• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2022 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2022 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2022 12:40

Detail zákazky Z202211330

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 15:53
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2022 11:49
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2022 12:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2022 12:40

Základné údaje

Z202211330

OF-261749

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6993360

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šatníková lavica s opierkou a vešiakmi, zrkadlo do kúpelne

nábytok, lavica, vešiak, zrkadlo

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 30195800-0 - Závesné vešiaky alebo držiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šatníková lavica s opierkou a vešiakmi
Funkcia
1. Nákup novej, nepoužívanej šatníkovej lavice vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Nákup nábytku do kúpeľní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Šatníková lavica s opierkou a vešiakmi ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Horná časť
1.1.1. Rozmery vešiakovej časti šírka 2000 mm, hĺbka minimálne 25 mm, výška 1600 mm
1.1.2. Materiál kvalitná zaoblená borovicová, buková alebo smreková lata ( 2000 mm x min. 100 mm x  min. 25 mm) - masív
1.1.3. Povrchová úprava vodoodolným lakom
1.1.4. 8 ks kovových háčikov upevnených dvomi šróbmi
1.1.5. Vešiaková doska upevnená na oceľovej konštrukcii
1.2. Spodná časť
1.2.1. Rozmery sedacej časti šírka 2000 mm, hĺbka minimálne 330 mm, výška 450 mm
1.2.2. Materiál kvalitné zaoblené borovicové, bukové alebo smrekové laty - masív
1.2.3. Povrchová úprava vodoodolným lakom
1.2.4. Zapustené šróby
1.2.5. Nožičky - oceľové hranoly s priemerom minimálne 25 x 25 mm
1.2.6. Plastové chrániče nožičiek
1.3. Rozmery opierky šírka 2000 mm, hĺbka minimálne 25 mm, výška minimálne 750 mm
1.3.1. Materiál kvalitné zaoblené borovicové, bukové alebo smrekové laty - masív
1.3.2. Povrchová úprava vodoodolným lakom
1.3.3. Farba bielo sivá
1.3.4. Upevnená o oceľovú konštrukciu
 2. Zrkadlo do kúpelne
Funkcia
Obdĺžnikové zrkadlo o rozmere 40x30 cm. Orientácia zrkadla na výšku aj na šírku. Zrkadlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zrkadlo so zaoblenou hranou- fazetou ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer 30x40cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.1. obchodný názov, podrobnú technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne),
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty a do 3 pracovných dní oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu/ a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. Objednávateľ bude akceptovať ako ekvivalentný výrobok len tovar s rovnakou alebo vyššou kvalitou ako uvedený výrobok. Jednotkové ceny sú platné ako maximálne.
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
9. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke.
11. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
12. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
13. Lehota dodania tovaru je najneskôr do štyroch týždňov odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

24.10.2022 11:50 — 28.10.2022 11:50

1,00 celý predmet zákazky

5 187,00

4 180,00

návrh vlastného plnenia predložiť na schválenie obstarávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2022 15:53

14.10.2022 11:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2022 12:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 502
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 08:42 - Vstupná ponuka 5 187,00 € Cena s DPH
07.10.2022 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka 5 187,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS