• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 15:50

Detail zákazky Z202211410

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 15:50

Základné údaje

Z202211410

OF-262462

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6972135

Objednávateľ

36065340

Štátna pokladnica

Radlinského 32, P.O.Box 13, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

46010301

ACTE, s. r. o.

Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Server – Domain controler a licencie

server, domain controler, licencia

  • 48820000-2 - Servery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HPE ProLiant DL20 Gen10 Plus 4SFF Configure-to-order Server
Funkcia
Server v roli domain controlera
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Product No. – P44111-B21 – Názov komponentu – HPE ProLiant DL20 Gen10 Plus 4SFF Configure-to-order Server ks 1
Product No. – P44111-B21 B19 – Názov komponentu – HPE DL20 Gen10+ 4SFF CTO Svr ks 1
Product No. – P45248-B21 – Názov komponentu – Intel Xeon E-2314 2.8GHz 4-core 65W FIO Processor for HPE ks 1
Product No. – P43019-B21 – Názov komponentu – HPE 16GB (1x16GB) Single Rank x8 DDR4-3200 CAS-22-22-22 Unbuffered Standard Memory Kit ks 1
Product No. – P43019-B21 0D1 – Názov komponentu – Factory Integrated ks 1
Product No. – P45433-B21 – Názov komponentu – HPE ProLiant DL20 Gen10 Plus x16/x4 GPU Riser Kit ks 1
Product No. – P45433-B21 0D1 – Názov komponentu – Factory Integrated ks 1
Product No. – P12965-B21 – Názov komponentu – HPE NS204i-p x2 Lanes NVMe PCIe3 x8 OS Boot Device ks 1
Product No. – P12965-B21 0D1 – Názov komponentu – Factory Integrated ks 1
Product No. – P21106-B21 – Názov komponentu – Intel I350-T4 Ethernet 1Gb 4-port BASE-T Adapter for HPE ks 1
Product No. – P21106-B21 0D1 – Názov komponentu – Factory Integrated ks 1
Product No. – 865408-B21 – Názov komponentu – HPE 500W Flex Slot Platinum Hot Plug Low Halogen Power Supply Kit ks 2
Product No. – 865408-B21 0D1 – Názov komponentu – Factory Integrated ks 2
Product No. – BD505A – Názov komponentu – HPE iLO Advanced 1-server License with 3yr Support on iLO Licensed Features ks 1
Product No. – BD505A 0D1 – Názov komponentu – Factory Integrated ks 1
Product No. – P46005-B21 – Názov komponentu – Microsoft Windows Server 2022 16-core Standard FIO Not Pre-installed en/fr/it/de/es/nl/pt SW ks 1
Product No. – 775612-B21 – Názov komponentu – HPE 1U Short Friction Rail Kit ks 1
Product No. – 775612-B21 0D1 – Názov komponentu – actory Integrated ks 1
Product No. – P45948-B21 – Názov komponentu – HPE ProLiant DL20 Gen10 Plus RPS FIO Enablement Kit ks 1
Product No. – AC111A – Názov komponentu – HPE ProLiant Door/dock Small Logistic Service ks 1
Product No. – HU4B2A3 – Názov komponentu – HPE 3Y Tech Care Basic Service ks 1
Product No. – HU4B2A3 ZX1 – Názov komponentu – HPE DL20 Gen10 Plus Support ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v jednej dodávke naraz. Všetky komponenty musia byť poskladané a pozapájané v zostave finálneho produktu.
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania v mieste sídla Objednávateľa, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v cene za plnenia.
Všetok dodaný tovar musí byť nový, nikdy nepoužívaný. Tovar musí byť zabalený v originálnych obaloch, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Najneskôr do uplynutia 2 pracovných dní od doručenia objednávky pre Dodávateľa,  je Dodávateľ povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť technický list výrobcu alebo URL odkaz s uvedením názvu konkrétnej značky, typové označenie tovaru, alebo ekvivalentný doklad tovaru, ktorý je predmetom dodania. Doklady musia jednoznačne preukazovať splnenie požiadaviek Objednávateľa vychádzajúcich zo špecifikácii tovaru.
Najneskôr do uplynutia 2 pracovných dní od doručenia objednávky pre Dodávateľa je Dodávateľ povinný elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa doručiť zoznam vo forme rozpisu jednotlivých položiek komponentov s uvedením Product No. a odkazom na URL výrobcu. Každá položka/komponent musí mať zároveň uvedenú jednotkovú cenu v eurách bez DPH a v eurách s DPH, ktorý je predmetom dodania. Rozpis musí jednoznačne preukazovať splnenie požiadaviek Objednávateľa vychádzajúcich zo špecifikácii tovaru. Tento zoznam musí byť dodaný metódou OCR (vyhľadávateľného textu).
Najneskôr do uplynutia 2 pracovných dní od doručenia objednávky pre Dodávateľa, Dodávateľ predloží elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa zoznam záručných servisných stredísk. V rámci zoznamu uvedie názov a sídlo záručného servisného strediska. Týmto predložením zároveň určuje záručné servisné stredisko, ktoré bude poskytovať záručné služby na dodané tovary.
E-mail sa považuje za doručený v momente, kedy je odosielateľovi doručené potvrdenie, ktoré je odosielateľ pri odosielaní povinný vyžiadať, o tom že bol e-mail doručený na e-mailový server príjemcu.
Objednávateľ a Dodávateľ najneskôr v lehote do  šiestich pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy,  si navzájom písomne oznámia e-mailové adresy, telefonické kontakty a oprávnené osoby, zodpovedné za riešenie podmienok plnenia tejto zmluvy.
Objednávateľ aj Dodávateľ vyhlasujú, že za podstatné porušenie plnenia zákazky sa považuje dodanie zákazky s akýmikoľvek chybami.
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie plnenia zákazky. V prípade podstatného porušenia plnenia zákazky Objednávateľ od zákazky odstúpi.
Tovar musí obsahovať vlastnosť alebo úroveň environmentálneho profilu produktu, ktorá znužuje jeho negatívny vplyv na životné prostredie, v porovnaní s produktom slúžiacim na rovnaký účel a tiež akékoľvek environmentálne označenie produktu. Konštrukcia produktu musí umožňovať dlhšiu životnosť formou modernizovateľnosti a opraviteľnosti.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vykonanie obhliadky tovaru v mieste dodania v mieste sídla Objednávateľa. Tovar musí byť dodaný v kompletnom stave, v požadovanej špecifikácii, v požadovanom množstve a s požadovanými identifikátormi označujúcimi nízku úroveň environmentálneho zaťaženia. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar originálny, funkčný a bez zjavných chýb alebo poškodení aj na balení. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.
Záručná doba na predmet zákazky je minimálne 3 roky a začína plynúť dňom prevzatia predmetu zákazky na základe dodacieho listu.
Potvrdený dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry, ktorú dodávateľ najneskôr do 14 od potvrdenia dodacieho listu Objednávateľom.
Lehota na dodanie predmetu zákazky je najneskôr do 09.12.2022.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
Dodávateľ vystaví faktúru v papierovej a elektronickej podobe. Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo Objednávateľa. Objednávateľ e-mailovú adresu, na ktorú Dodávateľ zašle faktúru elektronicky, písomne oznámi Dodávateľovi do šiestich pracovných dní odo dňa účinnosti tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Radlinského 32, P.O. BOX 13, 810 05 Bratislava 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2022 15:00

1,00 Celok

10 800,00

10 800,00

Požadujeme predložiť v súlade s podmienkami / ustanoveniami špecifikácie tohto opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2022 14:14

10.10.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2022 08:45 - Vstupná ponuka 10 800,00 € Cena s DPH
10.10.2022 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka 10 799,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS