35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
46832408
DataTrend Services, s.r.o.
Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK
Nákup databázovej platformy pre 4 VM
Softvér, licencia, Microsoft, Windows Server, Exchange
Tovar, Služba
1. 1. Multilicencia SQL Server 2019 Enterprise Core - 2 Core License Pack
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SQL Server 2019 Enterprise Core - 2 Core License Pack | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Verzia | Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia |
Stav | Originálna licencia |
Vlastnosti | Jeden aktivačný kľúč, prenositeľná licencia, právo downgrade na akúkoľvek staršiu verziu |
OEM | Neakceptuje sa verzia OEM |
2. 2. Multilicencia SQL Server 2019 Standard Core - 2 Core License Pack
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SQL Server 2019 Standard Core - 2 Core License Pack | ks | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Verzia | Trvalá multilicencia, bez časového obmedzenia |
Stav | Originálna licencia |
Vlastnosti | Jeden aktivačný kľúč, prenositeľná licencia, právo downgrade na akúkoľvek staršiu verziu |
OEM | Neakceptuje sa verzia OEM |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto dodania tovaru bude upresnené Dodávateľovi v rámci územného obvodu Bratislavy. |
I.2 Vrátane dopravy na miesto dodania. |
I.3 Objednávateľ požaduje dodať originálny licenčný softvér. |
I.4 Dodaný tovar musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve. |
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. Zmluve. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný tovar spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 (troch) pracovných dní od prevzatia výzvy... |
...Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť v zmysle platných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“). |
I.6 Objednávateľ požaduje k licenciám dodať jeden aktivačný kľúč prístupný formou licenčného portálu. |
I.7 Objednávateľ nebude akceptovať licencie vo verzii OEM. |
I.8 Dodávateľ predloží do 5 (päť) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné plnenie predmetu Zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu Zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
I.9 Dodávateľ je povinný dodať tovar v zmysle požiadaviek Objednávateľa do 10 (desať) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
I.10 Forma licencie – multilicencia s možnosťou centralizovanej správy, hromadnej inštalácie a konfigurácie, právom downgrade- prechod na nižšiu verziu. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zákazky, ako aj primeraného zisku. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaných tovarov, resp. poskytnutých služieb. |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Zmluvy. Uchádzač vyplní všetky jednotkové ceny v € bez DPH maximálne na dve desatinné miesta. Celková cena je daná súčtom súčinov jednotkových cien a požadovaného množstva. Celková cena musí obsahovať cenu za celý požadovaný predmet zákazky. Ceny predloží v elektronickej forme. |
II.5 Jednotkové ceny sú rovnaké pre všetky miesta plnenia predmetu zákazky. Miesto plnenia predmetu zákazky nemá vplyv na jednotkové ceny. |
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Dodávateľ vystaví faktúru za dodané licencie do 15 (pätnásť) dní odo dňa ich preukázateľného odovzdania. Za deň dodania sa považuje deň ich preukázateľného odovzdania Objednávateľovi. |
III.2 Podkladom pre zaplatenie ceny za tovar podľa tejto Zmluvy bude faktúra vystavená Dodávateľom. |
III.3 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ako aj číslo Zmluvy. |
III.4 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry na adresu sídla Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, Objednávateľ má právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry na adresu sídla Objednávateľova. |
III.5 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodané plnenie. |
III.6 Objednávateľ uhradí cenu za plnenie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
III.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
IV. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v Opisnom formulári, resp. v Zmluve sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy, na základe ktorého má Objednávateľ možnosť okamžite jednostranne odstúpiť od Zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny predmetu Plnenia denne |
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. Zmluve, inak ide o podstatné porušenie Zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od Zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v Elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“) ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z Zmluve, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. Zmluve. |
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria. |
V.5 Podmienky neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „ VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
17.10.2022 08:00 — 28.10.2022 14:00
16,00 ks
145 181,95
145 181,95
v zmysle OF
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2022 11:33
14.10.2022 10:00
14.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2022 12:27 - Vstupná ponuka | 145 181,95 | € | Cena bez DPH |
14.10.2022 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 143 012,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: