30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Kontroly prenosných hasiacich prístrojov
prenosné hasiace prístroje, kontrola
Služba
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj hasiaci práškový 6 kg | ks | 100 | ||
Prístroj hasiaci práškový 2 kg | ks | 35 | ||
Prístroj hasiaci práškový 1 kg | ks | 6 | ||
Prístroj hasiaci vodný 9 l | ks | 12 | ||
Prenosný hasiaci prístroj snehový CO2 | ks | 22 | ||
Pojazdný hasiaci prístroj P50 A (50 kg) | ks | 1 | ||
Prístroj hasiaci halónový (Hexafluorpropan) | ks | 11 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobcovia | Kodreta, Kovoslužba, Beta corporation s.r.o., Hastex, Červinka, Pyrokontrol, Gefilsa, Tepostop, Orient fire extinguisher |
Názov |
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby uchádzača na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude potvrdenie o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby (štítky o kontrole, potvrdenie o kontrole, dopravné náklady). |
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00. |
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania kontrol najmenej 10 pracovných dní vopred. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP, zápisy do prevádzkových denníkov, prípadne vyraďovací protokol na hasiace prístroje. |
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Tovarnícka 1249, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
24.10.2022 11:22 — 04.11.2022 11:22
1,00 množstvá sú uvedené v opisnom formuláry
793,34
661,14
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2022 08:50
10.10.2022 12:00
10.10.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2022 08:55 - Vstupná ponuka | 790,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2022 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 432,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: