• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2022 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2022 10:35

Detail zákazky Z202211004

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2022 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    04.10.2022 09:46
  •    Ukončenie zákazky
    04.10.2022 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.10.2022 10:35

Základné údaje

Z202211004

OF-262040

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6950901

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

35804521

PLANT SERVICE s.r.o.

Hviezdoslavova 13/973, Senec, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a výsadba stromov.

výsadba stromov,

  • 03452000-3 - Stromy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a výsadba vegetácie.
Funkcia
Dodávka stromov vrátane úprav terénu, výsadby, dopravy a všetkých súvisiacich nákladov. Fit park - Zoborské jazierko.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
strom listnatý (prunus avium Plena)ZBo14-16 ku každému stromu 3 koly a zavlažovací vak min objem 60l, nater kmeňa Arbo-flex ks 7
živý plot listnatý (28m, spiranea cinerea) ks 60 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka predmetu zmluvy sa považuje za splnenú až okamihom podpísania preberacieho protokolu obidvomi zmluvnými stranami. Objednávateľ sa zaväzuje predmet plnenia odovzdávaný bez vád a za splnenia podmienok dohodnutých v tejto zmluve prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu.
Objednávateľ nie je povinný predmet zmluvy prebrať, ak má vady alebo nespĺňa podmienky stanovené touto zmluvou.Dodávateľ je povinný odstrániť vady a nedostatky zistené pri preberacom konaní do 5 dní od ich zistenia, najneskôr však do uplynutia dodacej lehoty, inak je v omeškaní a objednávateľ je voči nemu oprávnený uplatniť sankcie0,05% z ceny predmetu zmluvy bez DPH za každý začatý deň omeškania, ktorá sa od 15. dňa omeškania vrátane zvyšuje na 0,2% z ceny predmetu zmluvy bez DPH.
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo má v dobe prevzatia obvyklé vlastnosti a že nemá chyby, ktoré by znižovali jeho hodnotu, alebo schopnosť jeho využitia k zvyčajným alebo v zmluve predpokladaným účelom. Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto zmluvy je zhotovený podľa podmienok zmluvy.
Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má predmet zmluvy v čase jeho odovzdania objednávateľovi. Za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní diela, zodpovedá zhotoviteľ iba vtedy, ak sa prejavili v záručnej dobe a boli spôsobené porušením jeho povinnosti. Vzhľadom k tomu, že predmetom zmluvy je rastlinný materiál, dodávateľ poskytuje záruku za odborné prevedenie sadových prác v trvaní 6 mesiacov.
Dodávateľ bude povinný dodaný rastlinný materiál bezplatne nahradiť novým v prípade zistenia, že znehodnotenie (úhyn) dodaného rastlinného materiálu bol spôsobený neodbornými postupmi súvisiacimi s výsadbou rastlinného materiálu.
Záručná doba začína plynúť dňom podpísania protokolu o odovzdaní a prevzatí prác zmluvnými stranami. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodborným zásahom zo strany objednávateľa alebo tretej osoby alebo úmyselným poškodením výsadby treťou osobou.
Záruka sa vzťahuje na dielo za predpokladu riadnej starostlivosti a údržby diela objednávateľom. Záruka sa nevzťahuje na prípady násilného poškodenia diela, resp. poškodenia živelnou pohromou, okrem prípadov, ak bude preukázané, že k poškodeniu došlo, alebo k nemu došlo vo väčšom rozsahu, v dôsledku nekvalitne vykonaného diela.
Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád diela reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie, ak nedôjde k oprávnenému neuznaniu reklamácie, alebo dohode zmluvných strán o inom termíne.
Objednávateľ si vyhradzuje zrušiť zákazku pokiaľ ponuky  presiahnu PHZ  objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 60, 950 06 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

07.10.2022 09:47 — 21.11.2022 09:48

67,00 ks

2 693,00

2 244,49

opis predmetu v zmysle stanovenej požiadavky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2022 09:55

04.10.2022 09:46

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.10.2022 10:01

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 160
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2022 08:19 - Vstupná ponuka 2 692,80 € Cena s DPH
30.09.2022 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 2 692,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS