• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2022 15:50

Detail zákazky Z202211257

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2022 15:50

Základné údaje

Z202211257

OF-259218

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6983269

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

00603783

NEOXX a. s.

Ružová dolina 8, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické zabezpečenie prevádzky systému AMEBA

hot-line, elektronické služby, technická podpora, aktualizácia, ochrana dát

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IS AMEBA na obdobie 36 mesiacov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Aplikačná podpora, správa používateľov IS a oprávnení ks 21
Technické zabezpečenie prevádzky systému AMEBA - SLA mesiac 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hotline poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IS AMEBA, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IS AMEBA. Rozsah poskytovanej služby: 24/7
Pohotovosť pripravenosť Poskytovateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IS AMEBA v stanovenom rozsahu poskytovanej služby
V prípade nahlásenia výskytu kritických alebo nekritických problémov IS AMEBA je Poskytovateľ povinný poskytnúť riešenie v nasledovných lehotách áno
- Kritický problém: začiatok servisného zásahu do 4 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému, resp. obnova služieb do 24 hodín od začiatku servisného zásahu
- Neklinický problém: začiatok servisného zásahu do 24 hodín od nahlásenia Poskytovateľovi, odstránenie problému do 5 pracovných dní
Spracovávanie podkladov pre Up-Date / Up-Grade vrátane zadministrovania požiadaviek na rozširovanie funkcionality na základe požiadaviek pracovníkov objednávateľa
Integrácia laboratória MEDIREX pre prenos laboratórnych vyšetrení áno
Monitoring komunikácie s laboratóriami a odstraňovanie prípadných problémov s komunikáciou a prenosom dát áno
Zálohovanie áno
Školiace služby podľa požiadaviek Objednávateľa a po vzájomnej predchádzajúcej dohode s Poskytovateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail.
Požaduje sa predložiť rozpis mesačných splátok do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Predmet plnenia bude vykonaný na základe požiadavky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Poskytovateľ služby (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za  poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni  poskytnutí služby. Splatnosť faktúry je 60 dní.
Zmluvné strany sa dohodli, že Predávajúci ako veriteľ nepostúpi pohľadávky voči Kupujúcemu podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov bez predchádzajúceho súhlasu Kupujúceho ako dlžníka a zároveň sa Zmluvné strany dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Predávajúceho v rozpore s dohodou podľa prechádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas Kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

14.10.2022 00:00 — 13.10.2025 00:00

36,00 mesiac

54 000,00

54 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2022 12:32

12.10.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 429
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 12:04 - Vstupná ponuka 54 000,00 € Cena bez DPH
10.10.2022 12:04 - Najvýhodnejšia ponuka 54 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS