30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47597739
ND-WAY s.r.o.
Poľná 746/6, Dudince, 96271, SVK
ND T-815 7T Ťahač - filter
filter do prevodovky Allison
Tovar, Služba
1. ND T-815 7T Ťahač - filter
|
|
---|---|
Funkcia |
Originálne náhradné diely alebo ND určené do prvovýroby |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Sada filtrov (29548988) | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
T-815 7T3R41 8X8.1R Ťahač prívesov s prevodovkou ALLISON | TNU7T3R41HK001767 |
Názov |
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH. |
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie na adrese dodania. |
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy. |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená) |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s dodávateľom žiadosť o nápravu. |
Výrobky musia byť označené v súlade so zákonom (rok výroby, hmotnosť, názov tovaru, názov výrobcu, dátum spotreby, krajina pôvodu...) |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Doloženie certifikátu o originalite výrobku alebo vyhlásenie o zhode v zmysle §12, odst. 3 písm. a) Zákona NR SR č. 264/1999 spolu s dodávkou tovaru. |
Dodávateľ si zaväzuje dodať tovar s vlastnosťami a kvalitou podľa opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodaného tovaru sú dôvodom pre odstúpenie objednávateľa od kúpnej zmluvy. |
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
Všetky predkladané dokumenty musia byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľovi nie je umožnené čiastkové plnenie. |
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na miesto plnenia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje predloženie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Po ukončení súťaže kontaktujte objednávateľa | Spresnenie termínu dodania a pod. |
Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
10.10.2022 15:15 — 31.10.2022 15:00
5,00 kus
1 323,00
1 102,50
Požadujem predloženie vlastného návrhu plnenia zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2022 15:22
05.10.2022 15:15
05.10.2022 15:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2022 00:20 - Vstupná ponuka | 1 323,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2022 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: