• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 13:00

Detail zákazky Z202210833

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.10.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    10.10.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.10.2022 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.10.2022 13:00

Základné údaje

Z202210833

OF-261740

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6971985

Objednávateľ

00738310

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Komenského 7, Banská Bystrica, 97528, SVK

Dodávateľ

10928693

Štefan Mesároš - VEZOPAX

Lieskovská cesta 2737, Lieskovec, 96221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

zelenina, ovocie, jablká, citróny, uhorky, cibuľa, karfiol, kapusta hlávková, mrkva, paradajky, paprika, šampiňóny, cuketa, šalát ľadový, cesnak, kel, pór, cvikla, zeler, petržlen

  • 15300000-1 - Ovocie, zelenina a súvisiace výrobky
  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03222210-8 - Citróny
  • 03222321-9 - Jablká
  • 03221000-6 - Zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina a ovocie
Funkcia
Čerstvá zelenina a ovocie na priamu konzumáciu a prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jablká kg 3600
Citróny kg 50
Uhorka šalátová kg 600
Cibuľa žltá kg 1500
Karfiol ks 500
Kapusta hlávková biela kg 1200
Mrkva praná kg 800
Paprika PCR kg 300
Paradajky červené kg 800
Šampiňóny čerstvé celé kg 350
Cuketa kg 150
Šalát ľadový ks 400
Cesnak kg 130
Kel kg 270
Pór kg 120
Cvikla kg 500
Zeler kg 250
Petržlen kg 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kvalita zeleniny a ovocia 1. trieda
Vlastnosti zeleniny a ovocia čerstvé, nepoškodené, zdravé, bez známok hniloby alebo vysychania, bez poškodenia spôsobeného škodcami, čisté
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 6 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).
Predmet zákazky nebude dodaný jednorazovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky v priemere 1 krát za týždeň na základe čiastkovej objednávky.
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu v zmysle Zákona č. 152/1995 o potravinách v znení neskorších predpisov a požiadavky uvedené v časti "Technické vlastnosti". Nedodržanie týchto požiadaviek sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ceny uvedené v cenovej ponuke sú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. Neodôvodnená zmena ceny, alebo zmena ceny z iných dôvodov ako sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 2 pracovných dní od uplatnenia "Čiastkovej výzvy" (objednávky), ktorá bude telefonická alebo písomná - doručená elektronicky.
Dodávky predmetu zákazky je možné realizovať v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s dodávateľom telefonicky žiadosť o nápravu. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky a nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané, nie záväzné, ale sú závislé na počte stravníkov objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodávať jednotlivé položky počas platnosti zmluvy za jednotkové ceny, ktoré uvedie v položkovitom rozpočte podľa bodu 3. osobitných požiadaviek na plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

6

1,00 celok

13 939,65

12 532,00

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.10.2022 08:04

10.10.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.10.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 23
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.10.2022 11:42 - Vstupná ponuka 13 732,60 € Cena s DPH
03.10.2022 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 13 661,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS