• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2022 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2022 15:10

Detail zákazky Z202211239

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    11.10.2022 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    11.10.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.10.2022 15:10

Základné údaje

Z202211239

OF-262263

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6976980

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46234497

borotech s.r.o.

Hviezdoslavova 1790/29, Malacky, 90101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servisná prehliadka rozmrazovacieho zariadenia VOLVO FL-240

Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel

  • 50114000-7 - Oprava a údržba nákladných vozidiel
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie opráv rozmrazovacieho zariadenia VOLVO FL-240
Funkcia
servis motorových vozidiel v súlade s pokynmi výrobcu pre dané vozidlo
nepravidelný servis
klampiarske práce
lakovanie karosérií vozidiel
mechanické práce (oprava a údržba konkrétnych častí vozidiel, opravy a údržba prevodoviek, kontroly rozvodu)
údržba brzdného systému
diagnostika vozidiel
oprava, údržba a dezinfekcia klimatizácie
použitie originálnych náhradných dielov a príslušenstva pre značky VOLVO
opravy elektrického systému
protokolárne prevzatie vozidla u objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lehota, v ktorej musí byť vozidlo prevzaté od obdržania objednávky hod 48
Zľava z ceny originálnych náhradných dielov a príslušenstva, voči cene uvedenej v oficiálnych aktuálnych cenníkov percento 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia 46. krídlo Kuchyňa
Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej obstarávateľom
Po zistení porúch a iných nutných prác s spojené s opravou rozmrazovacieho zariadenia VOLVO FL-240 bude spracovaný zoznam dielov a pracovných náplní systémov a následne schvaľovaný objednávateľom.
Uplatnenie reklamácie opravy do 48 hod.
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom:
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce (1 normohodina / cena prace v EUR bez DPH). 1 normohodina cena s DPH
- cena za dopravu k objednávateľovi 1 km cena s DPH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme oficiálny aktuálny cenník originálnych náhradných dielov do 24 hodín od požiadavky.
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) vozidla na základe objednávky objednávateľa.
Po prevzatí vozidla, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva hodinových sadzieb mechanických, elektrikárskych, klampiarskych a lakovacích prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho, aktuálneho cenníka.
Dodávateľ musí dodržať množstvo odpracovaných hodín stanovené výrobcom na jednotlivé úkony.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ predbežné ocenenie elektronickou formou odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických, elektrikárskych, klampiarskych a lakovacích prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu.
9. Faktúra musí obsahovať okrem zákonom stanovených údajov aj stav tachometra v dobe vykonávania servisu a údaje o použitom materiáli.
Skutočná fakturovaná cena servisu nesmie presiahnuť predbežné ocenenie.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko služieb, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov.
Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri havárii, dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní odhadu škody poisťovňou, u ktorej je vozidlo poistené, alebo po obdržaní vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Servisné práce zahŕňajú najmä: servis a oprava brzdových systémov, výmena brzdových obložení, opravy a generálne opravy motorov a prevodoviek, montáž zabezpečovacích zariadení, nastavenie a oprava svetiel, geometria, opravy náprav, kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, kontrola, doplnenie, prípadne výmena prevádzkových kvapalín, výmena rozvodových remeňov, opravy podvozkových častí, servis a plnenie klimatizácie (oprava, dezinfekcia, údržba systému), čistenie interiéru, lakovanie, opravy elektroinštalácie, opravy ABS,EDS,ASR,EBD a iných elektronických systémov kontroly trakcie vozid
a iných elektronických systémov kontroly trakcie vozidla, oprava a údržba štartérov, opravy tlmičov, opravy ťažných zariadení, kontrola vozidiel pred STK a EK a zabezpečenie STK a EK.
Klampiarske práce zahŕňajú najmä: opravy havarovaných automobilov, brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, opravy mechanických poškodení karosérie vozidla, ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla, zváranie plastov, výmena poškodených skiel, opravy výfukových systémov.
Pneuservis zahŕňa najmä: výmena a vyváženie kolies, výmena pneumatík, oprava defektov, hustenie a likvidácia ojazdených pneumatík.
Ukončenie zmluvy môže nastať:- riadnym splnením predmetu zákazky,- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode,- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

14.10.2022 14:30 — 31.12.2022 12:36

1,00 zákazka

3 000,00

41,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2022 14:14

11.10.2022 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.10.2022 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 401
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 11:33 - Vstupná ponuka 41,70 € Cena s DPH
07.10.2022 11:33 - Najvýhodnejšia ponuka 41,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS