30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Kovový nábytok
Kancelársky pracovný stôl
Tovar, Služba
1. Kancelársky pracovný stôl FLEXUS alebo ekvivalentný
|
|
---|---|
Funkcia |
Stôl má konštrukciu v tvare L, predný panel a dve káblové priechodky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky pracovný stôl FLEXUS alebo ekvivalentný | KS | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | šedá RAL 9007 |
dĺžka | 1 600 mm |
šírka | 800 mm |
výška | 720 mm |
hrúbka dosky stola | 22 mm |
doska stola | obdĺžnik |
konštrukcia | pevné nohy |
materiál stolovej dosky | Laminát |
špecifikácia materiálu | Kronospan - 0164 PE Anthracit |
materiál konštrukcie | oceľ |
2. Kancelársky kontajner FLEXUS, 3 zásuvky – alebo ekvivalentný
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásuvkový kontajner je kompaktný, môžete ho umiestniť kdekoľvek pod pracovnú dosku stola. Keďže zásuvkový kontajner má kolieska a laminátový povrch na všetkých stranách, možno ho umiestniť kdekoľvek. Štyri kolieska vám poskytujú potrebnú flexibilitu kontajnera. Dve kolieska majú brzdu, aby sa kontajner nepohol zo svojho miesta. Zásuvky majú šedé hliníkové rukoväte. Šikovný systém centrálneho zamykania umožňuje uzamknutie všetkých zásuviek naraz, takže obsah je bezpečne skrytý pred zrakmi nepovolaných osôb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky kontajner FLEXUS, 3 zásuvky – alebo ekvivalentný | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
šírka (mm) | 400 |
hĺbka (mm) | 600 |
výška (mm) | 600 |
farba | šedá |
materiál | Laminát |
špecifikácia materiálu | Kronospan - 0164 PE Anthracit |
počet zásuviek (ks) | 3 |
uzamykateľné | so zámkom |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov. |
Miesto plnenia predmetu zákazky - Vojenský útvar 3021 Martin |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky. |
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru objednávateľovi. |
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom. |
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
24.10.2022 13:00 — 31.10.2022 11:50
1,00 zákazka
2 360,00
2 154,00
Tovar dodať podľa opisného formuláru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2022 11:05
20.10.2022 11:50
20.10.2022 12:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2022 11:25 - Vstupná ponuka | 2 359,92 | € | Cena s DPH |
20.10.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 356,68 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: