30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36332151
BOZPO, s.r.o.
Ciglianska cesta 3C, Prievidza, 97101, SVK
Kurz lešenárov
Kurz, lešenári
Služba
1. Lešenársky kurz- základný
|
|
---|---|
Funkcia |
Počas kurzu účastníci získajú teoretické vedomosti a praktické zručnosti potrebné na montáž a demontáž lešenia so zameraním na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lešenársky kurz | osoba | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | áno |
Odborná spôsobilosť pre pracovnú činnosť - školenie na získanie lešenárskeho preukazu podľa platných právnych predpisov | áno |
Vykonanie psychologického testu vrátane poplatkov v súlade so zákonom NR SR č. 8/2009 o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov. | áno |
Poplatky za vykonanie písomnej a praktickej skúšky | áno |
Poplatky za vydanie Preukazu lešenára | áno |
Účastníci kurzu ukončia výchovu a vzdelávanie písomným testom a praktickou skúškou a následne im bude vystavený "Preukaz lešenára" v zmysle §16 ods. 1 písm. a) zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. | |
Finančné náklady spojené s dopravou na miesto plnenia | áno |
Miesto plnenia | 71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín |
Názov |
Kritériom je najnižšia cena za vykonanie 1 kurzu pre 1 osobu. |
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje po ukončení kurzu vyhotoviť Protokol o absolvovaní kurzu (ďalej len „protokol“), ktorý potvrdia obidve zmluvné strany svojim podpisom. Protokol bude písomným dokumentom potvrdzujúcim splnenie záväzku poskytovateľa, ktoré spočíva v riadnom ukončení príslušného kurzu/kurzov objednávateľom vybranými účastníkmi a následnom zabezpečení odovzdania vodičských oprávnení prostredníctvom DI PZ SR pre tých účastníkov, ktorý úspešne absolvovali záverečné skúšky. |
Poskytovateľ môže predložiť protokol za každý uskutočnený kurz samostatne, za niekoľko kurzov spolu (sériu kurzov) alebo za splnenie celého záväzku, vždy spolu s vystavenou faktúrou za poskytnutie kurzu alebo série kurzov. Súčasťou protokolu bude prezenčná listina účastníkov kurzu/kurzov, ktorou sa rozumie menný zoznam účastníkov kurzu s údajmi v rozsahu: meno, priezvisko, hodnosť, titul, názov príslušného útvaru, spolu s vlastnoručnými podpismi účastníkov kurzu, ktorými potvrdia svoju účasť na kurze. |
Prezenčná listina bude vyhotovená za každý jeden uskutočnený školiaci deň, prípadne za všetky školiace dni v rámci kurzu alebo série kurzov, za ktoré sa vystavuje faktúra. Protokol bude obsahovať aj údaj o školiteľovi, ktorý daný kurz viedol, začiatok kurzu, ukončenie kurzu, počet účastníkov, ktorí na skúške uspeli a ktorí neuspeli a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach výučby. |
Jeden originál protokolu je poskytovateľ povinný priložiť k faktúre inak mu bude faktúra vrátená ako nesprávna, resp. neúplná. Všetky prílohy k faktúre musia byť opatrené pečiatkou a podpisom poskytovateľa. |
Počet účastníkov kurzu, požadované miesta a termíny kurzov od doby uzatvorenia zmluvy budú spresňované objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb predložením objednávky dodávateľovi. |
Miestom plnenia kurzu je miesto stanovené objednávateľom takto: 71. prápor podpory velenia, Železničná 3, 911 01 Trenčín |
Požaduje sa aby dodávateľ v cene kurzu zabezpečil (príp. zapožičal, prenajal) priestory a potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť v rozpočte cenu kurzu za jedného účastníka bez DPH a s DPH. Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním kurzu (kolkové známky, poplatky a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení kurzu a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov kurzu. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Objednávateľ požaduje po ukončení kurzu (vykonaní záverečných skúšok u dodávateľa) úspešným absolventom vystaviť a doručiť platné "Preukazy lešenára" na adresu uchádzača kurzu. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia na získanie "Preukazu lešenára" si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Vykonať záverečné skúšky príslušníkom v najbližšom možnom termíne po ukončení školenia podľa upresnenia a pred záverečnou skúškou vykonať opakovanie a zdokonaľovanie vedomostí účastníkov školenia. |
Po úspešnom skončení školenia na Preukaz lešenára vyhotoviť a odovzdať objednávateľovi do 7 dní po skončení školenia protokol s vyhodnotením priebehu kurzu a dochádzky účastníkov |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie kurzu. Zadávanie objednávok na konkrétny kurz počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie kurzu v predpokladanom množstve resp. v akomkoľvek množstve. |
Platnosť zmluvy je do 31.8.2022. |
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 30.11. 2022 |
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch október-november 2022 - podľa dohody zmluvných strán. |
71.prpv, Železničná 3, 91101 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
15.10.2022 08:00 — 30.11.2022 14:00
1,00 obsah objednávky podľa opisného formulára
454,00
454,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2022 10:40
10.10.2022 10:00
10.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2022 14:15 - Vstupná ponuka | 453,00 | € | Cena s DPH |
07.10.2022 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 453,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: