• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2022 09:52
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 08:55

Detail zákazky Z202210996

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2022 09:52
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 08:55

Základné údaje

Z202210996

OF-261969

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6971997

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35944421

LUKNAR s. r. o.

Vilová 31, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie stravovacích zariadení

vybavenie stravovacích zariadení, termoport, gastronádoba

  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. termoport na prepravu stravy alebo ekvivalentný
Funkcia
zabezpečenie stravovania  v poľných podmienkach počas plnenia výcvikových úloh
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Termoport na prepravu stravy s úchytmi a nerezovou gastronádobou GN 1/1 s izolačným vekom ks 83
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hĺbka 200 mm
kapacita GN 1/1
funkčnosť termoizolačná
manipolovateľnosť úchyty
veko tesniace
vnútorná vložka nerez
vonkajší obal plast
farba nezáleží
maximálna teplota 90°
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom  zmluvy naraz jedným dodaním nie čiastkovo.
Materiál požadujeme dodať iba v  pracovných dňoch od 8:00 do 14:00.
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Termín dodania predmetu zákazky oznámi  dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dvi vopred.
pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na valstné náklady. Dodávateľ v čo možno najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu s DPH a bez DPH a číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list , tak 2x faktúru s podpisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri obdržaní jednotkových cien.
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.10.2022 08:55 — 27.10.2022 08:55

1,00 zákazka

22 320,64

18 600,53

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

podľa opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2022 08:15

08.10.2022 09:52

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 249
 40
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2022 09:02 - Vstupná ponuka 22 320,36 € Cena s DPH
03.10.2022 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 19 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS