• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 12:27
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2022 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2022 13:20

Detail zákazky Z202210856

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.09.2022 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2022 12:27
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2022 13:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2022 13:20

Základné údaje

Z202210856

OF-261872

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6940438

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
euroobal matný A4, 50 mikr., otvor zhora, univerzálna multiperforácia (100 ks v balení) bal 12
samolepiace bločky 75 x 75 mm, rôzne farby, 100 listov ks 55
nalepovacie bločky mix 4 farieb papierové, rozmery 20 x 50 mm, počet lístkov 4x50 listov= 200 ks lístkov ks 75
nalepovacie bločky špalík 50 x 50 mm, farba 4 neonové farby, počet listov 240 ks 55
korekčný strojček jednorázový 4,2 mm x 10 m ks 55
zvýrazňovač CENTROPEN 8722, vhodný na všetky druhy papiera, sada 6 ks mix farieb alebo ekvivalent sada 55
zvýrazňovače CENTROPEN 8552, sada 4 ks mix farieb, vhodný na všetky druhy papiera alebo ekvivalent sada 30
strúhadlo kovové ks 55
lepiaca tyčinka Pritt Stick 20 g alebo ekvivalent ks 55
lepiaca tyčinka Pritt Stick 40 g alebo ekvivalent ks 55
ceruzka STABILO s gumou, tvrdosť HB, balík má 12 kusov alebo ekvivalent bal 7
pero guľôčkové SOLIDLY, náplň modrej farby, 0,5 mm alebo ekvivalent ks 75
náhradná náplň do pera 0,5 mm SOLIDLY, modrá alebo ekvivalent ks 150
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, zelená alebo ekvivalent ks 75
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, červená alebo ekvivalent ks 75
tenká fixka Centropen Liner 2811, šírka stopy 0,3 mm, čierna alebo ekvivalent ks 55
sada popisovačov na CD/DVD/BD Centropen 4616/4 alebo ekvivalent sada 2
poštové obálky C6 114 x 162 mm, samolepiace, 1000 ks v balení bal 3
poštové obálky C5 162 x 229 mm, samolepiace, 1000 ks v balení bal 3
lepiaca páska Scotch 508 19 mm x 33 m, 8 ks v balení alebo ekvivalent bal 7
obojstranná lepiaca páska PATTEX FIX 1,5 m x 19 mm alebo ekvivalent ks 2
poznámkový blok v tvare kocky 8,5 x 8,5 x 4 cm, lepený z bieleho papiera ks 55
guma KOH-I-NOOR 300/40 alebo ekvivalent ks 75
tlačivo Dovolenka - formát A6 (100 listov) ks 20
tlačivo Priepustky - fomát A7 (100 listov) ks 20
blok poznámkový notes A5, 80 listov linajkový ks 75
tlačivo Žiadanka na prepravu A6, blok, 100 listov ks 10
tlačivo Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy A5, blok, 100 listov ks 10
podložka na písanie s klipom A4, lamino, rôzne farby ks 20
doska s klipom A4 PVC zatváracia čierna ks 55
zošívačka kovová Rapesco Bowfin, 24/6 a 26/6, 25 listov alebo ekvivalent ks 20
spinky do zošívačky 24/6 RON, 2000 ks alebo ekvivalent ks 100
pracovný veľký stolový kalendár na rok 2023, týždňový stĺpcový kalendár s hodinovým delením, 300 x 120 mm ks 55
popisovač permanentný,2,5 mm Centropen Permanent 8566 čierny alebo ekvivalent ks 3
popisovač permanentný,1,0 mm Centropen Permanent 2846 čierny alebo ekvivalent ks 10
podložka na stôl DURABLE s priehľadnou fóliou upevnenou na dlhšej strane, 40x53 cm čierna alebo ekvivalent ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávka tovaru bude vyúčtovaná na jednej faktúre.
Dodávateľ zašle faktúru objednávateľovi na adresu miesta plnenia , ktoré je zároveň aj korešpondenčná adresa, v prípade potreby budú fakturačné údaje  oznámené písomne.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s dodacím listom.
Objednávateľ požaduje  dodať tovar s uvedenými parametrami. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. Kniežaťa Pribinu 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.10.2022 12:35 — 13.10.2022 12:36

36,00 jednotka

2 662,72

2 660,00

Pri dodaní ekvivalentu tovaru, ktorý nebude spĺňať zadané požiadavky, bude dodávateľom vymenený za iný vyhovujúci ekvivalent.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.09.2022 12:45

30.09.2022 12:27

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.09.2022 12:42

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 331
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2022 08:42 - Vstupná ponuka 2 662,72 € Cena s DPH
30.09.2022 11:32 - Najvýhodnejšia ponuka 2 662,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS