• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2022 08:52
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2022 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2022 09:45

Detail zákazky Z202211160

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 15:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2022 08:52
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2022 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2022 09:45

Základné údaje

Z202211160

OF-262223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6988434

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43897452

GASTRO VRÁBEĽ, s.r.o.

M.R.Štefánika 1832, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a údržba veľkokuchynských zariadení

Umývačka čierneho riadu, nárezový stroj, krájač zeleniny, chladiaci stôl, drvič odpadu

  • 50730000-1 - Opravy a údržba chladiacich zostáv
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Umývačka čierneho riadu ZANUSSI LOEE95
Funkcia
Oprava umývačky čierneho riadu - chybové hlásenie C8
 2. Stroj nárezový GLS
Funkcia
Oprava nárezového stroja - nejde spustiť
 3. Krájač zeleniny ZANUSSI
Funkcia
Oprava krájača zeleniny - nejde spustiť
 4. Chladiaci stôl TRP 1603
Funkcia
Oprava stroja- nejde chladenie
 5. Drvič odpadu
Funkcia
Oprava stroja - nefunguje
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Novozámocká 1, Nitra.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3 x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom v mieste plnenia.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy .
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
vrátane náhradných dielov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Továrnická 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

24.10.2022 07:52 — 28.10.2022 07:52

1,00 ks

9 500,00

5 240,67

Predloženie technickej špecifikácie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2022 15:20

13.10.2022 08:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2022 09:07

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 611
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2022 10:07 - Vstupná ponuka 9 499,20 € Cena s DPH
11.10.2022 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 7 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS