36061701
Národný bezpečnostný úrad
Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK
35792141
ALISON Slovakia s.r.o.
Tomášikova ulica 12735/64, Bratislava, 83104, SVK
Dodávka prostriedkov kryptografickej ochrany utajovaných skutočností
Kryptografické zariadenia, EU
Tovar, Služba
1. Kryptografické prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie prostriedkov kryptografickej ochrany utajovaných skutočností . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kryptografický prostriedok - SINA L3 Box S 5G | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Jeden kryptografický prostriedok zahŕňa aj | |
1x | SINA L3 Box S 5G 19” rack-mount 2U Hardware + 5y HW Warranty (HW Repair or Replacement) |
1x | SINA L3 Box S Software + SINA L3 Box S Software License + 5y SINA L3 Box S SW Subscription / Maintenance |
2x | SINA Smart Card L3 Box STARCOS 3.5 |
1x | doprava s poistením |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť oprávnenia na dodanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených matematicky na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole alebo dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
3. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") predložiť potvrdenie výrobcu alebo distribútora že je autorizovaným dodávateľom na dodanie predmetných zariadení, technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa). |
4. Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: |
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
7. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
8. Celková cena predmetu zmluvy v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR, likvidácia odpadu,..), všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
9. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
10. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. |
11. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
13. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy. |
14. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. |
15. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na opravenie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Opravenú faktúru bezodkladne doručí objednávateľovi |
16. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 60 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom |
17. Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
18. V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby, sa dodávateľ zaväzuje prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
19. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
20. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
21. Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení. |
22. Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený, nerepasovaný. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk. |
24. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
25. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2022 10:00 — 23.12.2022 10:00
1,00 celá zákazka
167 568,00
139 640,00
V požadovanom vlastnom návrhu plnenia predmetu zákazky požadujeme špecifikovanie dodávaných zariadení a doručí do 2 pracovných dní dokumenty uvedené v časti "ostatné požiadavky na plnenie"
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2022 15:29
17.10.2022 09:00
17.10.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2022 08:25 - Vstupná ponuka | 167 568,00 | € | Cena s DPH |
17.10.2022 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 167 568,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: