00165948
Okresný súd Spišská Nová Ves
Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, 05280, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na rok 2023
stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravovacie poukážky
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet na rok 2023
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty na rok 2023 |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | € | 6 | ||
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 10 | ||
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 2500 | ||
| Provízia vrátane DPH a služieb | % | 0,00 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
| Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód |
| Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
| Stravovacia karta má možnosť | zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet |
| Bezpečnostný čip na karte | áno |
| Platnosť stravovacej karty | min. 3 roky |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi elektronické stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 1.1.2023 - 31.12.2023. |
| Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa. Kredity na stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od prijatia objednávky. |
| Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
| Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou. |
| Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi : Zoznam zmluvných zariadení v Spišskej Novej Vsi, v ktorých sú akceptované ich elektronické stravovacie poukážky. V zozname bude uvedený názov a adresa zariadení a telefonické kontakty. |
| Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
| Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté elektronické stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
| Splatnosť faktúry je 21 kalendárnych dní od dátumu vyhotovenia faktúry. V prípade, že lehota splatnosti faktúry priadne na deň pracovného voľna alebo deň pracovného pokoja, bude sa za deň splatnosti považovať nasledujúci pracovný deň. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadovaného platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list. |
| Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov. |
| Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 %. |
| Jednorazový poplatok za vydanie elektronickej karty do spoločnosti max. vo výške: 0,00 € bez DPH. |
| Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €. |
| Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky po uzatvorení zmluvy. |
| Vystavenie novej karty: do 5 pracovných dní, novú kartu možno objednať kedykoľvek počas platnosti zmluvy. |
| Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
| Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo e-mail), ktorá bude dodávateľom poverená komunikáciu s objednávateľom. |
| Vrátane zaškolenia zodpovednej osoby objednávateľa. |
Stará cesta 3, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
12
2 500,00 ks
15 000,00
15 000,00
áno
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2022 08:17
06.10.2022 10:00
06.10.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.09.2022 08:30 - Vstupná ponuka | 14 999,98 | € | Cena s DPH |
| 28.09.2022 21:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 999,96 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: