00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
37298712
Ing. Pavol Kočiš
Milosrdenstva 42, Košice, 04001, SVK
Revízia, validácia a celoročný servis mikroskopov
revízia, validácia, odstránenie porúch, vyčistenie, nastavenie, justáž, vystavenie protokolu o revízii a kontrole, celoročný servis, mikroskop
Služba
1. Revízia, validácia a celoročný servis mikroskopov
|
|
---|---|
Funkcia |
Revízia a kontrola mikroskopov. |
Cena zahŕňa odstránenie porúch, čistenie, nastavenie, justáž, vystavenie protokolu o revízii a kontrole, 12-mesačnú garanciu, celoročný servis (nástup na odstránenie poruchy do 24 hod. od nahlásenia) a dopravu na miesto plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Olympus CH | ks | 21 | ||
Olympus CX23 | ks | 26 | ||
Leica DM2500 | ks | 1 | ||
Leica DM500 | ks | 10 | ||
Olympus BX40 | ks | 4 | ||
BMS 136 FLAQ | ks | 10 | ||
flourescenčný mikroskop Eclipse 50i | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odstránenie porúch zahŕňa | úkony podľa potreby na základe diagnostiky vzniknutej poruchy |
Revízia a kontrola zahŕňa | čistenie, nastavenie, justáž, vystavenie protokolu o revízii a kontrole |
Názov |
1. Zmluvná cena: |
1.1 Cena predmetu zákazky musí byť stanovená vrátane všetkých súvisiacich nákladov - diagnostika, odvoz do servisu a zo servisu na miesto plnenia, odstránenie porúch, čistenie, nastavenie, justáž, celoročný servis s nástupom na odstránenie poruchy do 24 hod. od nahlásenia, vystavenie faktúry, zápisov, protokolov, 12-mesačnú garanciu a dopravu na miesto plnenia. |
1.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
1.3 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb: |
2.1 Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPEPu. |
2.2 Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
2.3 Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvy vykonať raz ročne kompletnú revíziu a kontrolu všetkých mikroskopov podľa technickej špecifikácie v dohodnutom termíne s objednávateľom. |
2.4 Dodávateľ na základe telefonickej, alebo e-mailovej objednávky objednávateľa vykoná predbežné ocenenie a rozsah potrebných služieb a bezodkladne zašle písomnú kalkuláciu ceny na e-mail poverenej osoby objednávateľa. Objednávateľ potvrdí svoj súhlas s kalkuláciou ceny a vykonaním potrebných služieb zaslaním e-mailu na adresu dodávateľa a následne vystaví písomnú objednávku. |
2.5 Objednávateľ požaduje nástup na odstránenie poruchy do 24 hod. od nahlásenia dodávateľovi telefonicky alebo e-mailom. |
2.6 Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva servisných prác. |
2.7 Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
2.8 Objednávateľ služby požaduje záruku na vykonané odstránenie porúch minimálne 12 mesiacov. |
2.9 Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj revíziu, validáciu a odstránenie porúch zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami. |
3. Fakturácia |
3.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať podľa skutočného počtu zrealizovaných úkonov na jednotlivých zariadeniach. |
3.3 Súčasťou faktúry musí byť dodací list, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb, potvrdený podpisom povereného zástupcu objednávateľa aj dodávateľa. |
3.4 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. |
4. Platnosť a odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb: |
4.1 Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
4.2 Uvedenie zmluvnej ceny v nesprávnej výške dodávateľom vo víťaznej ponuke, na základe ktorej bola táto zmluva uzatvorená alebo neposkytnutie servisných úkonov, definovaných v tejto zmluve v dohodnutom termíne a rozsahu, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, na základe ktorého si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť. |
Rastislavova 43, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
17.10.2022 08:00 — 16.10.2023 23:59
1,00 kpl
2 880,00
2 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2022 15:32
12.10.2022 10:00
12.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2022 18:41 - Vstupná ponuka | 2 880,00 | € | Cena s DPH |
11.10.2022 18:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 878,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: