• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2022 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2022 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2022 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2022 14:05

Detail zákazky Z202210949

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2022 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2022 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2022 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2022 14:05

Základné údaje

Z202210949

OF-261055

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7021378

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

Kancelársky pracovný stôl

  • 39151000-5 - Rozličný nábytok
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky pracovný stôl FLEXUS alebo ekvivalentný
Funkcia
Stôl má konštrukciu v tvare L, predný panel a dve káblové priechodky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky pracovný stôl FLEXUS alebo ekvivalentný KS 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba šedá RAL 9007
dĺžka 1 600 mm
šírka 800 mm
výška 720 mm
hrúbka dosky stola 22 mm
doska stola obdĺžnik
konštrukcia pevné nohy
materiál stolovej dosky Laminát
špecifikácia materiálu Kronospan - 0164 PE Anthracit
materiál konštrukcie oceľ
 2. Kancelársky kontajner FLEXUS, 3 zásuvky – alebo ekvivalentný
Funkcia
Zásuvkový kontajner je kompaktný, môžete ho umiestniť kdekoľvek pod pracovnú dosku stola. Keďže zásuvkový kontajner má kolieska a laminátový povrch na všetkých stranách, možno ho umiestniť kdekoľvek. Štyri kolieska vám poskytujú potrebnú flexibilitu kontajnera. Dve kolieska majú brzdu, aby sa kontajner nepohol zo svojho miesta. Zásuvky majú šedé hliníkové rukoväte. Šikovný systém centrálneho zamykania umožňuje uzamknutie všetkých zásuviek naraz, takže obsah je bezpečne skrytý pred zrakmi nepovolaných osôb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky kontajner FLEXUS, 3 zásuvky – alebo ekvivalentný ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka (mm) 400
hĺbka (mm) 600
výška (mm) 600
farba šedá
materiál Laminát
špecifikácia materiálu Kronospan - 0164 PE Anthracit
počet zásuviek (ks) 3
uzamykateľné so zámkom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov.
Miesto plnenia predmetu zákazky - Vojenský útvar 3021 Martin
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky.
Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru objednávateľovi.
Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára.
Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
Nesplnenie zadaných požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej armády 3, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

24.10.2022 13:00 — 31.10.2022 11:50

1,00 zákazka

2 360,00

2 154,00

Tovar dodať podľa opisného formuláru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2022 11:05

20.10.2022 11:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.10.2022 12:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 176
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.10.2022 11:25 - Vstupná ponuka 2 359,92 € Cena s DPH
20.10.2022 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 356,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS