• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2022 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 12:50

Detail zákazky Z202211265

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.10.2022 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    24.10.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.10.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.10.2022 12:50

Základné údaje

Z202211265

OF-262188

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7034146

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade a migrácia systému Romboid na nový framework a optimalizácia procesov tvorby obsahu

softvérový balík, vývoj, upgrade a migrácia,

  • 72212200-1 - Služby na vývoj softvéru na vytváranie sietí, pre internet a intranet
  • 72212220-7 - Služby na vývoj softvéru pre internet a intranet
  • 48220000-6 - Softvérový balík pre internet a intranet
  • 72421000-7 - Služby na vývoj internetových alebo intranetových aplikácií klientov
  • 72422000-4 - Služby na vývoj internetových alebo intranetových aplikácií serverov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Základný popis
Funkcia
• aktualizácia systému Romboid pre správu obsahu vrátane zachovania a migrácie obsahu súčasného web sídla • pripojenie aktualizovaného riešenia na existujúce rozhrania aplikačného prostredia bez vyvolania zmien na strane daných rozhraní
 2. Rozšírený popis:
Funkcia
• upgrade respektíve migrácia aktuálneho riešenia Romboid vrátane každého funkčného celku, modulu, ktorý poskytuje, prípadne jeho migrácia na nový framework. • vybudovanie funkčných celkov a modulov, • migrácia štruktúry aktuálneho sídla, vrátane všetkých metadát, • migrácia obsahu generovaného v systéme Romboid vrátane metadát, • migrácia obsahu funkčných celkov, modulov vrátane metadát, • update alebo spracovanie dokumentácie v rozsahu o administrátorská, o inštalačná, o používateľská pre časť riešenia ecm o používateľská dokumentácia pre verejnosť.
• Dodávka všetkých potrebných licencií a softvérových komponentov potrebných k chodu diela okrem virtualizačnej platformy VMWare, • Udelenie nevýhradných autorských práv k dodanému dielu ako celku na neobmedzenú dobu vrátane práva udeľovania sublicencii pre podriadené organizácie, • Pravidelné nasadzovanie verzií riešenia podľa harmonogramu projektu na TEST a PROD prostredia, • Pilotná prevádzka diela v rozsahu 3 mesiacov.
 3. Požadované činnosti:
Funkcia
• Spracovanie a predloženie plánu na upgrade a migráciu riešenia Romboid a nasadenie v produkčnom prostredí primárnej lokalite so zabezpečením nepretržitej prevádzky a použiteľnosti do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy • Realizácia upgrade a migrácie riešenia Romboid a nasadenie v produkčnom prostredí v primárnej lokalite so zabezpečením nepretržitej prevádzky a použiteľnosti na základe predloženého plánu po schválení obstarávateľom • Analýza súčasného stavu,
• Návrh riešenia formou DFŠ, ktorého súčasťou bude: o mapovanie procesov obstarávateľa, ktorých výstupy sa plne, alebo čiastočne uverejňujú na webovom portály, o návrh funkcionality riešenia v štandarde UML, o návrh všetkých typových obrazoviek vo forme wireframe, o návrh optimalizácie procesov obstarávateľa, ktorých výstupy sa plne, alebo čiastočne uverejňujú na webovom sídle, o návrh grafického rozhrania verejnej časti portálu aspoň v 3 verziách v súlade s odporúčaniami ID-SK, o návrh migrácie všetkých obsahových položiek, o návrh systémovej a technickej infraštruktúry.
o konfigurácia a inštalácia prostredí TEST a PROD obstarávateľa – dodávka softvérových komponentov tretích strán,
• Implementácia riešenia bez migrovaného obsahu, • Testovanie riešenia, • Migrácia obsahu, • Overenie migrácie, • Užívateľské akceptačné testovanie, • Priebežné nasadzovanie na prostredia TEST a PROD, • Pilotná prevádzka diela v rozsahu min. 3 mesiacov. • Podpora implementácie projektovým manažmentom podľa štandardne akceptovanej metodiky (napr. PRINCE2, alebo ekvivalent) na strane dodávateľa
Predmetom dodávky nie je, dodávka hardvérových komponentov, dodávka vývojového prostredia, ktoré si uchádzač zabezpečí na vlastné náklady vo vlastnom prostredí, tvorba obsahu a prevádzka diela nad rámec pilotnej prevádzky.
 4. Vlastnosti súčasného systému
Funkcia
Portál slúži ako informačný kanál pre odbornú aj neodbornú verejnosť, prostredníctvom ktorého sú zverejňované informácie z oblasti pôsobnosti obstarávateľa. Prostredníctvom portálu si obstarávateľ zároveň plní zákonom stanovenú povinnosť zverejňovať určité typy dokumentov. Užívateľské rozhranie portálu používa štandardy definované konzorciom W3C.
Portál spĺňa nasledujúce vlastnosti:
• Vhodné grafické rozmiestnenie informačných prvkov, ktoré plnia funkciu sprostredkovateľov podstatného obsahu portálu a dôležitých informácií, • Jednoduché používateľské rozhranie v súlade so štandardmi ISVS, • Možnosť vytvoriť obsah v slovenskom ako aj anglickom jazyku, • Jednoduchá správa obsahu portálu, založenej na vizuálnom editore stránok, • Responzívny dizajn, prispôsobujúci sa dispozíciám obrazovky cieľového zariadenia • Podpora interných a externých používateľov
• Externí používatelia z prostredia internet. Ich hlavným cieľom je vyhľadávanie informácií, prípadne využívanie dynamických aplikácií poskytovaných portálom. Portál umožní vytvárať privátne sekcie, do ktorých bude prístup podmienený prihlásením sa. • Interní používatelia sa prihlasujú prostredníctvom mena a hesla a ich správa je zabezpečená integráciou na IAM (Active Directory) obstarávateľa pomocou implementácie mechanizmu single-sign on.
• Internými používateľmi sú zamestnanci obstarávateľa, podieľajúci sa na vytváraní statického a dynamického obsahu portálu v administračnej časti riešenia Romboid. Hlavnou náplňou práce interných používateľov je správa obsahu, štruktúry a čiastočne dizajnu zverejneného obsahu • Administrátori – môžu nastavovať parametre týkajúce sa prevádzky portálu (systémové nastavenia) • Tvorcovia obsahu – vytvárajú a editujú obsah, spravujú štruktúru menu, multimediálny obsah • Schvaľovatelia – schvaľujú / zamietajú finálne publikovanie dokumentov
• Riešenie je umiestnené vo virtuálnom prostredí prevádzkovanom obstarávateľom na báze VMware. • Riešenie obsahuje tri zóny • vo verejnej zóne je uložená verejná časť portálu a verejný obsah, ktorý sa zobrazuje a ktorý je výstupnou časťou proprietárneho systému Romboid • v intranetovej zóne sa nachádza samotné Romboid riešenie, ktoré umožňuje tvorbu obsahu, zabezpečuje prepojenie na ostatné interné systémy obstarávateľa, ktorých obsah v určenej granularite zverejňuje. • v DB zóne sa nachádza DB server na báze MySQL, ktorý obsahuje metadáta a obsahové časti ECM riešenia
• Požiadavky z internetu sú smerované na aplikačný firewall F5, zabezpečený SSL, odkiaľ sú ďalej smerované na aplikačný server • Použité technológie zahŕňajú PHP Engine, systém pre správu obsahu Romboid, PHP Zend Framework, Apache, DB MySQL a OS Linux
 5. Časti portálu
Funkcia
• Obsah tvorený WYSIWIG Editorom Romboid • Obsah tvorený funkčnými modulmi a ukladaný do databázy riešenia • Metadáta riešenia a informácie o jednotlivých obsahových položkách (autor, dátum vytvorenia, platnosť, stav, väzba na iný objekt riešenia a pod.), aktivitách používateľov príhlásených do intranetovej časti a o kontách používateľov Romboid • Obsah uložený v databáze systému Romboid predstavuje hierarchickú štruktúru riešenia a samotného portálu, vrátane položiek, ktoré aktuálne nie sú uverejnené. Hierarchická štruktúra je umožnená do piatej úrovne.
 6. Podporovaná funkcionalita:
Funkcia
• Tvorba obsahu a štruktúry portálu • Schvaľovanie, revízia a publikácia obsahu • Úložisko dokumentov – DMS • Úložisko multimediálnych prvkov • WYSIWYG Editor • Používatelia a role s integráciou na IAM obstarávateľa
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkčné požiadavky
F1 Je požadovaná funkcionalita, ktoré bude minimálne v rozsahu ako súčasná verzia Romboid.
F1 Uchádzač akceptuje, že počas analytickej fázy diela môže dochádzať k spresneniam požiadaviek na funkcionalitu riešenia na základe súčasného systému.
F2 Evidencia, zoznamová aplikácia bude mať z intranetovej časti možnosť: - exportu údajov ako xlsx - možnosť importu údajov pomocou SOAP WS
F2 - vyhľadávanie položiek, aj fulltextovo - zoraďovanie položiek - žurnál aktivít
F3 Intranetová časť riešenia bude dostupná iba z interného prostredia obstarávateľa
F4 Intranetová časť bude prístupná len používateľom, ktorých aktuálne kompetencie a role v IAM to umožňujú
F5 Intranetová časť bude pravidelne, aspoň dvakrát do dňa synchronizovať zoznam a oprávnenia používateľov z IAM, pričom sa umožní aj manuálne vyvolanie synchronizácie
F6 Import údajov do intranetových modulov, funkčných celkov bude prebiehať automatizovane na pozadí, pričom od nového riešenia sa očakáva, že bude v pozícii "lisenera".
F6 Obstarávateľ neplánuje zmeny v existujúcich synchronizačných rozhraniach, preto uchádzač musí dodať riešenie, ktoré bude plne kompatibilné s existujúcimi rozhraniami WS SOAP,
F6 ktorých štruktúru v rámci analýzy zhotoviteľ zmapuje.
F7 Celé riešenie bude dostupné prostredníctvom web rozhrania
F8 Riešenie umožní nastavovanie domén a URL adries priamo z užívateľského prostredia tak,
F8 aby rovnaké riešenie bolo možné nasadiť do rôznych prostredí bez potreby upravovania prepojení aj na už vygenerovaných obsahových stránkach.
F9 Riešenie bude podporovať jazykové mutácie a to tak formou samostatnej štruktúry spravovaného web sídla, ako aj metadátovo.
F9 Daná požiadavka sa týka všetkých funkčných modulov a celkov, ktorých záznamy je možné zverejniť na verejnom portáli.
F10 Riešenie bude podporovať manažment a správu opakujúcich sa prvkov, ktoré bude možné v rámci tvorby obsahu a dizajnu obsahu použiť opakovane.
F11 Administrátorská zóna bude obsahovať minimálne nasledujúce funkčné moduly podľa požiadavky F1:
F11 a.) Aktuality - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 b.) Majetkové priznania - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 c.) Stanoviská - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 d.) Verejné obstarávanie - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 e.) Výberové konania a uchádzači - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 f.) Uznesenia - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 g.) Rozhodnutia - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 h.) Aukcie - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 i.) Predpisy - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 j.) Objednávky - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 k.) Faktúry - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 l.) Zmluvy - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 m.) Pracovné ponuky - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F11 n.) Príslušnosť obcí k okresom - Synchronizované cez špecializovanú službu s intranetom. Funkcionalita umožňuje používateľovi záznam zverejniť, vymazať, deaktivovať, prípadne aktivovať.
F12 Okrem funkcionalít z požiadavky F11 vychádzajúcich zo súčasnej verzie systému Romboid, sa od novej verzie / riešenia očakáva aj nasledujúce:
F12 a.) web formuláre – modul na vytváranie formulárov/ankiet s previazanosťou na notifikácie s možnosťou exportu dát (xls/csv) a s možnosťou pripájania príloh,
F12 b.) prepojenie na sociálne siete (facebook, zdieľanie aktualít, komentáre článkov, hodnotenie,..), c.) rozšírené notifikácie (e-mail, rôzne typy správ...),
F12 d.) hromadné vkladanie dokumentov a multimediálnych súborov (video, audio ...), e.) manažér súborov a multimediálneho obsahu,
F12 f.) bannery - zvýraznené položky (rôzne druhy, časové zobrazovanie, zobrazovanie po sekciách...), g.) kalendár na zobrazenie akcií – vyhľadávanie akcií podľa dátumu, kategórie akcie…,
F12 h.) fotogaléria - hromadné nahrávanie fotografií, automatická zmenšenie na prednastavenú hodnotu, celoobrazovkové zobrazenie, i.) google analytics,
F12 j.) plne funkčný vyhľadávač (s možnosťou prelinkovania odkazov) k.) možnosť zapnúť / editovať HTML kód stránky v administrácii, l.) zobrazovať náhľad stránky počas jej tvorby bez zverejnenia,
F12 m.) možnosť prelinkovať aj na jednotlivé moduly z podstránky.
F13 Riešenie umožní správu štruktúry webového sídla v rôznych verziách minimálne do 2 úrovne hierarchie
F14 Riešenie umožní vytvárať rôzne pomenované navigačné štruktúry v hierarchickej podobe ako napríklad: hlavné menu, horné menu, menu footra a pod.
F14 Všetky tieto položky budú dostupné vo všetkých jazykových verziách.
Nefunkčné požiadavky:
N1 Požaduje sa riadenie projektu podľa metodiky Prince2, alebo ekvivalentnej
N2 Požaduje sa dohľad a riadenie realizačných procesov podľa štandardu ITIL
N3 Požaduje sa vytvorenie diela vo forme vhodnej na prevádzku vo virtualizovanom prostredí VMWare prevádzkovanom obstarávateľom
N4 Požaduje sa dodanie kompletných a plne funkčných virtuálnych obrazov VMWare
N5 V ponuke sa vyžaduje dodanie kompletného zoznamu licencii a v prípade, že to je potrebné tak aj ich nacenenie.
N6 Požaduje sa technická a finančná udržateľnosť riešenia aspoň 60 mesiacov od prebratia diela. Všetky náklady na licencie počas tohto obdobia majú byť uvedené v cenovej ponuke, ako súčasť ponúkanej ceny
N7 Požaduje sa, aby pri akceptácii diela alebo jeho časti bol verejnému obstarávateľovi odovzdaný úplný aktuálny zdrojový kód zapečatený,
N7 na neprepisovateľnom technickom nosiči dát s označením časti a verzie diela, ktorej sa týka.
N8 Systém bude tvorený na princípoch viacvrstvovej architektúry
N9 Požaduje sa vytvorenie mapovania procesov v štandarde BPM v súlade so zvyklosťami EVS
N9 (https://www.minv.sk/swift_data/source/mvsr_a_eu/odbor_implementacie_projektov_verejnej_spravy/optimalizacia_procesov/Metodika%20optimalizacie%20procesov%20VS.pdf).
N9 Táto požiadavka sa týka procesov, pri výkone ktorých vzniká obsah, ktorý sa úplne, alebo čiastočne uverejňuje na stránkach.
N9 Menovite ide o činnosti: Spracovanie majetkových priznaní, Stanoviská, Uverejňovanie verejného obstarávania, Uverejňovanie výberových konaní a správu uchádzačov,
N9 Procesy digitalizačného a depersonalizačného pracoviska, Uverejňovanie rozhodnutí, Uverejňovanie predpisov, Uverejňovanie faktúr, Uverejňovanie objednávok,
N9 Uverejňovanie zmlúv, Spracovanie aukcii, Uverejňovanie pracovných ponúk.
N10 Požaduje sa návrh optimalizácie procesov v štandarde BPM v súlade so zvyklosťami EVS
N10 (https://www.minv.sk/swift_data/source/mvsr_a_eu/odbor_implementacie_projektov_verejnej_spravy/optimalizacia_procesov/Metodika%20optimalizacie%20procesov%20VS.pdf).
N10 Táto požiadavka sa týka procesov, pri výkone ktorých vzniká obsah, ktorý sa úplne, alebo čiastočne uverejňuje na web stránkach. Menovite ide o činnosti uvedené v N9
N11 Požaduje sa spracovanie návrhu funkcionality riešenia v štandarde UML a to minimálne na úrovni nasledujúcich modelov a pohľadov:Aktéry, UseCase model, Doménový model, Activity model, Integračný model
N12 Obstarávateľ preferuje využívanie open source softvéru
N13 Požaduje sa dimenzovanie riešenia na počet používateľov: - interný do administrátorskej časti: 50 používateľov - Externý neautentifikovaný: 10 000 unikátnych v jednom momente
N14 Požaduje sa riešenie dimenzované na 5000 nových záznamov ročne.
N15 Požaduje sa umožniť Verejnému obstarávateľovi vykonať audit bezpečnosti vyvíjaného Diela,
N15 vrátane informačných systémov a vývojového prostredia Zhotoviteľa na overenie miery dodržiavania bezpečnostných požiadaviek relevantných právnych predpisov a zmluvných požiadaviek,
N16 Požaduje sa prijať opatrenia na zabezpečenie nápravy zistení z auditu bezpečnosti informačných systémov,
N17 Požaduje sa poskytnúť Verejnému obstarávateľovi jemu nadriadeným orgánom plnú súčinnosť pri riešení prípadných bezpečnostných incidentov a vyšetrovaní bezpečnostnej udalosti,
N17 ktoré súvisia s plnením diela,
N18 Požaduje sa poskytnúť Verejnému obstarávateľovi kompletnú dokumentáciu diela vrátane administrátorských prístupov,
N19 Požaduje sa zabezpečiť súlad dodávaného Diela so Zákonom o ITVS č. 95/2019 Z. z., o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov
N20 Požaduje sa zabezpečiť súlad dodávaného Diela so Zákonom o KB č. 69/2018 Z. z., o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.
N21 Požaduje sa zabezpečiť súlad dodávaného Diela so Zákonom o eGovernmente č.305/2013 Z. z.,
N21 o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov
N22 Požaduje sa dodržiavať ustanovenia a riadiť sa pri vykonávaní Diela: a.) Vyhláškou č.85/2020 Z. z. o riadení projektov b.) Vyhláškou č.78/2020 Z. z. o štandardoch pre ITVS
N22 c.) Vyhláškou č.179/2020 Z. z. ktorou sa upravuje spôsob kategorizácie a obsah bezpečnostných opatrení ITVS
N23 Požaduje sa aby grafické prostredie portálu bolo v súlade s odporúčaniami ID-SK.gov.sk
N24 Počas pilotnej prevádzky sa požaduje odstránenie zistených nedostatkov, ktoré nie sú v súlade so schváleným návrhom a to tak vo funkčnej oblasti,
N24 ako aj z pohľadu migrácie dát do piatich pracovných dní od nahlásenia. Nahlásenie bude realizované formou e-mailu na projektového manažéra, alebo ním poverenú osobu.
N25 Počas pilotnej prevádzky sa požaduje dostupnosť realizačného tímu zhotoviteľa na konzultácie a vysvetlenie problematiky v rozsahu aspoň 12 hodín týždenne počas bežnej pracovnej doby.
N25 Do tejto doby sa nezarátavajú konzultácie, ktoré sa týkajú zistených nedostatkov podľa N22.
Požiadavky na migráciu:
M1 Požaduje sa migrácia celého obsahu existujúceho portálu v rámci riešenia Romboid vrátane všetkých metadát a záznamov
M2 Požaduje sa dvojkroková migrácia - najprv na TEST prostredie, kde prebehne akceptácia migrácie.
M3 Požaduje sa poskytnutie plnej súčinnosti zhotoviteľa obstarávateľovi a ním povereným osobám pri preverení úspešnosti migrácie
M4 Požaduje sa náprava zistených chýb migrácie do 5 pracovných dní od ich zistenia
M5 Požaduje sa vytvorenie nástroja v rámci nového riešenia ecm na správu obsahu, ktorý poskytne pohľad na počet,
M5 typ a s stav migrácie starého obsahu do nového riešenia vrátane formálneho stavu ich schválenia výlučne pracovníkom obstarávateľa. Tento modul je postačujúce dodať na TEST prostredie.
M6 Uchádzač podaním ponuky deklaruje, že rozumie náročnosti migračného procesu riešenia Romboid, chápe že sa jedná o riešenie ku ktorému obstarávateľ nemá autorské práva,
M6 prístup ku zdrojovým kódom a ani detailnú technickú dokumentáciu popisujúcu zdrojový kód riešenia.
M6 Uchádzač sa zaväzuje vykonať plnú migráciu a to vrátane: - analýzy dátových zdrojov ak databáza, file systém, časti šablón existujúceho riešenia a ďalšie,
M6 - návrhu a detailného popisu procesu migrácie obsahu vrátane dátového mapovania, presných počtov a typov migrovaných záznamov,
M6 - vytvorenia zoznamu obsahu pripraveného na migráciu podľa ich typu stavu v zmysle požiadavky M5, pričom tento nástroj migrovaným obsahom aj naplní,
M6 - úplným premigrovaním obsahu,- poskytnutia súčinnosti pri overení migračného procesu ešte pred odovzdaním diela podľa požiadavky M3,- odstrániť každú zistenú chybu v migrácií najneskôr do 5 prac.dní
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Realizácia predmetu zmluvy musí byť realizovaná :
• Špecialistom v oblasti projektového riadenia PRINCE2 minimálne na úrovni Practitioner, alebo ekvivalentnej čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia vystaveného výrobcom, alebo oprávnenou autoritou.
• Špecialistom pre prevádzkovanú VMware infraštruktúru na úrovni VMware Certified Professional DataCenter Virtualization, čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia vystaveného výrobcom, alebo oprávnenou autoritou.
• Špecialistom pre oblasť prevádzkovaného riešenia Romboid, čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia vystaveného výrobcom, alebo oprávnenou autoritou.
• Špecialistom v oblasti riadenia a správy služieb informačných a komunikačných technológií ITIL in IT Service Management na úrovni ITIL Expert, čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia vystaveného oprávnenou autoritou.
• Špecialistom v oblasti business analytik napr. OMG OCEB2 BPM Professional min. na úrovni Foundation, čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia vystaveného oprávnenou autoritou.
• Špecialistom pre oblasť sw analytik napr. OMG OCUP2 Certified UML Professional na úrovni Foundation, čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia vystaveného oprávnenou autoritou.
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 pracovaných dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.12.2022 00:00 — 28.04.2023 23:59

1,00 ako celok podľa opisného formuláru

132 000,00

110 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.10.2022 13:47

24.10.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.10.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 548
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.10.2022 15:25 - Vstupná ponuka 132 000,00 € Cena s DPH
24.10.2022 11:53 - Najvýhodnejšia ponuka 123 120,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS