30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36845825
UNIMACH s.r.o.
Moskovská 7370/15, Bratislava, 81108, SVK
Opravy a údržba polygrafických strojov
Servis, oprava, profylaktická údržba
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba laserovej gravírky FL 6090
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis, oprava, údržba a servis laserovej gravírky a zariadení vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Oprava laserová gravírka FL6090 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Profylaktika technického a programového vybavenia | vyžaduje sa |
Kontrola správnej funkčnosti zariadení, systémové kontroly jednotlivých komponentov | vyžaduje sa |
Údržba a oprava softwéru | vyžaduje sa |
Doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách | vyžaduje sa |
Demontáž opotrebovaných alebo inak poškodených prvkov, montáž nových originálnych náhradných dielov | vyžaduje sa |
Oprava častí mechanického a softwérového zariadenia | vyžaduje sa |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena za celý predmet zákazky (v EUR s DPH) |
Oprava a servis sa rozumie na pozáručné opravy, údržbu a servis laserového stroja vrátane náhradných dielov |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledujúce ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených |
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu |
- zabezpečenie obhliadky na mieste plnenia zmluvy prípadne nevyhnutného odvozu stroja v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa a informovať kontaktnú osobu o dĺžke opravy |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t. j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, resp. údržby, v nasledujúcich termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadenia: malé a stredné opravy do 2 dní v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, maximálne do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa; veľké, tzv. generálne opravy maximálne do 10 dní. Lehota plynie len v pracovných dňoch. |
Servisné práce budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 6.00 hod. do 14.00 hod. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred údržbou alebo opravou, ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa potvrdí písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia objednávateľom. |
Dodávateľ vyhlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi, sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s § 2 a § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním objednanej služby vrátane likvidácie odpadu. |
Na predmet tejto zmluvy objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. |
Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnom čase (v hodinách) potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky, a to v primeranom čase s prihliadnutím na povahu vady. |
Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
SNP 29, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
12.10.2022 10:35 — 11.11.2022 13:00
1,00 podľa technickej špecifikácie
690,00
575,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2022 08:38
11.10.2022 08:45
11.10.2022 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.10.2022 09:05 - Vstupná ponuka | 690,00 | € | Cena s DPH |
06.10.2022 09:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 690,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: