35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
46798811
SCYLLA SECURITY SERVIS s.r.o.
Ulica Československej armády 24, Banská Bystrica, 97401, SVK
Poskytovanie nonstop strážnych služieb na objektoch Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s.
bezpečnostná služba, strážna služba
Služba
1. Poskytovanie nonstop strážnych služieb na objektoch Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom verejného obstarávania je poskytovanie strážnej služby v celkovom rozsahu 135 (stotridsaťpäť) dní ((t. j. 3240 (tritisícdvestoštyridsať) hodín)) na všetky určené objekty verejného obstarávateľa (ďalej ako „Objednávateľ“). |
Nonstop stráženie objektov 24 (dvadsaťštyri) hodín, 7 (sedem) dní v týždni počas pracovných dní, dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stráženie 1 (jedného) objektupočet hodín denne | Hodina | 24 | ||
Počet prítomných strážnikov na 1 objekt | Osoba | 1 | ||
Trvanie zmluvného vzťahu | Deň | 135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet objektov | 5 (päť) |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Objednávateľ požaduje vykonávať strážnu službu nepretržite, t. j. v rozsahu 24 (dvadsaťštyri) hodín denne počas pracovných dní, dní pracovného pokoja a štátnych sviatkov minimálne jedným (1) pracovníkom Poskytovateľa. |
I.2 Poskytovateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá za škody spôsobené chybným plnením záväzku Poskytovateľa, a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
I.3 Poskytovateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty na schválenie a potvrdenie zo strany Objednávateľa: |
a. vyplnenú Prílohu č. 1 - Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Poskytovateľ vypĺňa len vyžltené bunky, do ostatných nesmie zasahovať. Poskytovateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 - Špecifikácia ceny a z Prílohy č. 2 - Návrh na plnenie kritéria k Opisnému formuláru, |
b. doklad o tom, že Poskytovateľ je držiteľom licencie na prevádzkovanie strážnej služby, |
c. zoznam odborne spôsobilých osôb vykonávajúcich predmet zmluvy v jeho mene, s uvedením mena, priezviska a čísla platného preukazu odbornej spôsobilosti, vrátane kópie dokladov o odbornej spôsobilosti zamestnancov Poskytovateľa. Poskytovateľ nie je oprávnený meniť tento zoznam odborne spôsobilých osôb bez predchádzajúceho písomného oznámenia Objednávateľovi. |
I.4 Výkon strážnej služby bude zabezpečovaný v objektoch vo vlastníctve Objednávateľa: |
a. Hraničný priechod Brodské, Brodské 1, 908 85 Brodské, (Informačno-predajné miesto). |
b. Hraničný priechod Jarovce, Palmová 9000, 851 01 Bratislava – Jarovce, (Informačno-predajné miesto). |
c. Hraničný priechod Čunovo, Balkánska 9001, 851 10 Bratislava – Rusovce, (Informačno-predajné miesto). |
d. Objekt strediska správy a údržby rýchlostných ciest a strediska špecializovaných činností Čadca – A. Hlinku 2549, 022 65 Čadca. |
e. Hraničný priechod Skalité, Skalité 487, 023 14 Skalité, (Informačno-predajné miesto). |
I.5 Poskytovateľ je povinný zabezpečiť predmet zmluvy na vlastnú zodpovednosť a v nasledujúcom rozsahu: |
1) Zabezpečiť výkon predmetu zmluvy tak, aby bolo zabránené v násilnom pôsobení proti záujmom Objednávateľa: |
a. zamedziť vniknutiu nepovolaných osôb, |
b. vydávaním kľúčov od priestorov oprávneným osobám v zmysle interných predpisov Objednávateľa, |
c. výkonom vnútornej a vonkajšej obchôdzky v nepravidelných intervaloch, a to minimálne 1 (jedna) obchôdzka počas pracovnej doby zamestnanca Poskytovateľa na príslušnom objekte, |
d. kontrolou a strážením objektov prostredníctvom kamerových a zabezpečovacích systémov, prípadne iných bezpečnostných systémov inštalovaných na jednotlivých chránených objektoch a ich fyzická obsluha (v prípade, ak sú nimi vybavené), |
e. výkonom kontroly okien, ich bezpečné uzavretie (formou vnútornej a vonkajšej obhliadky budovy), |
f. v prípade narušenia objektu alebo vzniku havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.) oznámiť túto skutočnosť bezodkladne podľa jej závažnosti na tiesňovú linku 112 a/alebo kontaktnej osobe určenej Objednávateľom pre konkrétny strážený objekt, |
g. počas nočného predaja v Informačno-predajných miestach (ďalej len "IPM") v rámci objektu Objednávateľa, sa Poskytovateľ zaväzuje zabezpečiť strážnu službu tým, že zamestnanec Poskytovateľa sa bude zdržiavať v miestnosti určenej pre personál IPM, pri odovzdávaní finančnej hotovosti prepravnej spoločnosti bude dbať na ochranu personálu Objednávateľa, |
h. počas nočného predaja v IPM Objednávateľa sa Poskytovateľ zaväzuje na vyžiadanie Objednávateľa alebo ním poverených osôb zabezpečiť sprievod zamestnanca Objednávateľa v rámci stráženého objektu na miesto určenia pracovného výkonu a späť, |
i. zabezpečiť výkon strážnej služby len osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o súkromnej bezpečnosti“). |
2) Zabezpečiť, aby pracovník Poskytovateľa poverený ochranou, mal pri sebe Poskytovateľom evidovaný identifikačný preukaz, ako i preukaz odbornej spôsobilosti. Tieto je povinný na vyzvanie príslušníka polície alebo kontrolného orgánu predložiť. |
3) Zabezpečiť osoby, vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými a donucovacími prostriedkami, potrebnými pri výkone strážnej služby. |
4) Zabezpečiť osobám vykonávajúcim strážnu službu rovnošatu s jasne označeným názvom Poskytovateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
5) Pre výkon strážnej služby viesť potrebnú dokumentáciu v súlade s ustanovením § 56 zákona o súkromnej bezpečnosti a evidenciu služieb formou knihy strážnej služby pracovníkov Poskytovateľa, vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci. |
6) Okamžite informovať v prípade mimoriadnych udalostí Objednávateľa (ním poverené osoby, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémoch vzniknutých pri výkone služby) a príslušné orgány podľa charakteru zistenia, riadiť sa ich pokynmi a vykonať potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. Kontaktné osoby predloží Objednávateľ Poskytovateľovi najneskôr 3 (tri) dni pred začatím výkonu služby Poskytovateľom. |
7) Bezodkladne písomne predkladať Objednávateľovi všetky zistenia, škodové udalosti a narušenia objektu. |
8) Zachovať mlčanlivosť o vzniknutých udalostiach, spôsobe ochrany, predmete ochrany, a to natrvalo. Všetky informácie vyplývajúce zo zmluvného vzťahu sú dôverné, pokiaľ osobitný predpis neupravuje povinnosť ich zverejnenia alebo sprístupnenia. |
9) Dbať na ochranu osobnosti, ochranu osobných údajov v informačných systémoch, dobrú povesť Objednávateľa a ochranu obchodného tajomstva. |
10) Umožniť bez obmedzenia Objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 (troch) pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak)... |
...Poverený zamestnanec Objednávateľa môže počas pracovnej doby vyzvať zamestnanca Poskytovateľa k uskutočneniu dychovej skúšky, resp. inej skúšky na prítomnosť alkoholu a inej látky ovplyvňujúcej legitímny výkon strážnej služby, ktorá bude vykonaná za prítomnosti najmenej dvoch (2) ďalších osôb z dôvodu zachovania objektivity kontroly. Zamestnanec Poskytovateľa je pritom povinný tejto žiadosti vyhovieť. V prípade odmietnutia vykonania takejto skúšky sa to považuje za pozitívny výsledok. |
11) Poskytovateľ je povinný mať uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu alebo ekvivalent o poistnom krytí (originál alebo úradne osvedčenú kópiu), ktorú predloží Poskytovateľ najneskôr 3 (tri) dni pred začatím výkonu služby. Poskytovateľ sa zaväzuje vykonať s prihliadnutím na okolnosti všetky opatrenia potrebné na odvrátenie škody alebo jej zmiernenia. |
12) Ak Poskytovateľ písomne neoznámi Objednávateľovi bez zbytočného odkladu skutočnosti, ktoré mu bránia, mohli by brániť, sťažovať výkon strážnej služby alebo plnenie jeho povinností, má Objednávateľ v prípade vzniku škody, za ktorú zodpovedá Poskytovateľ, nárok na náhradu a to v plnej výške tejto škody aj vtedy, ak bola škoda spôsobená inou okolnosťou vylučujúcou zodpovednosť. |
13) V súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov Objednávateľ poveruje Poskytovateľa na spracovávanie osobných údajov na účely strážnej služby v rozsahu poučenia. Poskytovateľ nie je oprávnený okrem samotnej evidencie osobných údajov vykonávať žiadne ďalšie operácie s nimi, pritom je povinný tieto zabezpečiť pred odcudzením, stratou, poškodením, neoprávneným prístupom, zmenou a rozšifrovaním... |
...Na tento účel prijme a na požiadanie Objednávateľa aj preukáže primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracovania. |
14) Poskytovateľ je tiež povinný poučiť všetky fyzické a právnické osoby, ktoré majú alebo môžu mať prístup k informačnému systému, v ktorom sú spracúvané dotknuté osobné údaje, o právach a povinnostiach ustanovených zákonom a o zodpovednosti za ich porušenie. Výslovne sa zakazuje, aby Poskytovateľ ďalej spracúval osobné údaje z činnosti u Objednávateľa prostredníctvom tretej strany. Poskytovateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o všetkých osobných údajoch, o ktorých sa dozvedel, resp. ktoré mu boli sprístupnené, a ktoré bude spracúvať. |
15) Povinnosť mlčanlivosti trvá aj po skončení spracúvania osobných údajov. O tejto povinnosti je povinný poučiť aj svojich zamestnancov, ostatné ním poverené osoby, ako aj všetky osoby, ktoré prídu do styku s uvedenými osobnými údajmi. |
16) Poskytovateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať interné predpisy a pokyny Objednávateľa a dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä zákon o súkromnej bezpečnosti, zákon č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
I.6 Objednávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zmluvy v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zmluvy a s ňou súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami Objednávateľa. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávanú službu musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, ako aj vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytovaním služby, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením predmetu zmluvy. |
II.3 Jednotkové ceny jednotlivých položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta a sú pevné a nemenné počas trvania Zmluvy o poskytovaní služieb. |
II.4 Uchádzač je povinný naceniť všetky položky, ktoré sú v Prílohe č.1 - Špecifikácia ceny označené na nacenenie primeranou cenou. |
II.5 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne poskytnutého predmetu zmluvy, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s plnením v rámci predmetu zmluvy. |
II.6 Cena za poskytnuté plnenie predmetu zmluvy je nemenná a obsahuje všetky náklady Poskytovateľa vrátane primeraného zisku. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien, ak táto zmena mala preukázateľný vplyv na tvorbu hodinovej sadzby z pohľadu platnej legislatívy. Poskytovateľ v takom prípade predloží podrobnú kalkuláciu osobohodiny strážnej služby pôvodnej a novej ceny, ktorá zohľadňuje platné právne normy, týkajúce sa odvodov do poisťovní, minimálnej mzdy a daňových predpisov v zmysle Zákonníka práce a to aj vo väzbe na všetky všeobecne záväzné právne predpisy. |
II.7 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Poskytovateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonanú strážnu službu, ktorá sa preukazuje denným záznamom služieb vedeným v Knihe evidencie služieb za obdobie jedného (1) kalendárneho mesiaca. Denný záznam obsahuje údaje o osobe, ktorá strážnu službu vykonávala, o čase, v ktorom táto osoba službu vykonávala a počet hodín výkonu. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v Knihe evidencie služieb oprávnenou osobou Objednávateľa Poskytovateľ vyhotoví do 15 (pätnásť) dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru. |
III.2 Na účely fakturácie sa za deň plnenia predmetu zmluvy považuje posledný deň obdobia, na ktoré sa platba vzťahuje. |
III.3 Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Objednávateľa. |
III.4 K faktúre je potrebné priložiť: Dochádzkový list pracovníkov Poskytovateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci podpísaný Objednávateľom a Poskytovateľom. |
III.5 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Faktúra musí obsahovať aj nasledovné údaje: odvolávku na číslo zmluvy u Objednávateľa, popis plnenia v zmysle predmetu zmluvy, bankové spojenie v zmysle zmluvy. Ak ich faktúra nebude obsahovať, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená... |
...V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov / akejkoľvek podmienky zmluvy na predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / v opisnom formulári / v zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Poskytovateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- EUR (päťdesiat eur) za každý aj začatý deň, pokiaľ porušenie povinností trvá a to za každé takéto porušenie samostatne. |
IV.2 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 (desať) % z fakturovanej čiastky pre ten ktorý objekt a pre ten ktorý kalendárny mesiac, za každé jedno porušenie, počas ktorého nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
IV.3 V prípade porušenia záväzku mlčanlivosti má Objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 500,- EUR (päťsto eur), a to za každé preukázané porušenie povinnosti mlčanlivosti. |
IV.4 V prípade, že Poskytovateľ nezabezpečí platnosť a účinnosť poistnej zmluvy po celú dobu trvania zmluvy, vzniká Objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50,- EUR (päťdesiat eur) za každý začatý deň, pokiaľ porušenie povinnosti trvá. |
IV.5 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Poskytovateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Poskytovateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Poskytovateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Poskytovateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy v EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
V.2 Doklady podľa § 32 ods.2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v Zozname hospodárskych subjektov) Poskytovateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
V.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Poskytovateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS. |
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria. |
V.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
20.10.2022 00:00 — 03.03.2023 23:59
16 200,00 Hodina
214 326,00
214 326,00
V zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2022 09:26
14.10.2022 09:30
14.10.2022 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2022 10:27 - Vstupná ponuka | 202 500,00 | € | Cena bez DPH |
14.10.2022 09:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 127 980,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: