• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 16:05

Detail zákazky Z202211062

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 08:25
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 16:05

Základné údaje

Z202211062

OF-262120

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6972001

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

stolička

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
S operadlom zo sieťoviny. Sedadlo čalúnené z odolnej viacvrstvovej látky, výplň sedadla studená pena tvarovaná vo forme. Operadlo a sedadlo v zelenej farbe. Farba konštrukcie biela. Výškovo nastaviteľná bedrová opierka. Synchrónna mechanika s nastevením protiváhy sediaceho zaisťuje komfortné nastavenie uhla sedadla a operadla. Opierky rúk stoličky sú výškovo nastaviteľné.. Nastavenie výšky plynovým piestom podľa normy BIFMA. Päťramenná oceľová pochrómpvaná základňa s kolesami s priemerom 50mm na tvrdé a mäkké podlahy. Celková výška 97-107 cm, výška sedadla 43 – 52,5 cm, hĺbka sedadla 49 cm,
šírka sedadla 49 cm, výška operadla 55 cm. Nosnosť 130kg.
 2. Stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stoličky ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička v škandinávskom štýle. Má tvarovanú plastovú škrupinu na hornej strane operadla zakončenú ohybom pre ľahšiu manipuláciu a pohodlné čalúnené sedadlo zo syntetickej kože v rovnakom odtieni. Základňu tvorí štvornohá podnož z masívneho bukového dreva, ktorá je na spodnej strane vybavená plastovými klzákmi na ochranu podlahových krytín. Farba sedáku a plastovej škrupiny biela. Maximálna nostnosť 110 kg. Celková hmotnosť 5,24 kg.
 3. Zvýšená stolička s klzákmi
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zvýšená stolička s klzákmi ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery v x š x h: 109 - 132,5 x 68,5 x 68,5 cm Rozmery sedadla š x h: 46 x 42,5 - 46,5 cm Výška sedadla: 59,5 - 83 cm Výška operadla: 44 - 48 cm Podrúčky: nie, opierka nôh: áno, typ opierky nôh: výškovo nastaviteľné. Oodolnosť 40 000 cyklov. Nosnosť: 120 kg. Hmotnosť: 11 kg
Čalúnená pracovná stolička s kovovou lakovanou opierkou na nohy s regulovateľnou výškou v čiernej farbe. Stolička disponuje možnosťou výškového nastavenia sedadla i operadla. Plastový kríž a klzáky zaručujú stabilitu konštrukcie. Farba sedadla, operadla a konštrukcie: čierna. Materiál sedadla a operadla: textil. Plynový piest.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, požadujeme predložiť aktualizovaný rozpočet jednotkových cien s DPH/bez DPH
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis položiek ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doručiť  fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie,v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať a vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu
až po odsúhlasení kvality parametrov vzorky objednávateľom, postúpi objednávateľ dodávateľovi záväznú objednávku
dodávateľ sa zaväzuje položky dodať nepoškodené, zmontované, aby boli všetky položky schopné okamžitého užívania
cena vrátane montáže, dopravy a ďalších nákladov
dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto, miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa
objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry so 60 dňovou splatnosťou.Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitné námestie 1, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

11.10.2022 15:08 — 28.10.2022 15:09

1,00 kompletná objednávka

1 150,00

1 150,00

prosím konzultovať ekvivalenty vopred

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.10.2022 08:25

10.10.2022 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2022 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 10:46 - Vstupná ponuka 1 150,00 € Cena bez DPH
10.10.2022 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 1 150,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS