30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
46832408
DataTrend Services, s.r.o.
Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK
Rozšírenie kapacity storage
storage, Dell unity
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je dodanie rozširujúcich komponentov Dell unity a podpory výrobcu pre tieto komponenty pre 2 ks diskových polí
|
|
---|---|
Funkcia |
Nakoľko sa jedná o rozšírenie do existujúceho prostredia verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ požaduje zaručenie funkčnosti a kompatibility s existujúcimi modelmi. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Diskové pole 1: UNITY 1.6TB FLASH 25X2.5 DRIVE UG (číslo produktu D3-2S12FX-1600U) | ks | 10 | ||
Diskové pole 2: UNITY 1.6TB FLASH 25X2.5 DRIVE UG (číslo produktu D3-2S12FX-1600U) | ks | 10 | ||
HW L3 MON PART-DEL RTF to 28.2.2025 (číslo produktu M-HWL3MPR). Podpora na dodané komponenty pre 1 diskové pole do 28.2.2025. | ks | 2 |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miesta plnenia, vyloženie v mieste jeho umiestnenia, inštaláciu v mieste plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby. |
2. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať písomne Objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
3. Miestom plnenia sú dve miesta v Bratislave. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje všetky dodávané komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, dodať nové, nerepasované a zabalené v originálnom balení. |
5. Dodávateľ vyhlasuje, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti Dell Technologies (ďalej len„spoločnosť Dell“). Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť dohľadateľné na webovom sídle spoločnosti Dell počas trvania zmluvy, alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ potvrdením spoločnosti Dell prostredníctvom elektronickej pošty do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje udržiavať uvedené partnerstvo počas celej doby trvania tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, sú originálne produkty spoločnosti Dell dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
7. Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti Dell. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať komponenty podľa tejto zmluvy vrátane podpory výrobcu pre tieto komponenty do miesta plnenia a nainštalovať ich v mieste plnenia najneskôr do 60 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
9. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že Dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú oznámi Objednávateľovi v zmysle bodu 14. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu Objednávateľa určenej na fakturáciu v zmysle bodu 16. Osobitných požiadaviek na plnenie vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
10. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
11. Za deň doručenia elektronickej faktúry Objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
12. Ak Objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail Dodávateľa. V tomto prípade je Dodávateľ povinný doručiť Objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
14. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o emailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 9. Osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže Objednávateľ komunikovať s Dodávateľom pri plnení tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
15. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
16. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať Dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 9. Osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže Dodávateľ komunikovať s Objednávateľom pri plnení tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou Objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
17. Porušenie povinností dodávateľa uvedených v týchto Osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. Objednávateľ bude v prípade podstatného porušenia zmluvy postupovať podľa článku XVIII. bod 18.2 Obchodných podmienok elektronickej platformy časť 2. Všeobecné zmluvné podmienky (verzia 1.1 účinná odo dňa 14.04.2022). |
Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.10.2022 07:00 — 10.01.2023 18:00
1,00 predmet zákazky ako celok
78 200,00
78 200,00
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky bez uvedenia jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2022 13:09
10.10.2022 13:30
10.10.2022 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.10.2022 23:46 - Vstupná ponuka | 78 200,00 | € | Cena bez DPH |
08.10.2022 23:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 78 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: