• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 11:15

Detail zákazky Z202210992

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 11:15

Základné údaje

Z202210992

OF-261674

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6972025

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36530506

Food Factory Slovakia s.r.o.

Cabajská 10, Nitra, 95022, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mliečné výrobky

Strava pre pacientov - mliečne výrobky

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15511000-3 - Mlieko
  • 15542200-1 - Mäkký syr
  • 15544000-3 - Tvrdý syr
  • 15551300-8 - Jogurt
  • 15530000-2 - Maslo
  • 15512000-0 - Smotana
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mliečne výrobky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
neochutený jogurt 125g ks 1125
acidofilné mlieko 250ml ks 4300
jogurt ovocný smotanový 150g ks 4200
jogurt bezlaktózový 150 g ks 50
tvaroh hrudkový v kelímku 250g kg 780
mlieko polotučné 1,5%, 250ml ks 750
smotana kyslá 250g ks 1500
maslo tuk 82%, 125 g kg 700
maslo tuk 82%, 10g ks 1500
syr trojuholník, 8ks v bal.,140g bal 3200
syrový krém 1000g/ks ks 160
syr tehla 45%, Eidam kg 550
syr leerdammer, plátky, 100g ks 525
smotana do kávy 0,5l ks 50
vajcia slepačie čerstvé, veľkosť L, bal.30ks ks 9300
trvanlivé mlieko polotučné-UHT 1,5% L 12750
mlieko trvanlivé bezlaktózové 1L - UHT 1,5% L 5
smotana na šľahanie 33%, bal.1L L 85
tavený roztierateľný syr, 3ks v balení, bal.150g (3x50g) bal 4500
rastlinný tuk, maslová príchuť v kelímku 400g ks 150
tofu syr 200g, vákuovo balené kg 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
neochutený jogurt množstvo tuku najmenej 2,9 % hmotnostných, sušina najmenej 21 % hmotnostných, balenie 125 g
acidofilné mlieko plnotučné, tuk min. 3,6 %, balenie 250 ml
tvaroh hrudkovitý tuk min. 2,5 %, v kelimku 250 g
syrokrém tuk v sušine najmenej 48%
trvanlivé mlieko polotučné - UHT 1,5% zostávajúca trvanlivosť pri kúpe 6 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru sa bude realizovť priebežne počas lehoty plnenia na základe objednávok vystavených objednávateľom (objednávky telefonické alebo emailovou poštou)
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať tieto kritériá: Označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list; názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/ dátum spotreby.
Minimálna splatnosť faktúry bude 60 dní
Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín. ( certifikát ISO 22000 )
Dodávateľ dodá tovar v stanovenom pracovnom čase od 7:00 do 10:00
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Tovar bude po objednaní (telefonická objednávka alebo emailová objednávka) dodaný do 24 hodín.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, znehodnoteného tovaru, tovaru s ukončeným dátumom spotreby, tovaru s poškodeným obalom tento tovar neprevziať.
Dodávateľ tovaru (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky voči Objednávateľovi ako dlžníkovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa ako dlžníka. Dodávateľ zároveň berie na vedomie, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s prechádzajúcou vetou tohto článku Zmluvy, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon
udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

6

46 200,00 ks/kg/bal/L

32 092,50

32 092,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.10.2022 09:04

10.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 76
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.10.2022 08:59 - Vstupná ponuka 32 092,50 € Cena bez DPH
10.10.2022 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 32 092,40 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS