmluve
pokračuj 3.2: nedohodnú inak.
3.3 Daňovým dokladom je pre zmluvné strany faktúra. Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do 5 pracovných dní od dodania tovaru. Každá faktúra musí obsahovať okrem náležitostí daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov aj predmet dodávky, katalógové číslo výrobcu, množstvo, cenu podľa ponukového listu, ktorý má k dispozícii Objednávateľ, dátum zdaniteľného plnenia, ktorý je totožný s dátumom vyskladnenia tovaru a dátumom
pokračovanie 3.3: uvedeným na dodacom liste ako sprievodným dokladom k príslušnej dodávke tovaru, dátum vystavenia (odoslania) a splatnosti faktúry.
3.4 Dodávateľ je povinný doručiť faktúru s dodacím listom pri dodaní tovaru na základe jednotlivých objednávok elektronicky v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e- mailovú adresu. Faktúra je splatná v lehote 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený na faktúre. Ak predložená faktúra neobsahuje všetky dohodnuté náležitosti, má
pokračovanie: 3.4: Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti momentom doručenia faktúry so všetkými dohodnutými náležitosťami.
3.5 V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry má Dodávateľ právo na uplatnenie zákonného úroku z omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.
4. Miesto dodania a dodacie podmienky
4.1 Miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa v rámci Slovenskej republiky uvedené v Zozname pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia, tejto Zmluvy, ktorý je jej neoddeliteľnou súčasťou. Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.
4.2 Objednávku tovaru oznamujú oprávnené osoby Objednávateľa Dodávateľovi telefonicky alebo v písomnej forme, faxom alebo e- mailom. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania tovaru dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky.
4.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky Objednávateľa podľa Čl. 1 bod 1.4 tejto Zmluvy. Dodávateľ musí bez meškania oznámiť Objednávateľovi vznik akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje dodávku tovaru a má za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
4.4 Záväzok dodávateľa dodať tovar sa považuje za splnený okamihom odovzdania objednaného a bezvadného tovaru dohodnutým spôsobom v mieste dodania uvedenom v objednávke Objednávateľa.
4.5 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania tovaru na vlastné náklady.
4.6 V prípade nedodržania dodacej lehoty Dodávateľom podľa Čl. 4 bod 4.3 tejto Zmluvy má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty voči Dodávateľovi vo výške 5 % z ceny nedodaného, resp. neskoro dodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa.
4.7 Opakované omeškanie Dodávateľa s dodaním tovaru sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
5. Záruka a zodpovednosť za vady
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto Zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
5.2 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto Zmluvy.
5.3 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru.
5.4 Vady v akosti tovaru je Objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
5.5 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
5.6 Dodávateľ poskytuje na tovar záručnú dobu v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom v mieste dodania. Nebezpečenstvo škody na tovare a vlastnícke právo k tovaru prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené objednávateľom neodbornou manipuláciou s tovarom alebo jeho nevhodným skladovaním.
5.7 V prípade výmeny vadného tovaru za nový začína plynúť nová záručná doba podľa bodu 5.6 tohto článku Zmluvy.
5.8 V prípade reklamácie má Objednávateľ nárok, aby mu Dodávateľ v lehote 4 dní odo dňa oznámenia reklamácie poskytol nové bezchybné a bezodplatné plnenie za dodaný vadný tovar alebo na vrátenie kúpnej ceny, pričom právo voľby medzi jednotlivými nárokmi patrí Objednávateľovi.
5.9 V prípade, že Dodávateľ poruší povinnosť uvedenú v bode 5.8 tohto článku Zmluvy, má Objednávateľ voči nemu právo na uplatnenie zmluvnej pokuty vo výške 33,- € za každý deň omeškania so splnením povinnosti. Týmto nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. Škodou sa v tomto prípade rozumie aj rozdiel medzi kúpnou cenou tovaru podľa Cenovej tabuľky a kúpnej ceny, za ktorú Objednávateľ obstaral tovaru u iného dodávateľa z dôvodu omeškania Dodávateľa so splnením uvedených povinností.
6. Ďalšie Osobitné ustanovenia
6.1 Dodávateľ je povinný dodať tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa technické a kvalitatívne parametre podľa platnej výrobnej dokumentácie a príslušných platných noriem. Dodávateľ je povinný informovať písomne Objednávateľa v prípade, že dodáva tovar s dobou použiteľnosti kratšou ako 6 mesiacov.
6.2 Zmluvné strany sa zaväzujú oznámiť si navzájom všetky zmeny údajov (zmena názvu, sídla, fakturačných a odberných miest, bankového účtu, IČO, DIČ a pod.) dôležitých pre bezproblémové plnenie Zmluvy. Uvedené zmeny budú predmetom dodatku k tejto Zmluve.
6.3 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto Zmluvy, z dôvodov na strane Dodávateľa, dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru (ktorý je predmetom dodania podľa tejto Zmluvy), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného je Objednávateľ oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť.
6.4 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k zmluve nie je možné dohodnúť rozšírenie sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený Objednávateľom ako verejným obstarávateľom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
6.5 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto zmluvy akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahradzuje pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom verejného obstarávania, pri zachovaní funkčnosti a základných technických parametrov tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto zmluvy.
6.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. V prípade použitia subdodávateľa resp. subdodávateľov použije dodávateľ postup podľa Čl. VI Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.1.8 OPEP (Obchodné podmienky elektronickej platformy) tejto Zmluvy.
6.7 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu Zmluvy.
6.8 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa, prostredníctvom ktorého nepreukazoval splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia § 33 resp. ustanovenia § 34 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vo vzťahu k predmetu tejto Zmluvy.
6.9 Dodávateľ má právo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k plneniu, ktorého sa táto Zmluva týka.
6.10 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), preukázať Objednávateľovi, že tento subdodávateľ spĺňa podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Zároveň je Dodávateľ povinný aktualizovať zoznam subdodávateľov.
6.11 Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v bodoch 6.6 až 6.10 tohto článku sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.
7. Záverečné ustanovenia
7.1 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „ nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto Zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medziním poskytovanou cenou
pokačovanie 7.1: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
7.2 Požadujeme aby Dodávateľ v momente uzavretia Zmluvy mal v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, ak sa táto povinnosť na neho vzťahuje. V prípade ak Dodávateľ nemá v RPVS zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, podľa bodu 18.2 písm. v) OPEP má Objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť.
8. Objednávateľ po uzavretí Zmluvy:
8.1. Doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Zoznam určených odberných miest Objednávateľa s presnými adresami a oprávnené osoby Objednávateľa ohľadne objednávok a komunikácie.
8.2 Doručí dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín Tabuľku na nacanenie tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby resp. v zmysle bodu 1.2 tejto zmluvy.
9. Dodávateľ po uzatvorení Zmluvy:
9.1 Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe - zástupcu Dodávateľa, ktorá bude konať v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo, kontaktné údaje na poverenú osobu, a to najneskôr do dvadsiatich štyroch (24) hodín po uzatvorení zmluvy.
9.2 Oznámi Objednávateľovi rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v mene Dodávateľa s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí objednávateľovi najneskôr v lehote podľa bodu 9.1 tejto zmluvy.
9.3 Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby - zástupcu Dodávateľa, a to najneskôr do troch (3) pracovných dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
9.4 Doručí objednávateľovi vyplnenú Cenová tabuľku tovaru s mernými jednotkami, dopravnými nákladmi a s poplatkami súvisiacimi s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby do dvadsiatich štyroch (24) hodín od jej doručenia Objednávateľom. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
9.5 Doručí Objednávateľovi do troch (3) pracovných dní po uzatvorení Zmluvy zoznam známych subdodávateľov (k momentu uzatvorenia zmluvy) s uvedením identifikačných údajov subdodávateľov a uvedením podielu, ktorým sa budú podieľať na realizácií predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Pokiaľ Dodávateľ nebude využívať k plneniu predmetu zákazky subdodávateľov, táto povinnosť je v tomto prípade bezpredmetná.
10. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
11. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Zabezpečenie kancelárskych potrieb" Objednávateľovi najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Objednávky", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Objednávka", bude Dodávateľovi zaslaná najskôr po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch
pokračovanie 11: 9.1, 9.4, 9.5 po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi.
12. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť Dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Objednávky" zo strany Objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj e-mailová "Objednávka", pričom pri doručovaní "Objednávky" e-mailom, sa písomnosť považuje za doručenú okamihom jej prijatia Dodávateľom, ak dodávateľ v lehote 2 dní odo dňa jej prijatia neoznámi Objednávateľovi existenciu prekážok, ktoré bránia alebo sťažujú dodávku tovaru a majú za následok predĺženie dohodnutej lehoty dodania.
13. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miestami plnenia sú pracoviská objednávateľa podľa zoznamu určených odberných miest., Slovenská republika

12

1,00 súbor

20 281,72

20 281,72

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Kupujúci požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa vyžaduje uviesť minimálne ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.10.2022 09:26

17.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 360
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.10.2022 23:15 - Vstupná ponuka 20 281,00 € Cena bez DPH
17.10.2022 07:40 - Najvýhodnejšia ponuka 20 270,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS