00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
53849531
SECURITY 112, s. r. o.
Jána Halašu 2660/9, Trenčín, 91108, SVK
Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty objednávateľa
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektov, informovanie
Služba
1. Strážna, bezpečnostná a informačná služba pre areál a objekty objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby bude fyzické stráženie a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa na obdobie 12 mesiacov |
Stráženie objektov objednávateľa sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). |
Strážna, bezpečnostná a informačná služba je vykonávaná statickou službou na vrátnici v kombinácii s preukázateľnými obchôdzkami v areáli objednávateľa v dohodnutých intervaloch. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Časový rozsah požadovanej služby denne | hodina | 24 | ||
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu v čase od 6:00 do 18:00 | osoba | 2 | ||
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu v čase od 18:00 do 6:00 | osoba | 2 | ||
Celkový počet dní poskytnutia služby za 1 rok | deň | 365 | ||
Počet osobohodín denne | osobohodina | 48 | ||
Počet osobohodín mesačne podľa počtu dní | osobohodina | 1 344 | 1488 | |
Celkový počet osobohodín za 1 rok | osobohodina | 17 520 |
Názov |
1.Povinnosti prvého zamestnanca SBS, ktorý musí byť neustále prítomný v priestoroch vjazdu do areálu objednávateľa 24 hodín denne |
1.1 usmerňuje vstupy motorových vozidiel do areálu objednávateľa, t.j. otvára závoru sanitným vozidlám, iným oprávneným vozidlám na bezplatný vstup a po odkontrolovaní EČV aj vozidlám s odsúhlaseným právom na voľný vstup do areálu objednávateľa |
1.2 usmerňuje výber parkovacích lístkov prichádzajúcich vozidiel a súčasne upozorňuje na pokladňu umiestnenú v odstavnom pruhu pred výjazdom z areálu - pred vrátnicou, v ktorej je potrebné pri odchode z areálu parkovací lístok priložiť - zosnímať a uhradiť poplatok za parkovanie pred výjazdom z areálu |
1.3 v prípade akéhokoľvek problému s pokladňou pre parkovisko usmerniť vodičov na zaplatenie parkovného v telefónnej ústredni, to platí aj v prípade straty parkovného lístka, alebo doplatku za parkovné. Zamestnanec strážnej služby v týchto prípadoch a zároveň v prípade poruchy parkovacieho systému podá telefonickú informáciu na klapku 111 do telefónnej ústredne. |
1.4 privolá zásahovú jednotku dodávateľa, ktorá je povinná zasiahnuť do 15 minút od nahlásenia udalosti a to v prípade vzniku problémov v areáli objednávateľa alebo v priestoroch oddelení/kliník objednávateľa, ktoré nemôže vyriešiť osobne |
1.5 podáva informácie, kde sa v rámci areálu nachádzajú oddelenia/kliniky a ambulancie poskytujúce zdravotnú starostlivosť a podľa požiadaviek usmerňuje návštevníkov objektov objednávateľa |
1.6 Vykonávajú dennú kontrolu s postupom pri vyhlásení poplachu elektrickej požiarnej signalizácie (ďalej len EPS) a jej stav zaznamenávajú do prevádzkovej knihy spolu s dátumom jej vykonania, menom, priezviskom a podpisom osoby, ktorá kontrolu vykonala. Taktiež zaznamenávajú falošné poplachy a poplachy, pri ktorých sa preveruje prevádzkyschopnosť zariadenia. Náplň kontroly je uvedená v smernici SMK-7 Požiarny štatút objednávateľa, kde sú opatrenia v mimopracovnom čase pred požiarmi pre strážnu a informačnú službu zabezpečovanú dodávateľským spôsobom. |
1.7 Denná kontrola EPS a jej kontrola vyplýva z vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly, § 14 a § 15 prenosu signálu v mieste nepretržitej obsluhy – hlavnej vrátnice objednávateľa |
1.8 sleduje kamerové systémy v areáli objednávateľa a operatívne rieši zistenie nežiaducich alebo podozrivých osôb |
1.9 vydáva kľúče od určených objektov, ktoré si zodpovední pracovníci objednávateľa preberajú na podpis v príslušnej evidencii: kuchyňa, šatne študentov strednej a vysokej školy. V čase od 22:00 do 6:00 hod. zabezpečuje výdaj rezervných kľúčov zamestnancom objednávateľa z priestorov telefónnej ústredne |
1.10 v pracovné dni vydáva kľúče od zadnej brány areálu objednávateľa poverenému zamestnancovi technického odboru objednávateľa, a to v prípade nahláseného vjazdu motorového vozidla s nadrozmerným nákladom, ktoré by neprešlo predným vstupom do areálu objednávateľa |
1.11 v čase od 22:00 do 6:00 hod. zabezpečuje telefonické zvolanie zamestnanca oddelenia technického odboru, oddelenia prevádzkovo-administratívnych činností a oddelenia informačných technológií do služby po nahlásení požiadavky, resp. havárie z konkrétneho pracoviska |
2. Povinnosti druhého zamestnanca SBS |
2.1 vykoná obhliadku parkovania vozidiel v areáli, na parkovisku a kontrolu parkovania vozidiel pri vstupoch do budov. V prípade nesprávneho parkovania mimo vyznačených parkovacích miest zabezpečí odsun vozidiel a nahlási tieto vozidlá (EČV a miesto) v pracovné dni v čase od 7:00 do 15:30 hod. na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností a v nezvládnuteľných situáciách prostredníctvom vedúceho technického odboru privolá na doriešenie Mestskú políciu |
2.2 v sobotu, nedeľu a sviatky (v nevyhnutných prípadoch v pracovné dni po 15:30 hod.) na požiadanie oddelenia o výdaj ošatenia pre pacienta zo šatne v chirurgickom pavilóne (CHP) otvorí -odomkne šatňu (bez vstúpenia do priestorov) poverenému zamestnancovi oddelenia z CHP, ktorý ošatenie vyberie. Zamestnanec strážnej služby zapíše čas, konkrétne oddelenie a meno zamestnanca, ktorý vstúpil do šatne a ošatenie prevzal a následne šatňu uzamkne a zapíše čas |
2.3 druhý zamestnanec strážnej služby vykoná obhliadku objektov celého areálu objednávateľa, podľa ročného obdobia zhasne svetlá na určených objektoch: kompresorovňa, budova materiálno-technického zabezpečenia (MTZ), budova ABCD prízemie AB traktu (zo strany gynekologicko-pôrodníckej príjmovej ambulancie a zo strany vstupu na Oddelenie klinickej biochémie, hematológie a mikrobiológie) |
2.4 v prípade akcie v konferenčnej miestnosti v čase po 15:30 vykonáva jej uzamknutie a zakódovanie |
2.5 v čase od 16:00 v pracovné dni: vykoná kontrolu objektov objednávateľa, kontrolu budovy riaditeľstva (uzatvorenie okien, uzatvorenie dverí, otvorené priestory - WC, suterén, chodby). budovu po kontrole uzamkne, zakóduje, zároveň uzamkne vstupnú bočnú bránku pri budove riaditeľstva. V odpoludňajších hodinách vykonáva jeden zamestnanec strážnej služby obhliadku cca každé dve hodiny – v nepravidelných intervaloch. |
2.6 v čase od 22:00 do 6:00 jeden zamestnanec strážnej bezpečnostnej služby zabezpečuje službu na vrátnici a druhý vykonáva kontrolu objektov celého areálu objednávateľa každé dve hodiny, ak si to vyžaduje situácia v kratších intervaloch |
3. Ďalšie povinnosti dodávateľa strážnej služby |
3.1 zamestnanec SBS po uskutočnení každej obhliadky areálu vykoná zápis v príslušnej evidencii, ktorá bude objednávateľovi kedykoľvek k dispozícii na nahliadnutie |
3.2 zamestnanec SBS zaznamená v evidencii každý príchod a odchod zásahovej jednotky a zistené nedostatky z obhliadky, ktoré nasledujúci deň hlási na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností a na referát bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany, ak sa problém týka EPS signalizácie |
3.3 zamestnanci strážnej služby musia byť zaškolení pred nástupom do zamestnania spoločnosťou zabezpečujúcou EPS u objednávateľa (v súčinnosti s referátom bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany objednávateľa) o obsluhe EPS, jej činnosti pri vyhlásení požiarneho poplachu a ak vznikol požiar postupujú podľa požiarno-poplachových smerníc. |
3.4 Typ EPS je EPS LITES-MHU 100. Školenie zamestnancov strážnej služby podľa § 11 vyhlášky č. 121/2002 MV SR o požiarnej prevencii si na vlastné náklady zabezpečuje dodávateľ služby tak, aby každý a aj nový zamestnanec strážnej služby, ktorý nastúpi do služby vedel obsluhovať EPS u objednávateľa, nakoľko zabezpečuje EPS v mimopracovnom čase. Kontakt na spoločnosť zabezpečujúcu EPS u objednávateľa poskytne poskytovateľovi služby referát bezpečnostno-technickej služby a požiarnej ochrany objednávateľa |
3.5 zamestnanec SBS v prípade vzniku mimoriadnej situácie zabezpečuje súčinnosť pri zabezpečení mimoriadnych opatrení v zmysle pokynov určených zamestnancov resp. vedenia FN Trenčín |
3.6 zamestnanec SBS pri požiadavke z jednotlivých pracovísk zabezpečuje riešenie nežiaducich resp. konfliktných osôb v areáli a budovách objednávateľa |
4. Všeobecné povinnosti dodávateľa a objednávateľa |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
4.2 Dodávateľ najneskôr 3 pracovné dni pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb,ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej a informačnej služby.Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.3 Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu a informačnú službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 4.2. Neposkytnutie informácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.4 Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu a informačnú službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.5 Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej a informačnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
4.6 Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
4.7 Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej a informačnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
4.8 Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej a informačnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. |
4.9 Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 4.8 a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4.10 Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi 1-krát mesačne na oddelenie prevádzkovo-administratívnych činností objednávateľa vo forme hlásenia všetky zistenia z výkonu strážnej a informačnej služby, škodové udalosti a narušenia objektov objednávateľa. |
4.11 Dodávateľ služby musí mať k dispozícii vozidlo k výjazdu zásahovej jednotky. V prípade potreby na základe výzvy vlastného zamestnanca SBS je zásahová jednotka povinná zasiahnuť v areáli objednávateľa do 15 minút od nahlásenia udalosti. |
4.12 V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
4.13 Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovné dni pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a jeho zamestnanci, ktorí budú vykonávať strážnu službu v areáli objednávateľa, absolvovať školenia BOZP u objednávateľa. |
4.14 Dodávateľ je povinný do pracovných 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej, bezpečnostnej a informačnej služby v rozsahu podľa zadania objednávateľa a v štruktúre cena za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a s DPH (cena za osobohodinu). |
4.15 Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
4.16 Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
4.17 Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
4.18 Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej a informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
4.19 Objednávateľ poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim službu bezodplatne priestory vrátnice. |
4.20 Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri poskytovaní služby, ako aj pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 pracovné dni pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
4.21 Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre realizáciu predmetu zmluvy, týkajúce sa v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa. |
4.22 Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu zmluvy. |
4.23 Dodávateľ zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s objednávateľom a to bez ohľadu na to, či dodávateľ použil subdodávky alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. |
4.24 Dodávateľ je povinný do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy so subdodávateľom, alebo v deň nástupu subdodávateľa (podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr), predložiť aktualizované Vyhlásenie o subdodávateľoch, ktoré musí obsahovať minimálne identifikáciu subdodávateľa a osobu oprávnenú konať za subdodávateľa (meno a priezvisko, tel. kontakt). |
4.25 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, do piatich pracovných dní odo dňa, kedy táto skutočnosť nastala. |
5. Platobné podmienky a fakturácia za strážnu, bezpečnostnú a informačnú službu |
5.1 Fakturácia za poskytnuté služby bude mesačne na základe vystavených faktúr za daný počet dní výkonu služby/za počet hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Objednávateľ služby neposkytuje preddavok ani zálohu na úhradu faktúr. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola poskytnutá služba. Splatnosť faktúry bude 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
5.2 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, cena za 1 hodinu poskytnutej služby bez DPH, cena za 1 hodinu poskytnutej služby s DPH, celkový počet hodín poskytnutej služby fakturovaného mesiaca, celková cena služby za daný mesiac s DPH, bez DPH, odtlačok pečiatky a podpis. |
5.3 K faktúre budú priložené nasledovné doklady ako príloha: objednávateľom potvrdený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa v danom kalendárnom mesiaci a výkaz s uvedením skutočne poskytnutých služieb v podobe počtu osobohodín a počtu hodín výjazdu zásahovej jednotky za každý deň v mesiaci, na ktorý je faktúra vystavená. |
5.4 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každý nezabezpečený zásah v čase a rozsahu primeranom vzniknutej situácii. |
5.5 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 200,- EUR za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v dohodnutom rozsahu. |
5.6 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v bodoch 1-4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. |
5.7 Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
5.8 V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda zamestnancov dodávateľa, náklady uvedené v bode 4.5 a 4.6. |
6a. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka- Objednávateľa. Rovnakým spôsobom Dodávateľ pohľadávku voči Objednávateľovi nezabezpečí ručením treťou osobou. Písomný súhlas dlžníka (Objednávateľa) s takýmito úkonmi je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
6b. V prípade, že dôjde zo strany Dodávateľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy postúpi, resp. prijme ručenie tretej osobe bez súhlasu protistrany, bude sa takýto úkon považovať za neplatný a neúčinný voči Objednávateľovi. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.12.2022 00:00 — 30.11.2023 23:59
1,00 celok
157 680,00
157 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2022 08:55
24.10.2022 09:00
24.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2022 09:59 - Vstupná ponuka | 157 679,99 | € | Cena bez DPH |
24.10.2022 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 140 159,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: