• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2022 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2022 13:20

Detail zákazky Z202211304

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    14.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.10.2022 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.10.2022 13:20

Základné údaje

Z202211304

OF-262416

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6993352

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

46832408

DataTrend Services, s.r.o.

Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup databázovej platformy pre 4 VM

Softvér, licencia, Microsoft, Windows Server, Exchange

  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Multilicencia SQL Server 2019 Enterprise Core - 2 Core License Pack
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SQL Server 2019 Enterprise Core - 2 Core License Pack ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verzia Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia
Stav Originálna licencia
Vlastnosti Jeden aktivačný kľúč, prenositeľná licencia, právo downgrade na akúkoľvek staršiu verziu
OEM Neakceptuje sa verzia OEM
 2. 2. Multilicencia SQL Server 2019 Standard Core - 2 Core License Pack
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SQL Server 2019 Standard Core - 2 Core License Pack ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Verzia Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia
Stav Originálna licencia
Vlastnosti Jeden aktivačný kľúč, prenositeľná licencia, právo downgrade na akúkoľvek staršiu verziu
OEM Neakceptuje sa verzia OEM
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Miesto dodania tovaru bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy.
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania.
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér.
I.4 Dodaný tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve.
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný tovar spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 (troch) pracovných dní od prevzatia výzvy...
...Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť v zmysle platných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“).
I.6 Objednávateľ požaduje k licenciám dodať jeden aktivačný kľúč prístupný formou licenčného portálu.
I.7 Objednávateľ nebude akceptovať licencie vo verzii OEM.
I.8 Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail.
b) vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru.
I.9 Dodávateľ je povinný dodať tovar v zmysle požiadaviek Objednávateľa do 10 (desať) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
I.10 Forma licencie – multilicencia s možnosťou centralizovanej správy, hromadnej inštalácie a konfigurácie, právom downgrade- prechod na nižšiu verziu.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaných tovarov, resp. poskytnutých služieb.
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena je daná súčtom súčinov jednotkových cien a požadovaného množstva. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme.
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny.
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Dodávateľ vystaví faktúru za dodané licencie do 15 (pätnásť) dní odo dňa ich preukázateľného odovzdania. Za deň dodania sa považuje deň ich preukázateľného odovzdania Objednávateľovi.
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za tovar podľa tejto Zmluvy bude faktúra vystavená Dodávateľom.
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ako aj číslo Zmluvy.
III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, Objednávateľ má právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry na adresu sídla Objednávateľova.
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodané plnenie.
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre.
III.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny predmetu Plnenia denne
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Zmluve, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy.
IV.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“) ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky.
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Zmluve, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
V.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Zmluve.
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria.
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.10.2022 08:00 — 28.10.2022 14:00

16,00 ks

145 181,95

145 181,95

v zmysle OF

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2022 11:33

14.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 217
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 12:27 - Vstupná ponuka 145 181,95 € Cena bez DPH
14.10.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 143 012,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS