• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2022 11:45

Detail zákazky Z202211227

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2022 11:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2022 11:45

Základné údaje

Z202211227

OF-262202

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6983257

Objednávateľ

42337402

Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum

Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK

Dodávateľ

31612148

Agrona, spol. s r.o.

Žitná 2908/17, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osivá

osivo

  • 03111000-2 - Osivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osivá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mätonoh trváci /2n/ kg 500
Mätonoh trváci /4n/ kg 1000
Miešanka ŠPORT kg 500
Miešanka PARK kg 500
Kostrava červená kg 1000
Timotejka lúčna kg 500
Lipnica lúčna kg 500
Mätonoh mnohokvetý /jednoročný / kg 2500
Mätonoh mnohokvetý /taliansky/ kg 1500
Kostravovec kg 2000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Výsledkom kontraktačného postupu Trhoviska je Zmluva, ktorá má povahu Rámcovej dohody,  uzatvorená maximálne na 12 mesiacov, príp. do vyčerpania finančného limitu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením obchodnej značky osiva s podrobnou špecifikáciou preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.
V prípade,že nie je uplatnená požiadavka objednávateľa o predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky,predloženej v lehote na predkladanie ponúk,dodávateľ je povinný predložiť aktualizovaný rozpočet s uvedením obchodnej značky osiva s podrobnou špecifikáciou preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov, a to do 7 dní od uzavretia zmluvy.Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Pri Rámcovej dohode – plnenie na základe Čiastkových výziev na plnenie (Objednávky)
Pri Rámcovej dohode – lehota plnenia od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie (Objednávky) do 5 pracovných dní
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovarov tvoriacich predmet zmluvy, ani vyčerpať jeho predpokladaný finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu zmluvy bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa
Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní, v súlade s § 42 zákona o verejnom obstarávaní, nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, priestorové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený. Pri výrobkoch, príslušenstvách konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite.
V prípade predloženia ekvivalentného tovaru, uchádzač na to v ponuke upozorní a uvedie technickú špecifikáciu tovaru, ktorý je ekvivalentom tovaru, požadovaného verejným obstarávateľom vrátane dôkazov o ekvivalentnosti toho výrobku
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

NPPC-VURV, Výrobňa trávnych osív, Prievidzská ulica, 039 01 Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika

2

10 500,00 kg

31 915,00

31 915,00

Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru vrátane obchodnej značky osiva s podrobnou špecifikáciou preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.10.2022 09:31

12.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 49
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 09:22 - Vstupná ponuka 31 915,00 € Cena bez DPH
11.10.2022 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 31 680,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS