35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Poskytovanie služieb informátora v objektoch Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s.
informátor, vrátnik
Služba
1. Poskytovanie služieb informátora v objektoch Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom verejného obstarávania je poskytovanie 12 (dvanásť) hodinovej nočnej služby informátora (ďalej len „služba vrátnika“) vo vestibuloch objektov verejného obstarávateľa (ďalej len „Objednávateľ“) 7 (sedem) dní v týždni počas pracovných dní, dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov. |
Poskytovanie 12 (dvanásť) hodinovej nočnej služby vrátnika, 7 (sedem) dní v týždni počas pracovných dní, dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nočná služba | Hodina | 12 | ||
Počet prítomných vrátnikov na 1 objekt | Osoba | 1 | ||
Trvanie zmluvného vzťahu | Dni | 88 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet objektov | 19 (devätnásť) |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Objednávateľ požaduje vykonávať informátorskú službu (ďalej len „výkon služby vrátnika“) v rozsahu 12 (dvanásť) hodín denne (výkon nočnej zmeny od 18:00 do 6:00, od 18:30 do 6:30 alebo od 19:00 do 7:00) počas pracovných dní, dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov minimálne jedným (1) pracovníkom Poskytovateľa. |
I.2 Poskytovateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon služby vrátnika a zodpovedá za škody spôsobené chybným plnením záväzku Poskytovateľa, a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
I.3 Poskytovateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty na schválenie a potvrdenie zo strany Objednávateľa: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ vyplňuje len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 - Špecifikácia ceny a z Prílohy č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru, |
b. zoznam osôb vykonávajúcich predmet zmluvy v jeho mene, s uvedením mena a priezviska. |
I.4 Výkon služby vrátnika bude zabezpečovaný na objektoch vo vlastníctve Objednávateľa v hodinách určených Objednávateľom: |
a. Stredisko správy a údržby diaľnic Malacky, Pezinská 15, 901 01 Malacky, od 19:00 do 7:00, |
b. Stredisko správy a údržby diaľnic Bratislava, Domkárska 9, 821 05 Bratislava, od 18:30 do 6:30, |
c. Stredisko správy a údržby diaľnic Trnava, Seredská 263, 917 05 Trnava, od 18:00 do 6:00, |
d. Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Galanta, Matúškovská cesta 886, 924 01 Galanta, od 19:00 do 7:00, |
e. Stredisko správy a údržby diaľnic Trenčín, Na Vinohrady 1022, 911 05 Trenčín – Zlatovce, od 19:00 do 7:00, |
f. Stredisko správy a údržby diaľnic Považská Bystrica, časť Kúnovec 4532, 017 01 Považská Bystrica, od 18:00 do 6:00, |
g. Stredisko správy a údržby diaľnic Martin, Hlavná 2158, 038 52 Sučany, od 19:00 do 7:00, |
h. Stredisko správy a údržby diaľnic Dubná Skala Turany, vysunuté pracovisko SSÚD Žilina, od 19:00 do 7:00, |
i. Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Nová Baňa, Železničný rad 22, 968 01 Nová Baňa, od 18:00 do 6:00 |
j. Areál Žarnovica, Bystrická 73, 966 81 Žarnovica, od 18:00 do 6:00, |
k. Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Zvolen, Neresnícka 8, 960 21 Zvolen, od 18:00 do 6:00, |
l. Hraničný priechod Svrčinovec, Svrčinovec 11, 023 12 Svrčinovec, od 18:00 do 6:00, |
m. Stredisko správy a údržby diaľnic Liptovský Mikuláš, Demänovská cesta 435/2, 031 01 Liptovský Mikuláš, od 18:30 do 6:30, |
n. Areál objektu OMK, Revolučná 8, 031 05 Liptovský Mikuláš, od 18:30 do 6:30, |
o. Areál objektu Vajnory, Pri Mlyne č. 68, 831 07 Bratislava – Vajnory, od 18:30 do 6:30, |
p. Stredisko správy a údržby diaľnic, Mengusovce, 059 36 Mengusovce, od 19:00 do 7:00, |
q. Stredisko správy a údržby diaľnic, Beharovce, 053 05 Beharovce, od 19:00 do 7:00, |
r. Stredisko správy a údržby diaľnic Prešov, Petrovany 500, 082 53 Prešov, od 19:00 do 7:00, |
s. Stredisko správy a údržby rýchlostných ciest Košice, Magnezitárska 2, 043 02 Košice, od 18:30 do 6:30. |
I.5 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť predmet zmluvy na vlastnú zodpovednosť a v nasledovnom rozsahu: |
a. Zabezpečiť kontrolu vstupov a výstupov, odchodu osôb a motorových vozidiel. |
b. Viesť evidenciu a vykonávať kontroly osôb, cudzích motorových vozidiel vstupujúcich do objektu Objednávateľa. |
c. Vydávať kľúče od priestorov oprávneným osobám v zmysle interných predpisov Objednávateľa. |
d. V prípade narušenia objektu alebo vzniku havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.) oznámi vrátnik túto skutočnosť bezodkladne podľa jej závažnosti na tiesňovú linku 112 a/alebo kontaktnej osobe určenej Objednávateľom pre konkrétny objekt, na ktorom je vykonávaná služba vrátnika. |
e. Zabezpečiť osobám vykonávajúcim službu vrátnika rovnošatu s jasne označeným názvom Poskytovateľa a s uvedením menom na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
f. Bezodkladne písomne predkladať Objednávateľovi všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
g. Zachovať mlčanlivosť o vzniknutých udalostiach, spôsobe ochrany, predmete ochrany, a to natrvalo. Všetky informácie vyplývajúce z výkonu tejto služby sú dôverné, pokiaľ osobitný predpis neupravuje povinnosť ich zverejnenia alebo sprístupnenia. |
h. Dbať na ochranu osobnosti, ochranu osobných údajov v informačných systémoch, dobrú povesť právnických osôb a ochranu obchodného tajomstva. |
i. Umožniť bez obmedzenia Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu vrátnika. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). Poverený zamestnanec Objednávateľa môže počas pracovnej doby vyzvať zamestnanca Poskytovateľa k uskutočneniu dychovej skúšky,... |
...resp. inej skúšky na prítomnosť alkoholu a inej látky ovplyvňujúcej legitímny výkon informátorskej služby, ktorá bude vykonaná za prítomnosti najmenej dvoch ďalších osôb z dôvodu zachovania objektivity kontroly. Zamestnanec Poskytovateľa je pritom povinný tejto žiadosti vyhovieť. V prípade odmietnutia vykonania takejto skúšky sa to považuje za pozitívny výsledok. |
j. Ak Poskytovateľ písomne neoznámi Objednávateľovi bez zbytočného odkladu skutočnosti, ktoré mu bránia, mohli by brániť, sťažovať výkon služby vrátnika alebo plnenie jeho povinností, má Objednávateľ v prípade vzniku škody, za ktorú zodpovedá Poskytovateľ, nárok na náhradu tejto škody aj vtedy, ak bola škoda spôsobená inou okolnosťou vylučujúcou zodpovednosť. |
k. V súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, Objednávateľ poveruje Poskytovateľa na spracovávanie osobných údajov na výkon služby vrátnika v rozsahu poučenia. Poskytovateľ nie je oprávnený okrem samotnej evidencie osobných údajov vykonávať žiadne ďalšie operácie s nimi, pritom je povinný tieto zabezpečiť pred odcudzením, stratou, poškodením,... |
...neoprávneným prístupom, zmenou a rozšifrovaním. Na tento účel prijme a na požiadanie Objednávateľa aj preukáže primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracovania. |
l. Poskytovateľ je tiež povinný poučiť všetky fyzické a právnické osoby, ktoré majú alebo môžu mať prístup k informačnému systému, v ktorom sú spracúvané dotknuté osobné údaje, o právach a povinnostiach ustanovených zákonom a o zodpovednosti za ich porušenie. Výslovne sa zakazuje, aby Poskytovateľ ďalej spracúval osobné údaje z činnosti u Objednávateľa prostredníctvom tretej strany. Poskytovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých osobných údajoch, o ktorých sa dozvedel, resp. ktoré mu boli sprístupnené, a ktoré bude spracúvať. |
m. Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. O tejto povinnosti je povinný poučiť aj svojich zamestnancov, ostatné ním poverené osoby ako aj všetky osoby, ktoré prídu do styku s uvedenými osobnými údajmi. |
n. Poskytovateľ je povinný pri výkone služby vrátnika prostredníctvom určených osôb dodržiavať interné predpisy a pokyny Objednávateľa a dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä zákon č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
I.6 Poskytovateľ je povinný mať uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu alebo ekvivalent o poistnom krytí (originál alebo úradne osvedčenú kópiu), ktorú predloží Poskytovateľ najneskôr 3 (tri) dni pred začatím výkonu služby. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať s prihliadnutím na okolnosti všetky opatrenia potrebné na odvrátenie škody alebo jej zmiernenia. |
I.7 Objednávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zmluvy v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zmluvy a s ňou súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami Objednávateľa. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s poskytovaním predmetu zmluvy. |
II.3 Jednotkové ceny jednotlivých položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a sú pevné a nemenné počas trvania Zmluvy o poskytovaní služieb. |
II.4 Uchádzač je povinný naceniť všetky položky, ktoré sú v Prílohe č.1 - Špecifikácia ceny označené na nacenenie primeranou cenou. |
II.5 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne poskytnutého predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zmluvy. |
II.6 Cena za poskytnuté plnenie predmetu zmluvy je nemenná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien, ak táto zmena mala preukázateľný vplyv na tvorbu hodinovej sadzby z pohľadu platnej legislatívy. Poskytovateľ v takom prípade predloží podrobnú kalkuláciu osobohodiny výkonu služby vrátnika pôvodnej a novej ceny,... |
...ktorá zohľadňuje platné právne normy, týkajúce sa odvodov do poisťovní, minimálnej mzdy a daňových predpisov v zmysle Zákonníka práce a to aj vo väzbe na všetky všeobecne záväzné právne predpisy. |
II.7 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Poskytovateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonanú službu vrátnika, ktorá sa preukazuje denným záznamom služieb vedeným v Knihe služieb vrátnika za obdobie jedného (1) kalendárneho mesiaca. Denný záznam obsahuje údaje o osobe, ktorá službu vrátnika vykonávala, o čase, v ktorom táto osoba službu vykonávala a počet hodín výkonu. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v Knihe služieb vrátnika oprávnenou osobou Objednávateľa Poskytovateľ vyhotoví do 15 (pätnásť) dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru. |
III.2 Na účely fakturácie sa za deň plnenia predmetu zmluvy považuje posledný deň obdobia, na ktoré sa platba vzťahuje. |
III.3 Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa. |
III.4 K faktúre je potrebné priložiť: Dochádzkový list pracovníkov Poskytovateľa vykonávajúcich službu vrátnika v danom kalendárnom mesiaci podpísaný Objednávateľom a Poskytovateľom. |
III.5 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy. Ak ich faktúra nebude obsahovať, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená... |
...V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov / akejkoľvek podmienky zmluvy na predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / v opisnom formulári / v zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR (päťdesiat eur) za každý aj začatý deň, pokiaľ porušenie povinností trvá a to za každé takéto porušenie samostatne. |
IV.2 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 (desať) % z fakturovanej čiastky pre ten-ktorý objekt a pre ten-ktorý kalendárny mesiac, za každé jedno porušenie, počas ktorého nebude zabezpečovať výkon služby vrátnika. |
IV.3 V prípade porušenia záväzku mlčanlivosti má Objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 500,- EUR (päťsto), a to za každé preukázané porušenie povinnosti mlčanlivosti. |
IV.4 V prípade, že Poskytovateľ nezabezpečí platnosť a účinnosť poistnej zmluvy po celú dobu trvania zmluvy, vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- EUR (päťdesiat) za každý začatý deň, pokiaľ porušenie povinnosti trvá. |
IV.5 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
V.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Poskytovateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
V.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS. |
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria. |
V.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | V.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Navrhnutá hodnota | Subdodávateľ |
Úspešný uchádzač, resp. dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy aj prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre realizáciu predmetu zmluvy, týkajúce sa v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa.
Slovenská republika
21.10.2022 00:00 — 16.01.2023 23:59
20 064,00 Hodina
212 678,40
212 678,40
V zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2022 16:33
17.10.2022 10:00
17.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2022 19:51 - Vstupná ponuka | 212 678,40 | € | Cena bez DPH |
16.10.2022 19:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 144 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: