30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31659551
COMMERC SERVICE spol. s r.o.
Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK
Dielenské vybavenie
pracovný stôl. dielenský
Tovar
1. Dielenský pracovný stôl
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dielenský pracovný stôl | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dielenský pracovný stôl-MARS - pracovný stôl 9xzásuvka, 1xdvířka - 170x60x84cm Hmotnosť: 100 kgStatická nosnosť plochy stola: 350 kg/m2Nosnosť zásuvky: 12 kg pri rovnomernom rozložení záťaže Konštrukcia stola je vyrobená z oceľového plechu o sile 1mm a vybavená kvalitným a ekologickým práškovým lakom s vynikajúcou odolnosťou proti oteru.Pracovné dosky stolov sú 2,5cm silné a vyrobené z lepeného bukového dreva s dlhou životnosťou. + Nastaviteľné nožičky na vyrovnanie nerovností podlahy + uzamykateľné dvierka |
Názov |
• Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
• Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
• Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom balení od výrobcu a v bezchybnom stave s dokumentáciou a príslušenstvom. |
• Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 - 13:00. |
• Na faktúre uviesť aj miesto dodania. |
• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia. Miesto dodania kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov |
• Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať tovar v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie. |
• Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
• Požaduje sa dodanie tovaru s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy. |
• Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
• Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
• Dodaný tovar musí zodpovedať technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
• Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
• Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu pri dodržaní jednotkových cien. |
• Po uzatvorení zmluvy s dodávateľom, dodávateľ predloží technickú špecifikáciu predmetu zákazky do 3 pracovných dní. |
• Ekvivalentom sa rozumie tovar s rovnakými alebo vyššími parametrami a s rovnakými alebo vyššími vlastnosťami ako sú uvedené v technickej špecifikácií a v technických vlastnostiach opisného formuláru. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
06.10.2022 08:00 — 21.10.2022 13:59
1,00 zákazka
1 987,67
1 987,67
podľa objednávkového formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2022 14:36
04.10.2022 14:39
04.10.2022 14:54
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2022 07:18 - Vstupná ponuka | 1 950,00 | € | Cena bez DPH |
30.09.2022 07:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 950,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: