• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 15:33
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 16:30

Detail zákazky Z202211428

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.10.2022 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 15:33
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 16:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 16:30

Základné údaje

Z202211428

OF-262463

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6998913

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby na stravovanie na jedno použitie

riad na jedno použitie

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 39222110-8 - Príbor a taniere na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Plastový príbor
Funkcia
príbor na jedno použitie trojdielny (lyžica, vidlička, nôž)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie - lyžica, vidlička, nôž ks 226
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jednorazové plastový príbor , farba biela, hygienicky balené. popis
 2. Plastová miska na polievku 500 ml s uškami biela
Funkcia
riad na jedno použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie - 100 ks v balení balenie 10
objem liter 0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miska na polievku s uškami vhodná do mikrovlnnej rúry, ktorá zabezpečuje skvelé využitie pre jedálne, fast foody, bufety, na catering, party, piknik a rôzne podujatia. Balenie 100 ks.
 3. Plastový pohár 0,2 litra
Funkcia
riad na jedno použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie - 50 ks v balení balenie 10
objem liter 0,2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastový kelímok na akcie a všade tam, kde nieje možnosť použitia klasického riadu, alebo kde by sa mohol rozbiť. Balenie 50 ks. popis
 4. Plastový pohár 0,5 litra
Funkcia
riad na jedno použitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie - 50 ks v balení balenie 10
objem liter 0,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Plastový kelímok na akcie a všade tam, kde nieje možnosť použitia klasického riadu, alebo kde by sa mohol rozbiť. Balenie 50 ks. popis
 5. Tácky papierové
Funkcia
Na grilovacie, opekacie, športové, folklórne spoločenské akcie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie - 25 ks v balení balenie 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery v cm 16 x 23
 6. Obrúsky premium airlaid alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balenie 50ks balenie 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery v cm 40 x 40
farba zelená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane všetkých vedľajších nákladov a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa.
Ak sa v opisnom formulári a jeho prílohách uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Doručenie faktúry spolu s dodávkou.
Požaduje sa dodanie originálu faktúry a originálu dodacieho listu spolu s dodaním tovaru.
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Tovar doručiť a odovzdať v pracovných dňoch v čase od 08,00-14,00 hod. V prípade reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Termín na dodanie tovaru bude do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Objednávateľ požaduje dodať nový, nepoužitý predmet zákazky.
Všetky uvedené technické parametre sú požadované za minimálne.
Dodávku tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrnická 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

24.10.2022 15:33 — 28.10.2022 15:33

1,00 ks

383,00

319,13

Predloženie technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.10.2022 09:43

17.10.2022 15:33

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 15:48

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 647
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 11:17 - Vstupná ponuka 382,99 € Cena s DPH
11.10.2022 20:05 - Najvýhodnejšia ponuka 382,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS