• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2022 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2022 10:20

Detail zákazky Z202211399

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2022 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2022 10:20

Základné údaje

Z202211399

OF-261653

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6993380

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31416306

Senické a skalické pekárne, a.s.

Priemyselná 1338, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekárenský tovar - potraviny čerstvé a trvanlivé

chlieb, pečivo, strúhanka, droždie, sladké pečivo

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekárenský tovar - potraviny čerstvé a trvanlivé
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný - pšenično ražný, 1000 g ks 3500
Chlieb celozrnný 1000 g ks 250
Chlieb ľanový 900 g ks 250
Pečivo biele (rožok) 40g ks 20000
Rožok grahamový 50  g ks 9000
Rožok celozrnný 45 g ks 5000
Rožok ľanový 60 g ks 5000
Pletenka grahamová 100 g ks 1500
Sendvič veka 400 g ks 2450
Šatôčka tvarohová 80 g ks 800
Osie hniezdo škoricové 90 g ks 1300
Pagáč oškvarkový 50 g ks 350
Žemľa veľká bez posypu 100 g ks 500
Makovka, lúpačka 80 g ks 5000
Vianočka bez hrozienok, nebalená 400 g ks 1500
Kukuričná kocka 60 g ks 50
Šatôčka marmeládová 80 g ks 500
Tlačený koláč tvaroh, marmeláda 80 g ks 1300
Kaiserka cereálna 60 g ks 1800
Kaiserka 60 g ks 2000
Strúhanka voľná kg 300
Droždie pekárenské čerstvé kg 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávky tovaru pondelok - sobota (vrátane) najneskôr do 6.30 hod, v prepravkách na to určených, autách na to určených požadujeme
Tovar vždy čerstvý (pečenie nočné) – nie z predchádzajúceho dňa požadujeme
Chlieb musí spĺňať tieto požiadavky:     a) tvar a vzhľad – rovnomerne sformovaný,     b) kôrka – čistá, hladká alebo narezaná alebo s otlačkom ošatky, lesklá alebo pomúčená, celistvá alebo s povrchovou úpravou, bez zreteľne obnaženej striedky; praskliny, ktoré nie sú z dôvodov povrchovej úpravy, môžu byť najviac do 1/3 priemeru chleba alebo dĺžky chleba,     c) striedka – dobre prepečená, pórovitá, pružná podľa druhu, farby zodpovedajúcej receptúre jednotlivých druhov chleba, neoddeľujúca sa od kôrky. požadujeme
Hmotnosť chleba v čase dodávky musí spĺňať deklarovanú hmotnosť. požadujeme
Pečivo musí spĺňať tieto požiadavky:      a) tvar – rovnomerne sformovaný      b) kôrka – rovnomerne sfarbená, lesklá, čistá, krehká, rovnomerne upečená, posypaná alebo neposypaná, hladká alebo popraskaná alebo ozdobená narezávaním alebo potláčaním, bez zreteľnej obnaženej striedky; odtlač podložky, na ktorej pečivo kysne, nie je chybou      c) striedka – dobre prepečená, pórovitá, čistá, pružná, farba zodpovedajúca receptúre jednotlivých druhov pečiva. požadujeme
 Pečivo v čase dodávky musí spĺňať deklarovanú hmotnosť. požadujeme
Strúhanku možno vyrábať z krutónov, z usušeného pečiva bez posýpky, ako aj zo pšeničného chleba bez posýpky. požadujeme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru, vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia-kuchyňa.
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • rozhodnutie o povolení činností vydané príslušnou Regionálnou veterinárnou a potravinovou správou (len pre nízko kapacitné prevádzky), resp. rozhodnutie o schválení činností (len pre priemyselné prevádzky) vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou
• oznámenie o pridelení úradného veterinárneho kontrolného čísla vydaného Štátnou veterinárnou a potravinovou správou
• platné osvedčenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu
• v prípade zmeny užívateľa/majiteľa povolenej resp. schválenej prevádzkarne potvrdenie od príslušného orgánu veterinárnej správy , že dané rozhodnutie o povolení resp. schválení činností platí pre nového užívateľa/majiteľa.
Ako dodávateľ surovín, ak je zároveň ich výrobcom, respektíve manipuluje a uvádza potraviny do obehu, má vypracovaný systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín (HACCP) zaisťujúci zdravotnú nezávadnosť potravín v súlade so Zákonom o potravinách, potravinovým kódexom  a smernicou 93/43/EEC. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzača preukáže čestným prehlásením.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b) ods. 5, požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 60 dňová lehota splatnosti.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Uvedené množstvá sú len predpokladané. Celkové množstvo odobratého tovaru určí kupujúci priebežne podľa skutočnej spotreby na základe objednávok počas 12 mesiacov.
Tovar musí zodpovedať požadovanej kvalite
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom  a zákonom  o potravinách.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže od zmluvy odstúpiť.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Prílohou faktúry bude dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v objednávke.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

20 658,00

20 658,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť dané podmienky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.10.2022 13:50

14.10.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 09:34 - Vstupná ponuka 20 656,98 € Cena bez DPH
10.10.2022 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 20 656,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS