• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2022 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2022 10:05

Detail zákazky Z202210952

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.09.2022 13:10
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2022 10:05

Základné údaje

Z202210952

OF-261936

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6966714

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36216216

ROPA, EKOLÓGIA s.r.o.

Kovaľská 2E, Košice, 04015, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie a kontroly snímačov hladiny pohonných látok

revízia, portiexplozívne poistky, ASF Vakumatik

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servisná prehliadka a revízia protiexplozívnych poistiek + vypracovanie revíznych správ a certifikátov
Funkcia
Bráni preplneniu nádrží
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rohová protiexplozívna poistka ks 5
koncová protiexplozívna poistka ks 5
 2. Servisná perhliadka a revízia systému stálej indikácie netesnosti ASF Vakumatik
Funkcia
Dofukovanie medzipriestoru v nádrži
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ASF ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doprava a réžia servisného vozidla + réžia odborného servisného personálu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Služba sa nachádza v prostredí s nebezpečenstvom výbuchu!!! Potrebné oprávnenia : Revízie výhradných technických zariadení elektrických s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia, Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení s nebezpečenstvom výbuchu bez obmedzenia napätia. Tieto oprávnenia požadujeme predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Služby požadujeme vykonať prostriedkami ,  ktoré zodpovedajú príslušným technickým normám v prostredí Eex. ( certifikáty )
Predmetom tejto zmluvy je vykonanie údržby a revízií na zariadeniach palivového hospodárstva, následne vystavenie revíznych protokolov a odborné posúdenie stavu technického zariadenia zaznamenané v protokoloch s uvedeným doporučením ďalších nutných opráv a výmeny technického zariadenia po dobe životnosti.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia negatívnej referencie.
Záručná doba  minimálne 24 mesiacov.
Faktúra splatná do 30 dní od dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Adresu dodania faktúry si dodávateľ telefonicky upresní s objednávateľom. Požadujeme originál faktúru s podpisom a pečiatkou, nie scan.
Dodanie služby v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 hod., alebo po dohode a objednávateľom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list v dvoch vyhotoveniach, pokiaľ faktúra nebude slúžiť aj ako dodací list.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Revíziu zabezpečiť špeciálnou technológiou.
Verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať Zmluvu z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu ešte pred uskutočnením služby,  čím dodávateľovi nevzniknú žiadne náklady.
Názov Upresnenie
popis

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. krídlo Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

09.10.2022 11:55 — 07.11.2022 11:56

1,00 zákazka

1 897,20

1 897,20

Záručná doba minimálne 24 mesiacov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.09.2022 13:10

07.10.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.10.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.10.2022 15:16 - Vstupná ponuka 1 897,20 € Cena s DPH
07.10.2022 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 884,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS