00165948
Okresný súd Spišská Nová Ves
Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, 05280, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na rok 2023
stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravovacie poukážky
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na rok 2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty na rok 2023 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | € | 6 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 10 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 2500 | ||
Provízia vrátane DPH a služieb | % | 0,00 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód |
Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
Stravovacia karta má možnosť | zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet |
Bezpečnostný čip na karte | áno |
Platnosť stravovacej karty | min. 3 roky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi elektronické stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 1.1.2023 - 31.12.2023. |
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa. Kredity na stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od prijatia objednávky. |
Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou. |
Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi : Zoznam zmluvných zariadení v Spišskej Novej Vsi, v ktorých sú akceptované ich elektronické stravovacie poukážky. V zozname bude uvedený názov a adresa zariadení a telefonické kontakty. |
Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté elektronické stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
Splatnosť faktúry je 21 kalendárnych dní od dátumu vyhotovenia faktúry. V prípade, že lehota splatnosti faktúry priadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadovaného platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov. |
Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 %. |
Jednorazový poplatok za vydanie elektronickej karty do spoločnosti max. vo výške: 0,00 € bez DPH. |
Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €. |
Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky po uzatvorení zmluvy. |
Vystavenie novej karty: do 5 pracovných dní, novú kartu možno objednať kedykoľvek počas platnosti zmluvy. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo e-mail), ktorá bude dodávateľom poverená komunikáciu s objednávateľom. |
Vrátane zaškolenia zodpovednej osoby objednávateľa. |
Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
12
2 500,00 ks
15 000,00
15 000,00
áno
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2022 08:17
06.10.2022 10:00
06.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2022 08:30 - Vstupná ponuka | 14 999,98 | € | Cena s DPH |
28.09.2022 21:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 999,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: