30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35687487
MAILTEC SLOVAKIA, spol. s r. o.
Nám. Hraničiarov 29, Bratislava, 85103, SVK
Opravy a údržba kancelárskych strojov a príslušenstva
Servis, prehliadka, oprava, údržba, tlačiareň
Služba, Tovar
1. Údržba zariadenia FARGO HDP 5000 (tlačiareň plastových kariet s laminačnou jednotkou)
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie pravidelnej servisnej prehliadky, údržby a opravy zariadenia vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporučených originálnych náhradných dielov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pravidelná servisná prehliadka zariadenia FARGO HDP 5000 | ks | 2 | ||
Oprava zariadenia | servisná hodina | 0 | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelná servisná prehliadka | nastavenie a údržba zariadenia, vyčistenie všetkých častí od prachu a iných prevádzkových nečistôt, vyčistenie všetkých vnútorných a vonkajších plastových a gumených častí špeciálnymi prostriedkami |
Pravidelná servisná prehliadka | vizuálna kontrola všetkých vnútorných a vonkajších častí, vizuálna kontrola elektronických a mechanických častí zariadenia, kontrola opotrebovania komponentov |
Pravidelná servisná prehliadka | kontrola a nastavenie mechanických a elektrických parametrov v testovacom režime |
Pravidelná servisná prehliadka | aktualizácia firmwaru |
Pravidelná servisná prehliadka | mazanie zariadení, iné práce stanovené výrobcom zariadení |
Servisný zásah | do 2 pracovných dní po nahlásení objednávateľom počas celej doby platnosti zmluvy |
Náhradné diely a spotrebný materiál na zariadenie FARGO HDP 5000 | maximálny finančný limit 3480,00 € s DPH |
Vlastnícke právo k vymieňaným náhradným dielom sa nadobúda okamihom výmeny a bez náhrady | počas celej doby platnosti zmluvy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ vykoná servisnú prehliadku a opravu zariadenia na základe objednávok objednávateľa zaslaných elektronickou poštou. |
V prípade zistenia potreby opravy alebo výmeny poškodených (opotrebovaných) dielov počas pravidelnej servisnej prehliadky zariadenia, dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam a cenový rozpis potrebných náhradných dielov a práce na zabezpečenie opravy/výmeny. Takúto opravu/ výmenu dodávateľ vykoná len na žiadosť objednávateľa. |
Opravy a údržba sa bude vykonávať na pracovisku objednávateľa alebo v servisnom pracovisku dodávateľa. V prípade, keď je potrebné vykonať zásah v servisnom pracovisku dodávateľa, dodávateľ zabezpečí prepravu do svojich priestorov a späť. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ záruku 6 mesiacov. |
V prípade, že oprava bude nerentabilná alebo sa materiál nebude dať opraviť, objednávateľ požaduje bezplatne spracovať „Zápis o technickom stave“. |
Náhradné diely a spotrebný materiál pre zariadenie musí byť nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s objednávateľom. |
Odberateľ je oprávnený vykonať prieskum trhu minimálne u troch dodávateľov náhradných dielov a dodávateľ je povinný v prípade výskytu nižšej ceny za náhradné diely pristúpiť k priemeru medzi najnižšou cenou a cenou dodávateľa za náhradné diely. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva servisných hodín a na základe skutočného použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH. V jednotkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a tovaru (vrátane nákladov na dopravu). |
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok služby uvedenej v Technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy (oprava zariadenia) je predpokladaná, objednávateľ si vyhradzuje právo považovať celkové množstvo uvedené v tejto zmluve za nezáväzné. Skutočná potreba dodávok služby uvedenej v Technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy (oprava zariadenia) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania celkovej zmluvnej ceny za opravu a servis (celková suma za max. počet normohodín). |
V prípade, že bude potreba dodávok služby uvedenej v Technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy (oprava zariadenia) objednávateľa nižšia ako je predpokladané maximálne množstvo, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu (maximálneho množstva) predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy. |
V položke Náhradné diely a spotrebný materiál na zariadenie FARGO HDP 5000 sa jedná o tovary, potreba ktorých vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. |
Objednávateľ určil pre potreby tejto zmluvy celkovú hodnotu za náhradné diely a spotrebný materiál pre zariadenie FARGO HDP 5000 vo výške 3480,00 € s DPH. Po vyčerpaní tejto hodnoty sa zmluva považuje za ukončenú aj napriek nevyčerpaniu množstva servisných hodín. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dohoda sa uzatvára na dobu do 15.12.2022 alebo do vyčerpania limitu servisných hodín, alebo vyčerpania celkovej hodnoty za náhradné diely a spotrebný materiál podľa toho, čo nastane skôr. |
Pre potreby VO je zmluva vnímaná ako celok z pohľadu celkovej sumy za maximálny počet servisných hodín a sumy pravidelných servisných prehliadok. |
393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
12.10.2022 09:44 — 15.12.2022 09:44
1,00 celok
4 998,00
4 165,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2022 13:29
07.10.2022 13:00
07.10.2022 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2022 15:37 - Vstupná ponuka | 4 998,00 | € | Cena s DPH |
04.10.2022 15:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: