• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211149

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2022 11:16
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211149

OF-262253

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6983210

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

47973871

LEONTECH s.r.o.

Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom kontajnerov vrátane odvozu a ekologickej likvidácie odpadu

kontajner, odvoz, likvidácia, odpad

  • 63111000-0 - Manipulácia s kontajnermi
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom kontajnerov a odvoz - likvidácia odpadu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. počet kontajnerov 11 m3 : ks 10
2. počet kontajnerov 30 m3 : ks 10
3. druh odpadu : textil tona 5
4. druh odpadu: plast tona 10
5. druh odpadu: drevo tona 20
6. druh odpadu: drevo a železo tona 20
7. druh odpadu: zmiešaný odpad tona 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- pristavenie kontajnerov, odvoz a ekologická likvidácia odpadu
- druh odpadu: textil, plast, drevo, kombinácia dreva a železa, zmiešaný odpad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V cene poskytovanej služby sú zahrnuté všetky náklady spojené s prenájmom kontajnerov, s ich pristavením, odvozom naložených kontajnerov a likvidáciou odpadu.
2. Objednávateľ požaduje pristavenie kontajnerov najneskôr do 3 (slovom: troch) pracovných dní od predloženia objednávky Dodávateľovi. Predpokladaná doba prenájmu kontajnera na cca 5 (slovom: päť) dní. Plynulé pristavovanie kontajnerov a ich odvoz v ucelenom časovom období podľa dohody Objednávateľa s Dodávateľom, v čase od cca 7:00 hod. do 16:00 hod.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 (slovom: troch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody, s rozpisom všetkých cien, a to ceny prenájmu jedného kontajnera pre každú z dvoch požadovaných kubatúr za deň, ako aj ceny za odvoz a likvidáciu odpadu, s uvedením ceny za dopravu.
4. Termín požadovaného pristavenia kontajnerov a nakládky bude spresnený v objednávke, vystavenej   na základe tejto Rámcovej dohody.
5. Dodávateľ vykoná obhliadku miesta plnenia po uzavretí Rámcovej dohody.
6. Dodávateľ musí mať oprávnenie na poskytovanie služby nakladania s odpadmi.
7. Dodávateľ vystaví faktúru po splnení predmetu na základe každej objednávky, vystavenej v súlade s touto Rámcovou dohodou. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Faktúra bude obsahovať o.i. aj číslo Rámcovej dohody, číslo príslušnej objednávky a meno kontaktnej osoby Objednávateľa.
8. Prílohu k faktúre bude tvoriť vážny lístok za každý odvoz a likvidáciu odpadu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mliekarenská 6, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

3

78,00 tona

12 972,00

10 810,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje uviesť, do akého počtu dní od predloženia objednávky je dodávateľ schopný pristaviť požadované kontajnery.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2022 11:16

12.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 512
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 16:59 - Vstupná ponuka 12 972,00 € Cena s DPH
07.10.2022 16:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 972,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS