• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 15:30

Detail zákazky Z202211042

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.10.2022 14:20
  •    Ukončenie zákazky
    18.10.2022 15:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.10.2022 15:30

Základné údaje

Z202211042

OF-261846

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7005923

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52631133

TaJaMed s. r. o.

Slnečná 763/1, Malinovo, 90045, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nádoby ,obaly a obalový materiál

Nádoby na chemický odpad klinik boxy, nádoby na posyp

  • 33141123-8 - Nádoby na ostré predmety
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Klinik boxy
Funkcia
nádoba na odpad z hemodialýzy, patológie, lekární a iný infekčný, chemický a biologický odpad určený na likvidáciu v spaľovni
možnosť predbežného alebo trvalého (netrvalého) uzatvárania vrchnáku
vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny - zodpovedá normám BS 7320 a NFX 30-500
kónocké, stohovateľné, obdĺžnikový prierez
pri likvidácii - spálení - nezanechávajú žiaden odpad
materiál - polypropylén
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2.4. Klinik box, s uzáverom, objem 60 L, min. výška 640 mm, farba modrá so žltým vekom ks 225
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Klinik box s uzáverom stohovateľný, certifikovateľný na zber a transport nebezpečného odpadu
- pevnosť a odolnosť pri nízkych aj vysokých teplotách áno
- vysoká odolnosť proti prepichnutiu steny nádoby áno
- konštrukcia veka s možnosťou dvojakého spôsobu uzavretia ľahkým tlakom na veko s následným znovuotvorením pri postupnom naplňovaní nádoby, väčším tlakom dôjde k definitívnemu hermetickému uzavretiu nádoby
- nádoba nesme prepúšťať žiadne tekutiny áno
- veko nádoby musí mať po obvode tesniace lepidlo áno
- nádoba musí byť vyrobená z nezávadného polyetylénu (polypropylénu), aby pri spaľovaní nevznikali žiadne škodlivé emisie áno
- vhodná na spaľovanie v spaľovniach áno
- nádoba musí mať platný certifikát na transport látok priradených k UN 3291 " Odpad kliniky nešpecifikovaný" - medzinárodný platný kód UN musí byť vyznačený na nádobe alebo jej etikete áno
 2. Nádoba na posypový materiál
Funkcia
Posypová nádoba na uskladnenie posypového materiálu pre zimnú údržbu ciest a chodníkov o objeme 130 l
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nádoba na posypový materiál ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nádoba na posyp – uskladnenie materiálu (soľ, štrk, piesok) pre zimnú údržbu ciest a chodníkov
Posypová nádoba je vyrobená z kvalitného sklolaminátu a je odloná voči poveternostným vplyvom a posypovej soli.
Vnútorný objem nádoby na posypový materiál: 130 litrov
Rozmery (DxŠxV): 83x63x60 cm
Hmotnosť: 12 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa aby bol tovar nový, nepoužitý, nepoškodený.
Cena dopravy bude zohľadnená už v cenách jednotlivých komodít (cena dopravy nebude fakturovaná).
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste plnenia najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesúladu predmetu zákazky s dodaným tovarom resp. poškodenia si vyhradzuje právo neprevziať dodávku.
Fakturačná adresa bude totožná s adresou miesta plnenia zákazky.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

21.10.2022 08:00 — 18.11.2022 13:00

1,00 ks

5 030,00

4 191,67

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2022 14:15

18.10.2022 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.10.2022 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 670
 36
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 10:12 - Vstupná ponuka 5 029,99 € Cena s DPH
09.10.2022 15:15 - Najvýhodnejšia ponuka 5 028,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS