• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2022 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211418

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2022 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    17.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211418

OF-262437

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6998991

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

35736534

Bittner print s.r.o.

Ivanská cesta 2C , Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Banner roll-up s grafikou/potlačou a príslušenstvom

banner, grafika, potlač, interiér

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Banner
Funkcia
Propagácia a publicita projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozmer plachty (šírka x výška) ± 1mm cm 85 x 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Systém Roll-up
Materiál plachty PVC plachta (PVC banner) cca 440 g
Konštrukcia hliníková,  vysúvací model (bez výsuvných nožičiek),  skrutkovacie nastaviteľné nohy, napínací mechanizmus, vrchná lišta
Rám Stojanový oblúkový
Príslušenstvo – prenosná taška áno
 2. Plagát (PVC plachta) vrátane potlače
Funkcia
Propagácia a publicita projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 1
Rozmer plachty (šírka x výška) ± 1mm cm 85 x 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Potlač farebná, matná, vysoká kvalita
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu, názov a číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS2014+, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Návrh na grafiku spracuje Dodávateľ po konzultácií s Objednávateľom.
Objednávateľ predloží Dodávateľovi grafické znázornenie potlače VLAJKA + TEXT a LOGO + TEXT v súlade s požiadavkami programovej dokumentácie, príručka pre prijímateľa – príklady publicity – použitie loga Interreg V-A SK-CZ a EÚ do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy t.j. po ukončení kontroly.
Ak grafické znázornenie nebude dodané vo forme/formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať.
Požaduje sa dodržanie vysokej kvality tlače, dodržanie farebnosti tlače.
Predmet zákazky je spolufinancovaný s poskytnutím NFP z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (ďalej aj ako „EFRR”) pre program Interreg V-A SK-CZ.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/ overovania súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (NFP) za účelom spolufinancovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu/overovania v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby; b) Príslušné útvary prvostupňovej kontroly; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly a nimi poverené osoby; d) Certifikačný organ; e) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (napr. v ČR: Ministerstvo financií ČR – odbor Auditný orgán) a nimi poverené osoby; f) splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov; g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR, ČR a EÚ.
Dodávateľ musí pri výkone kontroly poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly Prijímateľovi.
Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu Prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou RO/NO neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH,  sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa preruší a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinská univerzita v Žiline, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Strojnícka fakulta, Katedra obrábania a výrobnej techniky, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

21.10.2022 08:00 — 09.12.2022 14:00

1,00 komplet (podľa technickej špecifikácie)

117,44

117,44

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPEP. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky Objednávateľ bližšie špecifikuje v Osobitných požiadavkách na plnenie.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.10.2022 08:10

17.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.10.2022 09:08 - Vstupná ponuka 117,44 € Cena bez DPH
17.10.2022 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 117,44 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS