17330190
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK
52008398
MARI CARS s. r. o.
Železničiarska 23, Zohor, 90051, SVK
Servis motorových vozidiel , štvorkoliek a prívesných vozíkov (1)
oprava, servis, údržba, náhradné diely pre motorové vozidlá, štvorkolky, prívesné vozíky
Služba, Tovar
1. Servis motorových vozidiel, štvorkoliek a prívesných vozíkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je servis a oprava motorových vozidiel, štvorkoliek a prívesných vozíkov vo vlastníctve verejného obstarávateľa a dodávka náhradných dielov do motorových vozidiel a prívesov v rozsahu: Zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných motorových vozidlách a prívesných vozíkoch v autorizovanom prípadne neautorizovanom servise vozidiel na území Bratislavského kraja uvedených v časti technické vlastnosti, u ktorých skončila záručná lehota a pravidelné prehliadky len v autorizovanom servise, vozidiel v záručnej lehote resp. nových vozidiel, |
ako aj bežné opravy, |
Maximálny finančný objem určený na nákup náhradných dielov je fixný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vozidlá osobné a dodávkové: | ks | 21 | ||
Vozidlá motorové štvorkolky | ks | 1 | ||
Skúter | ks | 1 | ||
Prívesné vozíky | ks | 5 | ||
Dodávka náhradných dielov do určených miest plnenia vo fixnej cene | eur bez DPH | 20250,00 | ||
Servisné práce mechanické | Nh | 200 | ||
Servisné práce elektro | Nh | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vozový park je rozdelený do jednotlivých miest nasledovne: | Bratislava 5 rôznych adries ( súčasný stav), |
Popis poskytovaných služieb: | |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - servis brzdových systémov, - výmena brzdových obložení, - generálne opravy motorov a prevodoviek, - montáž zabezpečovacích zariadení, - nastavenie svetiel, - kontrola a nastavenie geometrie, |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - kontrola a výmena olejov, filtrov a mazania, - výmena rozvodových remeňov, - opravy podvozkových častí, - servis a plnenie klimatizácií (oprava, dezinfekcia, údržba systému), |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - opravy elektroinštalácie, vzduchotlaku, bŕzd, - opravy prevodoviek, - opravy tlmičov, - opravy náprav, |
1. Mechanické a elektrikárske práce zahŕňajú najmä: | - opravy ťažných zariadení vozidiel, - opravy ABS, elektronických systémov ASR, ESP, atď., |
2. Klampiarske a lakovacie práce zahŕňajú najmä: | opravy havarovaných automobilov – brúsenie, zváranie, tmelenie, vyklepávanie, - opravy karosérií vozidla, - ošetrenie a konzervácia podvozkových častí a dutín vozidla, |
2. Klampiarske a lakovacie práce zahŕňajú najmä: | - zváranie plastov, - výmena všetkých skiel, - oprava výfukových systémov, - lakovanie. |
3. Pravidelné prehliadky | autorizovaný, príp. neautorizovaný servis (vozidlá, u ktorých skončila záručná lehota a pre vozidlá v záručnej lehote), - výmena oleja, - výmena vzduchového a palivového filtra, |
3. Pravidelné prehliadky | - výmena ozubeného remeňa a čerpadla chladiacej kvapaliny, |
4. Pneuservis práce zahŕňajú najmä: | -výmena kolies (pneumatík, duší, diskov, ventilov),-oprava defektov, vyváženie, hustenie, likvidácia ojazdených pneumatík a duší ,-očistenie, nakonzervovanie, zabalenie, uloženie,-plnenie pneumatík, |
5. Doplnkové služby zahŕňajú najmä: | - zabezpečenie pravidelných technických a emisných kontrol podľa vyhlášky MDPT SR č. 578/2006 Z.z. ( spoplatnené samostatne mimo tejto zmluvy formou samostatnej faktúry podľa platného |
5. Doplnkové služby zahŕňajú najmä: | cenníka stanice TK ), - náhradné vozidlo počas opravy,- riešenie poistných udalostí, |
5. Doplnkové služby zahŕňajú najmä: | - v prípade, že sa pokazí motorové vozidlo, dodávateľ zabezpečí odvoz motorového vozidla do servisného strediska dodávateľa, - 24 hodinová odťahová služba, |
Zoznam motorových vozidiel : | Model auta, Rok Výroby, Výkon ( kW), Obsah motora, Palivo, : |
Zoznam motorových vozidiel osobné a dodávkové: | SKODA,Superb,2016,110,1968,nafta, SKODA,Octavia,2018,85,1598,nafta, RENAULT,Trafic,2014,84,1995,nafta, DACIA,Lodgy,2013,66,1461,nafta, HYUNDAI,i20,2014,73,1396,benzín, |
Zoznam motorových vozidiel osobné a dodávkové: | FORD,Tranzit,2017,96,1995,nafta, FORD,Tranzit,2019,96,1995,nafta, FORD,Tranzit,2018,96,1995,nafta, FIAT,Ducato,2018,96,2287,nafta, |
Zoznam motorových vozidiel osobné a dodávkové: | PEUGEOT,Rifter,2020,75,1499,nafta, MERCEDES-BENZ,E200D, 2018,135,1991, benzín, TOYOTA,Proace Verso,2020,110,1997,nafta, TOYOTA,Yaris,2021,68,1490,benzín, TOYOTA,Proace,2021,110,1997,nafta, |
Zoznam motorových vozidiel osobné a dodávkové: | TOYOTA,Corolla Combi,2021,72,1798,benzín, TOYOTA,CorollaCombi,2021,72,1798,benzín, TOYOTA, Proace,2021,106,1997,nafta, TOYOTA,Corolla Touring Sports,2021,72,1798,benzín, |
Zoznam motorových vozidiel osobné a dodávkové: | TOYOTA,Proace,2022,130,1997,benzínFORD, Transit Custom,2022,96,1995,nafta, FORD,Transit Custom,2022,96,1995,nafta |
Zoznam motorových vozidiel - štvorkolky : | Acces Motor,štvorkolka,2013,13,686,benzín, |
Zoznam motorových vozidiel - skúter : | KYMCO,2007,2,50,benzín, |
Zoznam motorových vozidiel - prívesné vozíky : | Paragan,PG13,2009, VZ,B1,2004, AGADOS,Handy 3,2013, AGADOS,VZ31,2013, |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje vykonanie servisnej prehliadky v zmysle servisného plánu podľa výrobcu, prislúchajúcej pre každé vozidlo a drobné opravy do 8 hodín od pristavenia vozidla. |
2. Vozidlo musí byť na údržbu alebo do opravy prevzaté bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 48 hodín po obdržaní objednávky pri malých opravách (výmena tlmičov, čapov, ramien, brzdových systémov...), do 3 dní pri stredných opravách, pri opravách havarovaného vozidla – podľa rozsahu spôsobenej škody – max. do 10 dní, resp. podľa dohody. |
3. Objednávateľ požaduje vykonanie reklamačných a garančných opráv do 24 hodín od pristavenia vozidla. |
4. Objednávateľ požaduje klampiarske práce, cena normohodiny klampiarskych prác bude hradená z KASKO poistenia a cena normohodiny bude určená príslušnou komerčnou poisťovňou, v ktorej má objednávateľ vozidlá poistené. |
5. Diagnostika vozidla predstavuje určenie chyby na motorovom vozidle pripojením na elektronický diagnostický prístroj. |
6. Objednávateľ požaduje záruku na akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s opravou vozidla v trvaní 12 mesiacov, pričom začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po oprave. |
7. Objednávateľ požaduje od dodávateľa po identifikovaní potreby náhradného dielu predbežnú cenovú kalkuláciu opravy. Objednávateľ požaduje použiť pri kalkulácii a vlastnej údržbe a oprave náhradný diel kategórie „prvovýroba“. |
8.Objednávateľ požaduje predložiť zoznam kontaktných osôb dodávateľa do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
9. V prípade, ak pri vykonávaní servisných prác a služieb nastanú nepredvídané okolnosti (napr. náhradné diely potrebné na opravu nie sú momentálne dostupné na sklade, mešká dodávka objednaných dielov a pod.) je dodávateľ oprávnený určiť náhradný termín na odovzdanie servisných prác a služieb. S uvedenou skutočnosťou oboznámi objednávateľa a zároveň mu oznámi náhradný termín plnenia. |
10 Po prevzatí vozidla dodávateľ vykoná predbežné ocenenie opravy. Predbežnú cenu za opravu ako aj rozsah opravy dodávateľ odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa pomocou e-mailu. |
11. V prípade, že sa v priebehu vykonávania servisu, opravy alebo údržby zistí, že skutočná cena zvýši predbežnú cenu o viac ako 10 %, dodávateľ je povinný toto zvýšenie telefonicky konzultovať a následne aj písomne odsúhlasiť skutočnú cenu s kontaktnou osobou objednávateľa. |
12. Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri poistnej udalosti, dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po doručení písomného vyjadrenia objednávateľa k takejto udalosti, v ktorom objednávateľ vykonanie opravy potvrdí a povolí. |
13. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po dokončení objednaných prác a vystavenú faktúru zašle objednávateľovi doporučene poštou na adresu objednávateľa, uvedenú v zozname korešpondenčných adries, predloženom dodávateľovi v súlade s bodom 24. Rozsah fakturovaných servisných hodín („ďalej normohodín“) na faktúre nesmie prekročiť množstvo normohodín stanovených pre danú opravu v programe AUDATEX alebo ekvivalent (definícia ekvivalent v bode 21) |
14. Daň z pridanej hodnoty bude dodávateľ fakturovať v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov. V prípade zmeny sadzby DPH sa nevyžaduje úprava formou dodatku k tejto rámcovej dohode, ale dodávateľ bude automaticky účtovať výšku sadzby DPH platnú v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. |
15. Faktúra musí okrem zákonom stanovených údajov obsahovať aj:• údaje o vozidle, na ktorom bola vykonávaná oprava alebo údržba,• rozpis dielov a množstvo použitého materiálu, jednotkových cien,• množstvo odpracovaných servisných hodín a cenu za normohodinu ,• stav tachometra v dobe vykonávania údržby, alebo opravy. |
16 V prípade, že faktúry dodávateľa nebudú vyhotovené v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov a touto rámcovou dohodou, objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi faktúru v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
17 Lehota splatnosti faktúry dodávateľa je 30 dní odo dňa preukázateľného doručenia faktúry objednávateľa. |
18 Servisné stredisko sa musí nachádzať v Bratislave. |
19. Dodávateľ musí spĺňať nasledovné podmienky: • Certifikát ISO 9001 vystavený na meno dodávateľa, • certifikát ISO 14001 vystavený na meno dodávateľa, • minimálne tri zdviháky s minimálnou nosnosťou 2500 kg, • vlastné zariadenie na prezutie a vyváženie pneumatík, • vlastnú lakovňu, • vlastné vozidlo na odťah nepojazdných vozidiel do 3500 kg, • spĺňať požiadavky podľa zákona č. 106/2018 Z. z. § 2 bod 27 |
20 Pri dodaní služby subdodávateľsky je subdodávateľ povinný spĺňať podmienky v bode 19 |
21 Objednávateľ požaduje zľavu z ceny náhradných dielov vo výške minimálne 15%. Za cenu náhradných dielov pred zľavou sa považuje cena uvedená podľa softwaru spoločnosti AUDATEX alebo ekvivalent. Ceny uvedené podľa softwaru spoločnosti AUDATEX alebo ekvivalent sú oficiálne ceny stanovené výrobcom. Za ekvivalent sa považuje taký software, ktorého ceny používa alebo akceptuje komerčná poisťovňa pri likvidácii poistných udalostí motorových vozidiel. Túto skutočnosť musí na požiadanie objednávateľa dodávateľ preukázať. |
22 Dohodnutá zmluvná cena predmetu rámcovej dohody je konečná a je zhodná s cenou ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahŕňa všetky náklady dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit, uvedený v tejto rámcovej dohode. |
23 Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu motorových vozidiel, zmenu typov motorových vozidiel z dôvodu obmeny vozidiel alebo vyradenia z vozového parku. |
24 Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam korešpondenčných adries pracovísk objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
25 Objednávateľ predloží dodávateľovi kontaktnú osobu pre predmet zákazky do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
26 V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstaraní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstaraní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstaraní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy |
27 Hodnota servisnej normohodiny nesmie byť nižšia ako hodinová minimálna mzda plus odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne platených zamestnávateľom pre príslušný stupeň náročnosti pracovného miesta platných v roku 2020 v zmysle nariadenia vlády číslo 324/2019. |
28 Dodávateľ je oprávnený plniť predmet rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, |
ako keby plnil predmet rámcovej dohody sám. Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu rámcovej dohody prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
29 V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania rámcovej dohody známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu rámcovej dohody resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia rámcovej dohody, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k rámcovej dohode. O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní- písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, |
že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu rámcovej dohody. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny vrátane DPH. Objednávateľ je oprávnený od rámcovej dohody odstúpiť, ak bol dodávateľovi uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákone č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
30 Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
31 Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody. |
32 Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto rámcovej dohody. |
33 V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto rámcovej dohody je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto bodom osobitných podmienok pre plnenie, môže zmluvná strana od tejto rámcovej dohody odstúpiť. |
34 V prípade predčasného ukončenia rámcovej dohody si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto rámcovou dohodou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
35 V prípade odstúpenia rámcová dohoda zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
36 Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto rámcovej dohody na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
37 Zmluvné strany sa dohodli, že písomnosti podľa tejto rámcovej dohody sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zo zmluvných strán je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. |
38 Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán. |
39 Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany. |
40 Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku rámcovej dohody, akéhokoľvek porušenia rámcovej dohody, na doručovanie faktúr alebo účtovných dokladov (vrátane ich príloh), sa nepoužije e-mail. |
41 Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto rámcovej dohody bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
42 Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
43 Zmluvná cena predstavuje hodnotu pre údaj Maximum a Presne v časti technické vlastnosti. Na základe uvedeného pravidla budú stanovené jednotkové ceny. |
Šafárikovo námestie 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zm časti tech. vlastnosti Max. a Presne
30 000,00
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2022 08:38
10.10.2022 10:00
10.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2022 12:21 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena bez DPH |
10.10.2022 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: