30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36740870
ALEZA INTERIER, s.r.o.
Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK
Opravy a údržba interiérového vybavenia (nábytku)
kancelárske vybavenie, stoličky
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba interiérového vybavenia (nábytku)
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava a repasácia kancelárskej stoličky ASYN alebo ekvivalent (výmena operadla, sedadla, piestu, základne hviezdicovej kovovej a koliesok vrátane práce a odvozu starých častí. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Opravy a údržba interiérového vybavenia (nábytku - kancelárských stoličiek ) | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kríž | plastový /kovový /chrómový |
Druh | kancelárska stolička otočná |
Typ | ASYN |
Poťah | látka |
Nosnosť | 130 kg |
Kolieska | 5 ks/ plast |
Oprava a repasácia kancelárskej stoličky ASYN alebo ekvivalent (výmena operadla, sedadla, piestu, základne hviezdicovej kovovej a koliesok vrátane práce a odvozu starých častí | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Do jednotkovej ceny služby zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy - odvoz a dovoz, vrátane všetkého použitého materiálu pri prípadnej oprave a recyklačného poplatku s DPH. |
Cena je kompletne s dodaním, vyložením na mieste plnenia |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
Súčasťou faktúry je dodací list podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa, ak faktúra zároveň neslúži ako dodací list. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia a tovaru objednávateľovi. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na požiadanie objednávateľa aj vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným stykom. |
Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar. |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. o termíne dodania kontaktovať objednávateľa 1 deň vopred. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka. |
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov |
Vojenský útvar 9149 Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
13.10.2022 11:11 — 14.11.2022 11:11
12,00 podľa špecifikácie
1 464,00
1 220,00
pracovných dňoch, pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod.., o dodávke informovať Objednávateľa deň vopred.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2022 08:49
10.10.2022 09:45
10.10.2022 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2022 09:24 - Vstupná ponuka | 1 464,00 | € | Cena s DPH |
03.10.2022 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 464,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: