• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2022 08:01
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2022 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2022 08:55

Detail zákazky Z202210993

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2022 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    21.10.2022 08:01
  •    Ukončenie zákazky
    21.10.2022 08:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.10.2022 08:55

Základné údaje

Z202210993

OF-262021

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7027404

Objednávateľ

00164381

Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky

Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK

Dodávateľ

31333532

ESET, spol. s r.o.

Einsteinova 24, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivírusový softvér

antivírusový softvérový balík

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antivírusový softvér
Funkcia
Predmetom zákazky sú licencie na komplexnú antivírusovú ochranu serverov, koncových pracovných staníc. Početnosť zariadení je uvádzaná v tabuľke nižšie.
Predmet zákazky obsahuje licencie pre priebežnú aktualizácia programu a antivírusových databáz vrátane súvisiacich manažovacích nástrojov po dobu 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Predmetom zákazky je aj priebežná aktualizácia programu a antivírusových databáz vrátane súvisiacich služieb a distribúcie Objednávateľa počas 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Antivírusová ochrana koncových pracovných staníc na pracoviskách (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT Entry On-prem alebo ekvivalent) – nelimitované licencie vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 283 006
Ochrana serverov na platforme Microsoft na pracoviskách (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT Advanced On-prem alebo ekvivalent) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 3 101
Ochrana serverov na platforme Linux/FreeBSD na pracoviskách (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT Advanced On-prem alebo ekvivalent) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 30
Antivírusová ochrana koncových pracovných staníc na centrále (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT Advanced On-prem alebo ekvivalent) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 900
Ochrana serverov na platforme Microsoft na centrále (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT Advanced On-prem alebo ekvivalent) – vrátane aktualizácií a technickej podpory na obdobie 1 roka. ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk Ponúkaný produkt na komplexnú antivírusovú ochranu musí mať slovenskú, prípadne českú jazykovú verziu.
Implementácia Nasadenie centrálnych manažment a distribučných komponentov ponúkanej komplexnej antivírusovej ochrany je požadovaná do jedného mesiaca odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Implementácia Pre nasadzovanie klientov je požadovanou súčasťou dodávky zabezpečenie odbornej technickej podpory pre inštaláciu a konfiguráciu klientov vo forme telefonických
Implementácia a emailových konzultácií v slovenskom jazyku a poskytnutie potrebnej dokumentácie, odporúčaní a usmernení pre ich implementáciu.
Ochrana koncových pracovných staníc Antivírusová ochrana musí zabezpečiť ochranu pred známymi typmi malwaru, ako aj pred spywarom a rootkitmi. Ponúkaný produkt zároveň musí disponovať integrovaným personálnym firewallom.
Ochrana koncových pracovných staníc Okrem toho je požadované, aby skenovacie jadro disponovalo aj vyspelou heuristikou, ktorá zabezpečí ochranu aj pred doteraz neznámymi a zero-day hrozbami, optimálne s možnosťou
Ochrana koncových pracovných staníc riadenia citlivosti heuristickej detekcie. Antivírusová aplikácia musí zabezpečovať skenovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej sieťovej komunikácie, vrátane HTTP.
Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je integrácia s e-mailovým klientom MS Outlook vo verziách 2010, 2013, a 2016. Antispamová funkcionalita nie je požadovaná. Požadovaná je ochrana používateľských nastavení heslom
Ochrana koncových pracovných staníc a musí byť plne riadená z centrálneho servera. Aktualizácia antivírových definícií/databáz pre všetky koncové pracovné stanice bude realizovaná z centrálneho resp. z podradených update serverov
Ochrana koncových pracovných staníc v rámci infraštruktúry pracovísk a infraštruktúry pracovísk a infraštruktúry centrály.
Nastavenia Antivírusová aplikácia musí poskytovať možnosť definovania výnimiek, ktoré typy súborov, alebo ktoré adresáre a procesy majú byť naskenované.
Nastavenia Aplikácia musí ďalej umožňovať definíciu správania, aká akcia sa má vykonať s infikovaným súborom (zmazať, ponechať, liečiť automaticky a pod.)
Zaťaženie Požadované je minimálne zaťaženie systémových zdrojov koncových pracovných staníc.
Zaťaženie Ponúkaná antivírusová aplikácia s rovnakým skenovacím jadrom musí aspoň v štyroch prípadoch z posledných z piatich Performance Testov
Zaťaženie (testujúcich dopad antivírusového systému na výkon koncovej pracovnej stanice) organizácie AV-Comparatives (www.av-comparatives.org) dosahovať certifikačnú známku Advanced+
Úspešnosť Požadujeme dlhodobú úspešnosť testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy
Úspešnosť operačných systémov. Zároveň s nižšie uvedenou požiadavkou na minimálnu záťaž systémových zdrojov musí ponúkaná antivírusová aplikácia s rovnakým skenovacím jadrom aspoň v
Úspešnosť 15 prípadoch z posledných 20 testov organizácie Virus Bulletin (www.virusbtn.com) získať ocenenie VB100.
Podpora operačných systémov Ponúkaný produkt musí byť multiplatformový a podporovaný na minimálne nasledujúcich operačných systémoch klientov: - Microsoft Windows 11, 10, 8.1, 8, 7 - macOS 10.12 a novšie verzie
Podpora operačných systémov - Red Hat Enterprise Linux 7, 8.  Ponúkaný produkt musí byť multiplatformový a podporovaný na minimálne nasledujúcich operačných systémoch serverov:
Podpora operačných systémov - Microsoft Windows Server 2022, 2019, 2016, 2012, 2008, R2 SP1 - RedHat Enterprise Linux (RHEL) 7, 8 - CentOS 7, 8 - Ubuntu Server 16.04 LTS, 18.04 LTS, 20.04 LTS
Ochrana serverov Požadovaný je identický rozsah vlastností, ako pre ochranu koncových pracovných staníc, okrem podpory personálneho firewalu a integrácie s e-mailovými klientmi.
Ochrana serverov Požadovaná je ochrana súborového systému. Antivírusová ochrana pre emailový server alebo pre internetovú bránu/gateway nie sú predmetom zákazky.
Ochrana serverov Uchádzač je povinný špecifikovať všetky komunikačné porty využívané dodávaným produktom, pre možnosť včasnej identifikácie možných kolízií s už používanými aplikáciami.
Inštalácia Nástroj na centrálnu správu (licencií) bude umiestnený na serveroch dodávateľa.
Správa koncových pracovných staníc Centralizovaný manažment klientov musí podporovať vytváranie adresárovej štruktúry a triedenie klientov do skupín podľa preddefinovaných kategórií.
Správa koncových pracovných staníc Musí byť podporovaný automatický import klientov z Active Directory Manažment server musí obsahovať vhodné nástroje pre zobrazenie chránených a nechránených staníc.
Správa koncových pracovných staníc Centrálny manažment server musí umožňovať riadenie nastavení a spúšťanie úloh pre klientske stanice a to na úrovni jednotlivých staníc, ako aj hromadné nastavenie na úrovni skupín.
Inštalácia/upgrade antivírusových aplikácií na koncových pracovných staniciach Požadovaná je možnosť hromadnej inštalácie/upgrade antivírusových aplikácií koncových pracovných staníc.
Inštalácia/upgrade antivírusových aplikácií na koncových pracovných staniciach Inštaláciu/upgrade antivírusových aplikácií koncových pracovných staníc musí byť možné vykonať aj v tzv. tichom režime bez vedomia a nutnej spolupráce používateľa klientskej stanice.
Reporty, monitorovanie a backup Systém musí umožňovať generovanie používateľských reportov napr. s nasledovným obsahom – počet chránených a nechránených staníc, počet zaznamenaných infiltrácií, stav aktualizácie
Reporty, monitorovanie a backup (verzie updatov podľa staníc), zoznam najčastejších infiltrácií, zoznam infikovaných koncových pracovných staníc.
Reporty, monitorovanie a backup Taktiež pre vybrané stavy je požadované zasielanie notifikačných e-mailov s upozornením. napr. na tieto kritické stavy – úroveň výskytu nájdených infiltrácií v sieti, počet neúspešne
Reporty, monitorovanie a baskup aktualizovaných definícií.
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) Technická podpora dodávateľa musí mať zabezpečenú non stop prevádzku 24 hodín 7 dní v týždni, pričom opis tohto pracoviska musí obsahovať
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) kontaktné údaje, adresa, telefónne číslo, emailová adresa (napr. Hotline, Helpdesk, Call centrum).
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) Na pracovisku technickej podpory musia byť počas prevádzkovej doby vždy minimálne 2 odborníci plynule komunikujúci v slovenskom jazyku, zabezpečujúci všetky nahlasovania porúch, servisné hlásenia,
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (Service Level Agreement) technickú podporu pre antivírusové riešenia.
Doba riešenia "best-effort" - dodávateľ vyvinie rozumné a primerané úsilie na čo najskoršie vyriešenie chyby alebo požiadavky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA: Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
II. CENA: Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeranú ziskovú prirážku.
III. SPôSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania antivírusovej ochrany.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť vlastný návrh plnenia zmluvy v zmysle čl.XIII. bod 8.1 časť Trhový poriadok OPET. Vlastný návrh musí obsahovať: zoznam ponúkaných produktov s funkčnou a technickou špecifikáciiu produktov, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov podľa predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) podľa nacenených položiek.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
IV.FAKTURÁCIA
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru  po dodaní predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je  30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom ustanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp.doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. Nová 30-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom riadneho doručenia opravenej, alebo kompletnej faktúry objednávateľovi. Zmluvné strany sa dohodli, že v takom prípade nie je objednávateľ v omeškaní so splnením svojho záväzku a dodávateľ nemá nárok na úrok z omeškania.
Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stromová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

24.10.2022 08:01 — 24.10.2023 08:01

1,00 sada

132 513,60

110 428,00

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2022 08:43

21.10.2022 08:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.10.2022 08:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 417
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2022 20:08 - Vstupná ponuka 132 513,60 € Cena s DPH
20.10.2022 20:08 - Najvýhodnejšia ponuka 132 513,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS