• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2022 13:50

Detail zákazky Z202210848

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.09.2022 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    06.10.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.10.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.10.2022 13:50

Základné údaje

Z202210848

OF-256450

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6962094

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50638742

STAVAKOV s.r.o.

Jarná 226/5, Margecany, 05501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodnenie ostatných odpadov

zber a odvoz ostatných odpadov

  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodnenie ostatných odpadov
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber a preprava) odpadov kategórie ostatné odpady (ďalej len "OO") v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou  MŽP SR č. 371/2015 Z. z. . ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie OO pozostáva z odobratia OO zo skladu, preloženia OO do vlastných prepravných obalov Dodávateľa, naloženia OO na prepravné prostriedky Dodávateľa a ich prepravy, váženia, resp. merania množstva OO.
Druhy odpadov označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie/zneškodnenie OO sú uvedené nižšie:
*15 02 02 absorbenty, filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované nebezpečnými látkami
*15 01 10 obaly obsahujúce zvyšky nebezpečných látok alebo kontaminované nebezpečnými látkami
*12 10 13 odpady zo zvárania
*12 01 99 olejové filtre
*16 06 06  oddelene zhromaždený elektrolyt batérií a akumulátorov
*17 04 07 zmiešané kovy
*20 01 40 kovy
*20 01 40 05 železo a oceľ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu: 12 01 01, 12 01 02, 12 01 13, 12 01 99, 17 04 05, 17 04 07, 20 01 40, 20 01 40 05 t 25 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Váženie Dodávateľ - poskytovateľ služby zabezpečí v mieste nakládky zváženie ostatného odpadu.
Zber Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí vhodné nádoby na daný odpad.
Nakládka Dodávateľ - poskytovateľ služby si zabezpečí mechanizmy na naloženie, prípadne ručne s dodatočným dočistením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Uvedené množstvo odpadov je orientačné a nezáväzné.
Kategorizácia jednotlivých druhov odpadov je určená v zmysle Vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä Zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a Vyhláškou MŽP SR č.371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Dodávateľ do 7 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien nákladov na prepravu, manipuláciu a ostatných nákladov súvisiacich s nakladaním s odpadom.
Zabezpečenie odberu odpadu max. do 15 pracovných dní od doručenia Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej dva pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za nakladanie s odpadom a prevoz od doby jeho prevzatia v mieste plnenia časti služby týkajúcej sa odberu odpadov.
Fakturácia za služby bude realizovaná po realizácii do 7 dní na základe skutočne odvezeného (zneškodneného) množstva odpadu. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude kópia potvrdeného sprievodného listu ostatného odpadu.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry Objednávateľovi. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list a neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál a kópia potvrdeného sprievodného listu nebezpečného odpadu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy.
Cena služby musí byť uvádzaná bez DPH aj s DPH.
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Lesík Delostrelcov 1, Prešov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík delostrelcov 1, 08001 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

13.10.2022 11:35 — 28.10.2022 11:36

30,00 t

360,00

300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.09.2022 10:21

06.10.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.10.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 233
 3
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.10.2022 11:37 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena s DPH
04.10.2022 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka 300,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS