• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2022 10:50

Detail zákazky Z202210877

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2022 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2022 10:50

Základné údaje

Z202210877

OF-261949

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6962090

Objednávateľ

42017769

Centrum sociálnych služieb v Novom Meste nad Váhom

ul. Bernolákova č. 14/604, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Dodávateľ

51053608

TriCare s. r. o.

Baltská 5172/5, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

15 ks elektricky polohovateľná posteľ s hrazdou a hrazdičkou a antidekubitným matracom

lôžko, polohovateľná, posteľ, antidekubitný matrac

  • 33192100-3 - Lôžka na zdravotnícke účely
  • 39143112-4 - Matrace
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zdravotnícky nábytok
Funkcia
Elektricky polohovateľná posteľ s hrazdou, hrazdičkou a antidekubitným matracom
Posteľ pre imobilné osoby na poskytovanie profesionálnej ošetrovateľskej a opatrovateľskej starostlivosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektricky polohovateľná posteľ ks 15
Rozmer ložnej plochy cm 200x90
Výška ložnej plochy, výškové nastavenie pomocou elektromotora cm 40 - 80
Výška postranníc nad ložnou plochou cm 30
Nosnosť pacienta statická kg 185
Naklápanie chrbtového dielu stupeň 0 - 75
Naklápanie stehenného dielu stupeň 0 - 35
Naklápanie lýtkového dielu stupeň 0 - 12
Napájanie, adaptér V 24
Kolieska s brzdou mm 100
Celková nosnosť postele kg 220
Obojstranný ntidekubitny matrac ks 15
Nosnosť matraca kg 150
Rozmer matraca cm 200x90
Matrac s hrúbkou cm 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kovový rám na drevených čelách
Hrazda, hrazdička univerzálna
Polohovanie chrbtovej a stehennej časti elektricky
Nastaviteľný lýtkový diel mechanickým rastrom
Anti - trendelemburg (zdvih hlavy)
Fowlerova poloha
Sklopné drevené bočné zábrany s istiacimi západkami
Zábrany-masív-ovládané jednou rukou integrované s možnosťou uzamknutia
Postrannice s bezpečnostnými poistkami, ľahká montáž a demontáž poistiek viac možných polôh postranníc
Štyri pojazdné kolieska s brzdou, priemer 100 mm vyrobené zo stáleho, neznačkujúceho materiálu
Integrované držiaky matracov presne vymedzujú uloženie matraca aj pri polohovaní
Integrované úchyty pre príslušenstvo /hrazdu resp. infúzny stojan/ 2 ks
Ručný /pacientsky/ ovládač uzamykateľný
Posteľ spĺňajúca všetky požiadavky európskej bezpečnostnej normy
Dekor buk
Pasívny antidekubitný matrac hrúbka 14 cm antibakteriálny, antialergický, pružnosť v pozdĺžnom a priečnom smere, profilovaný, paropriepustnostný, nepremokavý
Poťah matracu paropriepustný, odolný proti účinkom moču a telesných tekutín snímateľný, omývateľný, dezinfikovateľný, prateľný pri 95° C
Poťah nehorľavý Podľa normy BS 7175 1989 - CRIB 6/7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia personálu
Požaduje sa do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť  (elektronicky) podrobný aktualizovaný rozpočet, popis (technická dokumentácia) a vyobrazenie predmetu obstarávania.
Požaduje sa záruka min. 24 mesiacov, záručný  a pozáručný servis
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. Dodaný  tovar musí spĺňať všetky požadované technické vlastnosti
Splatnosť faktúry je 30 dní. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry
Fakturácia bude realizovaná po kompletnom dodaní predmetu zákazky. Obstarávateľ neposkytuje finančnú zálohu.
Dodávateľ oznámi telefonicky alebo emailom odberateľovi dodanie tovaru minim. 2 pracovné dni pred dodávkou tovaru.Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie počas pracovných dní od 7, 00  - 14,30 hod.
V prípade reklamácie si dodávateľ prevezme tovar u objednávateľa na vlastné náklady
Dodávateľ bezodkladne po uzatvorení zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doruči (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo, s ktorým bude objednávateľ v prípade potreby komunikovať, ohľadne plnenia predmetu zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Kúpna zmluva uzavretá s dodávateľom bude platná po ukončení verejného obstarávania, účinná až po schválení postupu a predloženej dokumentácie z verejného obstarávania a poukázaní finančných prostriedkov z Trenčianskeho samosprávneho kraja.
Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne verejné obstarávanie zrušiť.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bernolákova 604/14, Slovenská republika

10.10.2022 10:00 — 18.11.2022 10:00

15,00 ks

14 400,00

12 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodanie tovaru do 18.11.2022

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2022 09:14

06.10.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 553
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2022 14:41 - Vstupná ponuka 14 280,00 € Cena s DPH
06.10.2022 09:48 - Najvýhodnejšia ponuka 14 274,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS