• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202211003

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202211003

OF-262055

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6972029

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36332151

BOZPO, s.r.o.

Ciglianska cesta 3C, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kurz lešenárov

Kurz, lešenári

  • 79632000-3 - Školenia a výcvik personálu
  • 80550000-4 - Bezpečnostné školenia
  • 45262100-2 - Lešenárske práce

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lešenársky kurz- základný
Funkcia
Počas kurzu účastníci získajú teoretické vedomosti a praktické zručnosti potrebné na montáž a demontáž lešenia so zameraním na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lešenársky kurz osoba 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Akreditácia áno
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie lešenárskeho preukazu  podľa platných právnych predpisov áno
Vykonanie psychologického testu vrátane poplatkov v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov. áno
Poplatky za vykonanie písomnej a praktickej skúšky áno
Poplatky za vydanie Preukazu lešenára áno
Účastníci kurzu ukončia výchovu a vzdelávanie písomným testom a praktickou skúškou a následne im bude vystavený  "Preukaz lešenára" v zmysle §16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
Finančné náklady spojené s dopravou na miesto plnenia áno
Miesto plnenia 71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 kurzu pre 1 osobu.
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu/kurzov objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdania vodičských oprávnení prostredníctvom DI PZ SR pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky.
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne, za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku, vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov. Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov, ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze.
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby.
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa.
Počet účastníkov kurzu, požadované miesta a termíny kurzov od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky dodávateľovi.
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom takto:  71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu.
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil.
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (kolkové známky, poplatky a iné).
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom.
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach.
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom  vystaviť a doručiť platné "Preukazy lešenára" na adresu uchádzača kurzu.
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi.
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia na získanie "Preukazu lešenára" si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu.
Vykonať záverečné skúšky príslušníkom  v najbližšom možnom termíne po ukončení školenia podľa upresnenia a pred záverečnou skúškou vykonať opakovanie a zdokonaľovanie vedomostí účastníkov školenia.
Po úspešnom skončení školenia na Preukaz lešenára vyhotoviť a odovzdať objednávateľovi do 7 dní po skončení školenia protokol s vyhodnotením priebehu kurzu a dochádzky účastníkov
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu v predpokladanom množstve resp. v akomkoľvek množstve.
Platnosť zmluvy je do 31.8.2022.
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 30.11. 2022
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch október-november 2022 - podľa dohody zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

71.prpv, Železničná 3, 91101 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

15.10.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00

1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára

454,00

454,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2022 10:40

10.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 954
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 14:15 - Vstupná ponuka 453,00 € Cena s DPH
07.10.2022 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka 453,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS