00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
36030848
DYNEX Servis spol. s r.o.
Nové Kalište 17, Banská Bystrica, 97404, SVK
Softvéry pre analýzu výsledkov NGS sekvenovania
softvér, analýza, NGS, RNA
Tovar, Služba
1. CLC Genomics WB, Desktop Plus alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky funkčnej špecifikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Min. požiadavky: Bioinformatické riešenie umožňujúce komplexnú analýzu údajov NGS, de novo skladanie celých genómov a transkriptómov, analýzy resekvenovaných knižníc (WGS, WES a zostavené panely), sekvenovaní RNA (miRNA, lncRNA), sekvenovaní modifikovaných genomických regiónov (ChIP, metylácie), volanie variantov. |
2. Min. požiadavky: Intuitívne rozhranie, interaktívne zobrazovanie, možnosť vytvárať vlastné analytické postupy pre analyzované panely. Všetky integrované nástroje musia používať aktuálne verzie databáz, aby zarovnanie sekvencií prebiehalo voči aktuálnej sekvencii ľudského referenčného genómu. Možnosť exportu výsledkov minimálne vo formátoch .vcf, .gff, .pdf, .xlsx a .json. Podporované platformy NGS min. - Illumina, IonTorrent, Oxford Nanopore a PacBio. |
3. Min. požiadavky: 1-ročná licencia od nadobudnutia, ktorá bude užívaná vysokou školou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CLC Genomics WB, Desktop Plus alebo ekvivalent spĺňajúci požiadavky opisu, 1-ročná licencia od nadobudnutia | ks | 1 |
2. QCII Translational alebo ekvivalent spĺňajúci minimálne požiadavky funkčnej špecifikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Min. požiadavky: Softvérové riešenie hodnotenia variantov NGS, využívajúce znalostnú databázu, rozsiahlu zbierku biologických a klinických dát, na rýchlu anotáciu, filtrovanie a triedenie variantov pre veľké kohortové sekvenčné dáta. Využívané databázové zdroje musia byť na pravidelnej báze aktualizované. |
2. Min. požiadavky: 1-ročná licencia od nadobudnutia a na max. 200 analýz, ktorá bude užívaná vysokou školou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
QCII Translational alebo ekvivalent spĺňajúci požiadavky opisu, 1-ročná licencia od nadobudnutia a na max. 200 analýz | ks | 1 |
Názov |
1. Vrátane inštalácie a zaškolenia pracovníkov Objednávateľa. |
2. Inštalácia koncovým užívateľom prostredníctvom e-mailom doručeného linku od dodávateľa, pre PC s Windows, ktorý je už vo výbave pracoviska. E-mailová adresa bude poskytnutá kontaktnou osobou objednávateľa. |
3. Softvéry min. v anglickom jazyku. |
4. Záruka a servis v trvaní 12 mesiacov od nadobudnutia. |
5. Ak sa vo Funkčnej a/alebo v Technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, typ, patent, obchodné označenie, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, Objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov spĺňajúcich všetky minimálne požiadavky Funkčnej špecifikácie. |
6. V prípade, že Dodávateľ použije ekvivalent, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako je uvedená Funkčná špecifikácia predmetu zákazky. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných funkčných požiadaviek odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným produktom spĺňajúcim minimálne funkčné požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
8. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby vyžiadať od Dodávateľa technickú špecifikáciu ponúkaného produktu, za účelom posúdenia, či je ponúkaný produkt v zhode so zmluvnými požiadavkami Objednávateľa. Dodávateľ je v tomto prípade povinný predložiť tieto dokumenty do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania Objednávateľom. |
9. Predložená technická špecifikácia musí byť minimálne v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či je predmet plnenia, ktorý chce Dodávateľ dodať, v zhode s požiadavkami Objednávateľa. |
10. Dodávateľ určí kontaktnú osobu zodpovednú za realizáciu Zmluvy a bude o tom najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy informovať Objednávateľa. Informácia musí obsahovať meno, telefónne číslo a e-mailovú adresu osoby zodpovednej za realizáciu Zmluvy zo strany Dodávateľa. |
11. Objednávateľ je oprávnený neodobrať produkt, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu zákazky alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
12. Pri zámene produktu, poskytnutí iného sortimentu alebo množstva môže Objednávateľ odmietnuť prevzatie, náklady na vrátenie hradí Dodávateľ. |
13. V prípade zistenia závady na poskytnutom produkte do 14 dní od prevzatia, má Dodávateľ povinnosť vymeniť závadný produkt za nový a rovnakých parametrov, na náklady Dodávateľa. |
14. Celková cena je konečná, zahŕňa inštaláciu, zaškolenie personálu Objednávateľa a všetky ďalšie náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky. |
15. Podrobný cenový položkový rozpočet zašle Dodávateľ Objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Produkt sa bude považovať za dodaný po vykonaní kontroly funkčnosti softvéru, súladu poskytnutého produktu so zmluvou, po inštalácii produktu, po zaškolení pracovníkov Objednávateľa, potvrdením dodacieho listu oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa. |
18. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej vo Funkčnej a Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu. |
19. Zmluvné a platobné podmienky: Objednávateľ (prijímateľ) uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti Zmluvy, uzavretej s úspešným uchádzačom. Zmluva nadobudne účinnosť po splnení nasledovných podmienok: a) zverejnenie zmluvy v súlade s § 47a ods. 1 Občianskeho zákonníka a b) na predmet zákazky, výsledkom ktorej je uzavretie Zmluvy bude vydaná správa z kontroly v štandardnej ex post kontrole, výsledkom ktorej bude pripustenie výdavkov na financovanie. O tejto skutočnosti bude objednávateľ bezodkladne dodávateľa informovať a to písomne, prostredníctvom emailovej správy. |
20. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z EŠIF, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
21. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou Služieb, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov; |
zákona č. 292/2014 Z.z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť; |
Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. O uvedenej skutočnosti prijímateľ upovedomí úspešného uchádzača bezodkladne a to písomne, formou e-mailovej správy. |
22. Fakturačné údaje Objednávateľa budú poskytnuté Dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti Zmluvy. |
23. Objednávateľ oznámi bezodkladne po uzatvorení zmluvy Dodávateľovi názov projektu, v rámci ktorého predmet zmluvy obstaráva. Tento názov projektu je Dodávateľ povinný uviesť na faktúre. |
24. Objednávateľ požaduje uviesť na faktúre jednotkovú cenu, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. |
25. V prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH, uviesť pri každej položke osobitne cenu bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH. |
26. Celkové ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
27. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. |
28. Poskytnutie služby bude realizované na základe výskumných potrieb Objednávateľa. |
29. Fakturácia v slovenskom alebo českom jazyku (prílohou je dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami Objednávateľa a Dodávateľa). |
30. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom poskytnutí objednaného produktu na základe doručenej faktúry prostredníctvom bezhotovostného platobného styku. |
31. Preddavok sa neposkytuje. |
32. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nespĺňa náležitosti daňového dokladu. |
33. Termín dodania produktu oznámi Dodávateľ Objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky a dohodne si čas dodania a zaškolenia. |
34. Protikorupčná doložka Zmluvy: a) Zmluvné strany sa zaväzujú pri plnení predmetu tejto Zmluvy striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie; |
Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v jeho mene pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy, neponúka ani nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty; |
alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo organizácii alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení predmetu tejto zmluvy v prospech Dodávateľa. |
c) Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tejto časti zmluvy a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. |
d) Akékoľvek preukázané korupčné správanie zo strany Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa bodov a), b), c) tejto časti zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Jesseniova lekárska fakulta v Martine, Malá Hora 4A, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
27.10.2022 08:00 — 30.12.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
12 559,80
12 559,80
Vlastný návrh plnenia predložený dodávateľom musí obsahovať uvedenie výrobcu, názvu a typu softvéru v súlade s požiadavkami objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2022 11:34
21.10.2022 11:45
21.10.2022 12:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2022 12:17 - Vstupná ponuka | 12 559,80 | € | Cena bez DPH |
13.10.2022 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 559,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.