30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
41366611
Jana Vladárová Stavželing SŽI
Rad L. N.Tolstého 715/9, Prievidza, 97101, SVK
Stavebno-udržiavací dohľad koľají a výhybiek na železničnej vlečke
Stavebno-udržiavací dohľad, železničná vlečka
Služba
1. Stavebno – udržiavací dohľad na vojenských železničných vlečkách
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie stavebno-udržiavacieho dohľadu na vojenskej vlečke vo VÚ 9994 Nemšová v požadovanom rozsahu prác a v zmysle: a) Vyhlášky MDPT SR č. 350/2010 Z.z. o stavebnom a technickom poriadku dráh, b) ostatných vykonávacích vyhlášok súvisiacich s predmetom zákazky, c) ostatných platných technických noriem súvisiacich s predmetom zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Meranie geometrickej polohy koľají slúžiacich na vchody a odchody vlakov 1 x ročne | m | 1000 | ||
Meranie geometrickej polohy ostatných koľají 1x ročne | m | 3900 | ||
Meranie výhybiek 1 x ročne | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Komplexná prehliadka vlečky s vyhodnocujúcou správou | musí byť zabezpečené |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena musí byť konečná, musia v nej byť započítané všetky náklady poskytovateľa súvisiace s dodaním služby. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných od uzavretia zmluvy |
Poskytovateľ je povinný vykonávať dohľad nad vlečkami na svoje náklady a vlastné nebezpečenstvo. |
Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený a odborne spôsobilý vykonávať činnosti týkajúce sa predmetu plnenia podľa tejto požiadavky. |
Pred vykonaním pravidelného dohľadu oznámi pracovník poskytovateľa (telefonicky alebo emailom) najneskôr 2 pracovné dni vopred začiatok plnenia poverenému pracovníkovi železničnej vlečky, ktorý zabezpečí jeho pohyb po koľajisku vlečky. |
Poskytovateľ je povinný po ukončení pravidelného dohľadu do 10 dní po jeho skončení spracovať a objednávateľovi odovzdať zápis „Vyhodnotenie z merania výhybiek“. Poskytovateľ nie je oprávnený vykonať pravidelný dohľad nad rámec tejto požiadavky bez súhlasu objednávateľa. |
Platba faktúrou s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúru vyhotoviť v 2 rovnopisoch. Súčasťou faktúry musí byť protokol o vykonanej kontrole, meraní a prehliadke. |
Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru, ak nebude obsahovať náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, bude vecne alebo inak nesprávna. Nová lehota splatnosti bude plynúť odo dňa doručenia správnej faktúry. Fakturácia bude realizovaná čiastkovými faktúrami. K faktúre je poskytovateľ povinný priložiť rozpis vykonaných úkonov a prác. |
Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej písomného uplatnenia (e-mailom, poštou) objednávajúcim. |
Ak poskytovateľ neposkytne službu riadne a včas podľa týchto podmienok, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Vzťahy vyplývajúce z tohto zmluvného vzťahu sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo zmluvy a služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo zmluve, sa toto porušenie považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
06.10.2022 08:00 — 25.11.2022 12:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
273,00
227,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2022 11:34
04.10.2022 12:00
05.10.2022 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2022 15:43 - Vstupná ponuka | 144,00 | € | Cena s DPH |
30.09.2022 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 144,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: