30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
52792510
AKRA CLEAN s. r. o.
Majoránová 27, Bratislava, 82107, SVK
Prostriedky a pomôcky na zachytávanie nebezpečných látok
Oceľová záchytná vaňa pod IBC kontajner, oceľová záchytná vaňa pod 4 sudy, sorbex- unisorb
Tovar, Služba
|
1. Kovová záchytná vaňa pod IBC kontajner
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kovová záchytná vaňa pod IBC kontajner, vhodná na skladovanie 1 000 l kontajnera. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kovová záchytná vaňa pod IBC kontajner. | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| nosnosť: | 1400 kg |
| zachytný objem: | min 1000l |
| šírka: | 1500 mm |
| dĺžka: | 1200 mm |
| rošty: | zinkované rošty |
| Rôzne úrovne roštov umožnia ľahšie stáčanie kvapaliny do menšej nádoby | |
| Výška roštov: | 950/600 mm |
| Kapacita (počet IBC kontajnerov) | 1 |
| Možnosť manipulácie pomocou paletového alebo vysokozdvižného vozíka |
|
2. Oceľová záchytná vaňa pre 4 sudy 200 l
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Oceľová záchytná vaňa pre 4 sudy 200 l |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Oceľová záchytná vaňa pre 4 sudy 200 l | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Záchytný objem (l): | min 200l |
| Skladovania kapacita: | sudy à 200 litrov: 4 |
| Mrežový rošt: | pozinkovaná verzia |
| Materiál: | Oceľ |
| Nosnosť : | min 1200 kg |
|
3. Sypký sorbent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Používané na likvidáciu uniknutých kvapalín rozliatych na veľkých plochách, vozovkách, parkoviskách |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Sypký sorbent, balenie 20 kg | ks | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Balenie: | 20kg |
| Vlastnosti: | Výborne absorbuje väčšinu prevádzkových a agresívnych kvapalín |
| Vlastnosti: | Okamžitá savosť a možné upratovanie, nízka prašnosť |
| Vlastnosti: | Zanecháva povrch odmastený |
| Vlastnosti: | nasatú látku už neuvoľní (náhrada za VAPEX) |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov. |
| Miesto plnenia predmetu zákazky - Ružomberok. |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nerepasovaného tovaru. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch od 7,00 do 14,00 do miesta plnenia zákazky. |
| Splatnosť faktúry minimálne 30 kalendárnych dní od jej doručenia a dodania tovaru. |
| Predmet zákazky bude dodaný ako celok, inak sa to chápe ako porušenie zmluvy a rozviazanie zmluvného vzťahu. Za celok sa považuje súbor všetkých vyššie uvedených položiek opisného formulára. |
| Dodanie tovaru/služby objednávateľ požaduje realizovať spolu s faktúrou a dodacím listom. |
| Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
| Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade dodania iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Nesplnenie zadaných požiadaviek a technických vlastností sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
| Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH sadzba DPH a cena s DPH. |
Zarevúca 2, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
17.10.2022 14:18 — 28.10.2022 14:18
1,00 ks
3 000,00
2 500,00
súbor položiek OF
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2022 08:04
12.10.2022 10:00
12.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.09.2022 13:57 - Vstupná ponuka | 2 998,32 | € | Cena s DPH |
| 30.09.2022 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 998,32 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: