• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2022 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2022 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2022 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2022 10:25

Detail zákazky Z202210750

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.09.2022 14:49
  •    Predkladanie ponúk
    05.10.2022 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.10.2022 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.10.2022 10:25

Základné údaje

Z202210750

OF-261864

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6956386

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Drevo, rezivo, drevené koly, guľatina z tvrdého dreva

drevo, rezivo, drevené koly, guľatina

  • 44191000-5 - Rôzne stavebné materiály z dreva
  • 03419000-0 - Stavebné drevo/rezivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HRANOLY z tvrdého dreva
Funkcia
Materiál bude slúžiť pri rôznych stavebných prácach a  na zabezpečenie výrobno opravárenskej činnosti a zabezpečenie zaistenia vozidiel pri ich preprave na ložných plochách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hranol 15x15x30 so stúpaním 35° ks 26
Hranol 15x15x30 so stúpaním 50° ks 26
Hranol 15x20x30 so stúpaním 25° ks 26
Hranol 300x12x12 ks 6
Hranol 400x5x3x ks 50
Hranol 200x15x10 ks 6
Hranol 400x10x10 ks 33
Hranol 400x5x3 ks 50
Hranol 15x15x20 ks 120
Hranol 5x7x140 ks 4
Hranol 17x17x320 ks 9
Hranol 17x17x240 ks 2
Hranol 17x17x300 ks 2
Hranol 17x17x200 ks 2
Hranol 17x17x320 ks 2
Hranol 17x17x100 ks 2
Hranol 16x20x210 ks 22
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položky č.1.,2.,3. - zabezpečenie techniky počas prepravy po železnici
Položka č.4. - výroba regálov
Položka č.5. - rošt pod AKB v nabíjacej stanici
Položka č.6. - podkladanie a istenie pri opravách techniky
Položka č.7. - výstavba terčového manévru
Položka č.8. - oprava terčov a rám
Položka č.9. - imitácia mín na prekážkovú dráhu
Položka č.10. - madlá
Položka č.11. - schody
Položka č.12.-16. - bludisko
Položka č. 17. - stena
Hranoly z tvrdého dreva (buk/dub)
 2. FOŠNE
Funkcia
Materiál bude slúžiť pri rôznych stavebných prácach a na zabezpečenie výrobno opravárenskej činnosti a zabezpečenie zaistenia vozidiel pri ich preprave na ložných plochách.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fošňa 8x10x100 ks 20
Fošňa 200x20x5 ks 35
Fošňa 3x20x500 ks 2
Fošňa 5x25x500 ks 14
Fošňa 5x25x410 ks 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č.1. - zabezpečenie techniky počas prepravy
Položka č.2. -  prekrytie jamy v nabíjacej stanici
Položka č.3. - čelná doska
Položka č.4. - prízemie
Položka č.5. - schod
Fošne z tvrdého dreva (buk/dub)
 3. DREVENÉ KOLY
Funkcia
Označenie prekážok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drevený kôl 8x300 ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Koly z tvrdého dreva (buk/dub)
 4. GUĽATINA Z TVRDÉHO DREVA
Funkcia
Prekážky pre  BVP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľatina z tvrdého dreva 70x400 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Guľatina z tvrdého dreva (buk/dub)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a kompletného materiálu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru a dodací list s tovarom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Tovar dodať len v pracovných dňoch, v čase od 7:30 do 13:00. Dodanie tovaru dohodnúť s kontaktnou osobou aspoň 3 pracovné dni vopred.
Na faktúre musí byť uvedená adresa miesta plnenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená)
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Faktúry zasielať na adresu doručenia tovaru.
Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

06.10.2022 15:45 — 17.10.2022 10:45

1,00 ks

6 000,00

5 000,00

Požadujem zaslať návrh plnenia na email.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.09.2022 14:49

05.10.2022 09:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.10.2022 09:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.09.2022 07:45 - Vstupná ponuka 6 000,00 € Cena s DPH
29.09.2022 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka 5 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS